eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001090531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Emilii Plater 14

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338159045

1.5.8.) Numer faksu: (33) 811-74-47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pogotowie.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d2a255d-3bfd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d2a255d-3bfd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046201/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkoweg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/D/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału zamówienia na części.
Uzasadnienie braku podziału zamówienia: Podział zamówienia na części jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie jego obowiązkiem. Dotychczasowe doświadczenie Zamawiającego pokazało, że podział przedmiotowego zamówienia powoduje wiele problemów organizacyjnych (dotychczas zamówienie było dzielone na części). Z uwagi na małą liczebność personelu Zamawiającego, skoordynowanie zamówień u różnych Wykonawców znacząco wydłużało czas pracy, jak również prowadziło do dużych opóźnień w realizacji poszczególnych części zamówienia. Istotną kwestią jest również koszt dostawy – w przypadku braku podziału zamówienia na części koszty transportu będą niższe. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzęt jednorazowy taki jak: strzykawki, igły, venflony, cewniki, , łącznik do drenów, rurki intubacyjne, resuscytatory, filtry, łyżki do laryngoskopu, pozostałe wyposażenie medyczne (papiery do usg, ekg, rej., elektrody, żele, testy, pojemniki i worki na odpady, koce rat.), rękawice nitrylowe, rękawice jałowe, materiały opatrunkowe,
podkłady, worki na mocz, skalpel, łopatki, zestawy porodowe, maski krtaniowe, tlenowe.
4. Wykonawca gwarantuje stałość cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy tj. 12 miesięcy od daty podpisania
umowy (z zastrzeżeniem postanowień określonych w projekcie umowy).
5. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia zrealizowania dostawy.
6. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki Pogotowia przy ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała zgodnie ze wskazanym w ofercie terminem dostawy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 do SWZ — Formularz cenowy oraz Załącznik Nr 4 do SWZ — Projekt umowy.
8. Ilekroć w SWZ i załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ i załącznikach do SWZ Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań lub inne przedmiotowe środki dowodowe. Nie wskazanie w ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ.
9. Odpowiedzi na pytania skierowanie do Zamawiającego w postępowaniu o nr sprawy: 5/D/ZP/2023 z dnia 07.08.2023 r. są aktualne dla przedmiotu zamówienia dla bieżącego postępowania o nr sprawy: 6/D/ZP/2023. Zamawiający udostępnia pytania i odpowiedzi do postępowania jako Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

33199000-1 - Odzież medyczna

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji

33170000-2 - Aparatura do anestezji i resuscytacji

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

33141200-2 - Cewniki

33157110-9 - Maski tlenowe

33141730-6 - Kołnierze chirurgiczne

33141620-2 - Zestawy medyczne

33141320-9 - Igły medyczne

33141310-6 - Strzykawki

33141220-8 - Kaniula

33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

31711140-6 - Elektrody

39511100-8 - Koce

33141411-4 - Skalpele i noże chirurgiczne

33171210-4 - Maski do resuscytacji

30197630-1 - Papier do drukowania

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219552,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219552,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219552,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312665250

7.3.3) Ulica: Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219552,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.