eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzedbórzDostawa aparatu RTG wraz z dostosowaniem pomieszczeń pracowni RTG dla SPZOZ w Przedborzu



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu RTG wraz z dostosowaniem pomieszczeń pracowni RTG dla SPZOZ w Przedborzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRZEDBORZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590356553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Przedbórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-570

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 781 51 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozprzedborz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedborz.pl/m,2986,zdrowie.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4030a07f-3c21-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu RTG wraz z dostosowaniem pomieszczeń pracowni RTG dla SPZOZ w Przedborzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4030a07f-3c21-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354815

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ. 408.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu RTG („sprzęt medyczny”) wraz z dostosowaniem pomieszczeń pracowni RTG dla SPZOZ w Przedborzu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę sprzętu medycznego wraz z wymaganymi dokumentami (atestami, certyfikatami, instrukcjami obsługi, paszportami technicznymi etc.) do miejsca przeznaczenia, potwierdzoną „Protokołem zdawczo-odbiorczym”
2) adaptację pomieszczenia w zakresie niezbędnym do uruchomienia i prawidłowego działania sprzętu medycznego, tj. malowanie ścian, wymiana podłogi (antyelektrostatyczna/elektroprzewodząca/z powłoką ołowianą do pracowni RTG), wymiana drzwi RTG, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,
3) montaż i instalację sprzętu medycznego, w tym podłączenie go do dostarczonego przez wykonawcę systemu PACS.
4) uruchomienie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający rozumie jako możliwość udzielania świadczeń zdrowotnych z wykorzystaniem przedmiotu zamówienia zakończone podpisaniem „Protokołu instalacji i uruchomienia”,
5) instruktaż personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu medycznego, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem „Protokołu odbycia szkoleń”,
6) 24-miesięczną gwarancję liczoną od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu instalacji i uruchomienia” oraz min. 10-letni serwis pogwarancyjny liczony od momentu upływu okresu gwarancji, zgodnie z dostępnością oryginalnych części zamiennych oraz dedykowanego wyposażenia eksploatacyjnego min. 10 lat, w ramach których Wykonawca, zgodnie z ofertą, zapewnia sprawność sprzętu medycznego, w tym:
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu medycznego,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu medycznego, w przypadku napraw gwarancyjnych,
e) zapewnienia, że łączna niesprawność sprzętu medycznego (w przypadku awarii) nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych, przy czym niesprawność to brak sprawności sprzętu medycznego uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem (wymóg odnosi się jedynie do dostarczanego sprzętu głównego tj. aparat RTG),
10) dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu medycznego, z rokiem produkcji 2023,
11) wykonanie projektu osłon stałych,
12) demontaż oraz utylizację dotychczas używanego aparatu rtg analogowego, potwierdzone protokołem oraz zgłoszeniem do odpowiednich instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają: Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482201,23 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.