eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiModernizacja Budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.



Og³oszenie z dnia 2024-07-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Aleksandrowa Kujawskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866382

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S³owackiego 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@aleksandrowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://mst-aleksandrow-kujawski.rbip.mojregion.info/8/strona-glowna-bip.html

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e861f3ef-c2a8-47b3-9b5e-484e598cea95

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00400352

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrowkujawski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana
osobowych jest Urz±d Miejski Aleksandrowa Kujawskiego
reprezentowany przez Burmistrza
Miasta, z siedzib± w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. S³owackiego 8, Aleksandrów Kujawski, z któr±
mo¿na kontaktowaæ siê pisemnie na adres siedziby lub poprzez adres e-mail:
sekretariat@aleksandrowkujawski.pl lub telefonicznie pod nr 58 282 68 20. 2) administrator wyznaczy³
Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
iodo@aleksandrowkujawski.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana
dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana
danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ
Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
Og³oszenie nr 2024/BZP 00238170/01 z dnia 2024-03-11
2024-03-11 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanezamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie
ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024.GKM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy, którym jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.) w postaci modernizacji budynku Szko³y Podstawowej nr 3 im. Józefa Wybickiego w Aleksandrowie Kujawskim, ul. Szkolna 6, 87 - 700 Aleksandrów Kujawski, bez podzia³u na czê¶ci, wed³ug zakresu okre¶lonego w przedmiarze robót, projektach, dokumentacji technicznej i STWiOR, m.in. w szczególno¶ci:

- prace rozbiórkowe;
- wstawienie nowej stolarki;
- prace murowe i ¿elbetowe, podci±gi;
- ¶cianki dzia³owe;
- wyrównanie pod³o¿a
- posadzki z paneli i p³ytek;
- szpachlowanie, tynkowanie, gruntowanie, malowanie, p³ytki, licowanie;
- prace zwi±zane z sufitami,
- izolacje cieplne i przeciwd¼wiêkowe z p³yt styropianowych;
- docieplenie ¶cian budynków p³ytami styropianowymi i pokrycie wyprawami elewacyjnymi, mocowanie p³yt styropianowych za pomoc± ko³ków do ¶cian;
- izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe ¶cian, pod³óg i fundamentów;
- odtworzenie kostki;
- demonta¿ i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, okna i drzwi;
- monta¿ daszków aluminiowych;
- rynny dachowe i spustowe, drena¿;
- instalacja odgromowa;
- prace zwi±zane ze schodami;
- instalacja kanalizacji sanitarnej, wody zimnej i ciep³ej, co wraz z grzejnikami;
- wywóz i utylizacja gruzu, wywóz ziemi;
- o¶wietlenie z oprawami, gniazda, ³±czniki, rury i inne;
- windy;
- i inne;
UWAGA! Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Przedmiarze i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

44113200-7 - P³ytki

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

42416100-6 - Windy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60 pkt);

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C):

cena oferty najtañszej brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena badanej oferty brutto *

spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu

a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „Cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40% (40 pkt)
Zadeklarowana d³ugo¶æ gwarancji przez Wykonawcê dla oferowanych urz±dzeñ:

Przyznana ilo¶æ punktów w kryterium – G
a) 36 miesiêcznej gwarancji jako¶ci 0 pkt
b) 48 miesiêcznej gwarancji jako¶ci 20 pkt
c) 60 miesiêcznej gwarancji jako¶ci 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± bêd± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania (np. KRS CDEIG w Polsce)
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
A) posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci co najmniej 1 500 000,00 z³;
B) posiada okre¶lone minimalne roczne przychody w zakresie dzia³alno¶ci objêtej zamówieniem o wysoko¶ci 2 000 000,00 z³;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:

A) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane o warto¶ci minimum 500 000 z³ brutto odpowiadaj±cy swym zakresem opisowi przedmiotu zamówienia (np. budowa budynku mieszkalnego, remont budynku z termomodernizacj± itp.). Na dowód Wykonawca powinien za³±czyæ odpowiednie referencje, po¶wiadczenia. Je¿eli dokumenty nie zostan± do³±czone do oferty Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, w tym potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli zostan± za³±czone do oferty Zamawiaj±cy wezwie do potwierdzenia ich aktualno¶ci;
B) dysponuje co najmniej jedn± osob±, któr± skieruje do realizacji zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ – oraz posiadaj±c± co najmniej roczne do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi;

Zamawiaj±cy wymaga, aby wy¿ej wymienione osoby uczestniczy³y w realizacji zamówienia publicznego w zakresie posiadanych uprawnieñ i kompetencji.
Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia równowa¿ne, o ile s± wa¿ne, uprawniaj± do projektowania/kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedstawionym w pkt B oraz nabyte na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

Kierownik budowy i projektant powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

W stosunku do obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551) uprawnienia budowlane oznaczaj± równie¿ odpowiednie, równowa¿ne kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce swoim zakresem uprawnieniom, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ;
za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 5 do SWZ;
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug - za³±cznik nr 5A do SWZ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

6. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe: certyfikaty, dane techniczne potwierdzaj±ce deklarowane w³a¶ciwo¶ci techniczne i higieniczne:
a. styropianu;
b. grzejników;
c. okien i drzwi

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe: certyfikaty, dane techniczne potwierdzaj±ce deklarowane w³a¶ciwo¶ci techniczne i higieniczne:
a. styropianu;
b. grzejników;
c. okien i drzwi

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
wadium 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
51 9537 0000 2001 0017 9735 0006
prowadzony przez Kujawski Bank Spó³dzielczy w Aleksandrowie Kujawskim.
Z dopiskiem numeru postêpowania: ZP.271.6.2024.GKM i ewentualnie nazw± postêpowania
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Aleksandrów Kujawski, ul. S³owackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji (art. 97 ust. 10 Pzp) . Wadium wnosi siê w oryginale. Wadialna gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa jest wystawiana na zlecenie wykonawcy, ale przez podmiot trzeci, jakim jest bank lub ubezpieczyciel, a skierowana jest do zamawiaj±cego jako beneficjenta. Z tych wzglêdów musi byæ z³o¿ona zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w formie pisemnego orygina³u zastrze¿onej dla tego rodzaju dokumentu, gdy¿ zgodnie z art. 78 k.c. w zw. z art. 14 Pzp do zachowania formy pisemnej czynno¶ci prawnej potrzebny jest w³asnorêczny podpis na dokumencie obejmuj±cym tre¶æ o¶wiadczenia woli wystawiaj±cego. Wytworzenie elektronicznej kopii dokumentu papierowego i nastêpnie opatrzenie kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwarancja wadialna nie jest z³o¿eniem gwarancji lub porêczenia w oryginale. Brak z³o¿enia orygina³u bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej jest równoznaczny z tym, ¿e wadium nie zosta³o wniesione przed terminem sk³adania ofert i brak ten nie podlega uzupe³nieniom. Je¿eli z tre¶ci dokumentu gwarancji wynika jednak, ¿e kserokopia jest wystarczaj±ca dla zabezpieczenia oferty, wówczas nie ma przeszkód do tego, aby wykonawca przedstawi³ kopie gwarancji wadialnej (wyj±tkowa sytuacja). W ka¿dym innym przypadku konieczne jest z³o¿enie orygina³u gwarancji lu porêczenia wadialnego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

zaliczka zostanie przekazana Wykonawcy w kwocie nie mniejszej ni¿ warto¶æ procentowa wynagrodzenia odpowiadaj±ca okre¶lonemu w Regulaminie procentowi udzia³ w³asnego w planowanej warto¶ci Inwestycji

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-19 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.