Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00309166/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-02
- 2024/BZP 00313497/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-07
- 2024/BZP 00319388/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00445399/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00401438/01 - Wynik z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00412591/01 - Wynik z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 426355080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d669473-083b-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047173/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa sprzętu RTV i AGD, foto, projekcyjny i kopiujący
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa lodówek wolnostojących z zamrażarką - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.5.) Wartość części: 15203,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa czajników elektrycznych bezprzewodowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 325,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ceramicznych płyt grzewczych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
4.5.5.) Wartość części: 12195,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa płyt gazowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa myjki ciśnieniowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 42924730-5 - Aparatura do czyszczenia przy pomocy wody pod ciśnieniem
4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akumulatorowych myjek do okien - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zmywarki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa lodówki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.5.) Wartość części: 650,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa lodówki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.5.) Wartość części: 1300,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mikrofalówki - - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
4.5.5.) Wartość części: 410,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odkurzaczy piorących - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze
4.5.5.) Wartość części: 7546,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa telewizorów i stojaków do TV - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagane parametry, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 32324600-6 - Telewizory cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 6670,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2248,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2296,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2248,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiMaKS Skwara Sławomir
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681277544
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2248,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 889,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiMaKS Skwara Sławomir
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681277544
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6582,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrodowczyk spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251003873
7.3.3) Ulica: Łupkowa 49
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-605
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6701,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9559,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6701,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiMaKS Skwara Sławomir
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681277544
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6701,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji parkingu w części południowej terenu nieruchomości Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna w Łodzi
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, remont i wyposażenie świetlic wiejskich w Wierzbowej i Nowej Kuźni jako centrów kulturalnych wsi z podziałem na 2 ( dwie) części zamówienia
- Zakup wyposażenia z dostawą i montażem do kuchni w Zespole Szkół Ekonomicznych w Olsztynie.
- "Dostawa wyposażenia do Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
- Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Gminnego Żłobka w miejscowości Giedlarowa
- "Zakup i montaż zabawek i pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz zakup i montaż wyposażenia pomieszczeń
- Remont zaplecza kuchni w budynku komunalnym w Kańczudze, świadczący usługi społeczno-kulturalne
więcej: Telewizory cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.