Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355353/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001090531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Emilii Plater 14
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338159045
1.5.8.) Numer faksu: (33) 811-74-47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pogotowie.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d2a255d-3bfd-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d2a255d-3bfd-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046201/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkoweg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355353
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/D/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału zamówienia na części.
Uzasadnienie braku podziału zamówienia: Podział zamówienia na części jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie jego obowiązkiem. Dotychczasowe doświadczenie Zamawiającego pokazało, że podział przedmiotowego zamówienia powoduje wiele problemów organizacyjnych (dotychczas zamówienie było dzielone na części). Z uwagi na małą liczebność personelu Zamawiającego, skoordynowanie zamówień u różnych Wykonawców znacząco wydłużało czas pracy, jak również prowadziło do dużych opóźnień w realizacji poszczególnych części zamówienia. Istotną kwestią jest również koszt dostawy – w przypadku braku podziału zamówienia na części koszty transportu będą niższe. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzęt jednorazowy taki jak: strzykawki, igły, venflony, cewniki, , łącznik do drenów, rurki intubacyjne, resuscytatory, filtry, łyżki do laryngoskopu, pozostałe wyposażenie medyczne (papiery do usg, ekg, rej., elektrody, żele, testy, pojemniki i worki na odpady, koce rat.), rękawice nitrylowe, rękawice jałowe, materiały opatrunkowe,
podkłady, worki na mocz, skalpel, łopatki, zestawy porodowe, maski krtaniowe, tlenowe.
4. Wykonawca gwarantuje stałość cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy tj. 12 miesięcy od daty podpisania
umowy (z zastrzeżeniem postanowień określonych w projekcie umowy).
5. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia zrealizowania dostawy.
6. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki Pogotowia przy ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała zgodnie ze wskazanym w ofercie terminem dostawy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 do SWZ — Formularz cenowy oraz Załącznik Nr 4 do SWZ — Projekt umowy.
8. Ilekroć w SWZ i załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ i załącznikach do SWZ Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań lub inne przedmiotowe środki dowodowe. Nie wskazanie w ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ.
9. Odpowiedzi na pytania skierowanie do Zamawiającego w postępowaniu o nr sprawy: 5/D/ZP/2023 z dnia 07.08.2023 r. są aktualne dla przedmiotu zamówienia dla bieżącego postępowania o nr sprawy: 6/D/ZP/2023. Zamawiający udostępnia pytania i odpowiedzi do postępowania jako Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
33199000-1 - Odzież medyczna
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji
33170000-2 - Aparatura do anestezji i resuscytacji
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
33141200-2 - Cewniki
33157110-9 - Maski tlenowe
33141730-6 - Kołnierze chirurgiczne
33141620-2 - Zestawy medyczne
33141320-9 - Igły medyczne
33141310-6 - Strzykawki
33141220-8 - Kaniula
33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
31711140-6 - Elektrody
39511100-8 - Koce
33141411-4 - Skalpele i noże chirurgiczne
33171210-4 - Maski do resuscytacji
30197630-1 - Papier do drukowania
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219552,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219552,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219552,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312665250
7.3.3) Ulica: Graniczna 32B
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-178
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219552,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2025.
- Dostawa ciągła oleju napędowego wraz z dzierżawą kontenerowej stacji paliw dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Prenumerata czasopism polskich i zagranicznych na rok 2025
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa noszy elektryczno-hydraulicznych dla ratownictwa medycznego Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.