Og³oszenie z dnia 2022-10-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00297975/01 - Og³oszenie z dnia 2022-08-09
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na obszarze rewitalizacji Miasta Sierpca” w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz prac zwi±zanych z wykonywanymi robotami budowlanymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Piastowska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242758654
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.sierpc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na obszarze rewitalizacji Miasta Sierpca” w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz prac zwi±zanych z wykonywanymi robotami budowlanymi.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9c799f38-17bc-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00400363
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030669/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na obszarze rewitalizacji Miasta Sierpca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00297975/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.10.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 6422764,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na obszarze rewitalizacji Miasta Sierpca” w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz prac zwi±zanych z wykonywanymi robotami budowlanymi.
2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególno¶ci:
1) Etap I: opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnieñ konserwatorskich, pozwoleñ i decyzji niezbêdnych dla realizacji zadania inwestycyjnego, w tym w szczególno¶ci prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowê, opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót z zatwierdzeniem, dla zakresu tj.:
a) roboty drogowe, w tym:
roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
nawierzchnia drogi z BA,
nawierzchnia pasa¿u z kostki,
nawierzchnia parkingów z kostki,
nawierzchnia ci±gów pieszych,
obramowanie,
b) roboty sanitarne, w tym:
ruroci±g fi 600, 500, 400, 300 z uzbrojeniem oraz przepompowni± i kana³em t³ocznym fi 335,
zgodnie z zakresem inwestycji oraz na podstawie Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego – bran¿a architektoniczna i Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego – bran¿a drogowa;
2) Etap II: wykonanie robót budowlanych w zakresie okre¶lonym w opracowanej dokumentacji projektowej i w programach funkcjonalno – u¿ytkowych. Roboty budowlane oznaczaj± pe³en zakres robót budowlanych, robót rozbiórkowych, robót monta¿owych, us³ug budowlanych oraz dostaw maszyn i urz±dzeñ, które Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ i przekazaæ Zamawiaj±cemu, zgodnie z dokumentacj± projektow±, niniejsz± umow±, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowi±zuj±cymi przepisami i normami, jak równie¿ zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
3. Szczegó³owo przedmiot umowy i zakres robót opisuj± nastêpuj±ce dokumenty:
1) Program Funkcjonalno-U¿ytkowy – bran¿a architektoniczna
2) Program Funkcjonalno-U¿ytkowy – bran¿a drogowa
3) Zakres inwestycji
4. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca siê kierowanie dodatkowo:
1) wynikami szczegó³owych wizji terenowych i inwentaryzacji w³asnych;
2) wynikami badañ i pomiarów w³asnych;
3) wynikami opracowañ w³asnych.
5. Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jako¶ci na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia.
6. Uprawnienia z tytu³u rêkojmi za wady przys³uguj± Zamawiaj±cemu przez okres 5 (piêciu) lat.
7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w zwi±zku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osoba na stanowisku operatora koparki.
8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 8 czynno¶ci Zamawiaj±cy uprawniony jest do:
1) ¿±dania o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zwi±zku z realizacj± zamówienia, okre¶laj±cego liczbê osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, rodzaje umów o pracê i wymiary etatów;
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
9. Z tytu³u niespe³nienia ¿±dania okre¶lonego w ust. 8 pkt 1 Zamawiaj±cy naliczy kary umowne, okre¶lone w § 7 ust. 1 pkt 10 Umowy.
10. Zamawiaj±cy wymaga, aby wynagrodzenie za pracê osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê nie by³o ni¿sze od obowi±zuj±cej wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê.
11. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowi±zani s± do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
12. Wykonawca zobowi±zuje siê, na swój koszt, do sporz±dzenia oraz dostarczenia po zakoñczeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie zwi±zanym z ich zakoñczeniem i wynikaj±cej z niniejszej umowy. Wykonawca o¶wiadcza równie¿, ¿e jest przedsiêbiorc± specjalizuj±cym siê w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadaj±cym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysok± jako¶æ prac zwi±zanych z realizacj± Zadania Inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj.
13. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e zapozna³ siê z terenem, na którym ma byæ realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyleg³ym, a wszelkie okoliczno¶ci i uwarunkowania wynikaj±ce z lokalizacji zosta³y przez Wykonawcê uwzglêdnione w Ofercie Wykonawcy.
14. Prace projektowe winny byæ na bie¿±co konsultowane z przedstawicielem Zamawiaj±cego tj. z …………………………... tel. ……………………… e-mail. ………………
15. Wykonawca wykona kompletny projekt budowlany, w ramach przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci zgodnie z ustaw± Prawo budowlane.
16. Wykonawca dokona wszelkich wymaganych zg³oszeñ do w³a¶ciwych instytucji oraz uzyska na swój koszt wszelkie wymagane uzgodnienia, decyzje i pozwolenia.
17. Wykonawca pokryje koszty zwi±zane z nadzorem archeologicznym.
18. Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ i na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego oraz inspektora nadzoru okazaæ, na wbudowane i zastosowane materia³y i urz±dzenia odpowiednie certyfikaty i za¶wiadczenia, w szczególno¶ci: certyfikat na znak bezpieczeñstwa, deklaracjê zgodno¶ci, deklaracjê w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych lub certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub aprobat± techniczn±, atesty, a po wykonaniu umowy przekazaæ je Zamawiaj±cemu.
19. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie objêtym Umow± oraz, ¿e posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowan± kadrê techniczn± oraz do¶wiadczenie i odpowiedni potencja³ wykonawczy w zakresie zaprojektowania i wykonawstwa robót budowlanych bêd±cych Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowieñ Umowy.
20. Wykonawca zobowi±zuje siê do dochowania najwy¿szej staranno¶ci i dba³o¶ci o interesy Zamawiaj±cego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.
21. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporz±dzony z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233292-2 - Instalowanie urz±dzeñ ochronnych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7269300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 7749000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7269300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUP Budexpol Sp. z o .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610024190
7.3.3) Ulica: ul. Przemys³owa 50
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7269300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZÊTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPO£U ZAK£ADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Dostawa p³ynów do dializy oraz materia³ów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ¿³obka w mie¶cie Sierpc w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2025 do kwietnia 2026 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci Dziembakowo wraz z budow± sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ciach Dziembakowo i Bia³e B³oto" .
- Bie¿±ce utrzymanie urz±dzeñ bezpieczeñstwa oraz oznakowania pionowego i poziomego na ulicach i placach bêd±cych w zarz±dzie miasta Sierpca
wiêcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi le¶nej na odcinku 1,9 km w Nadle¶nictwie Rokita, Le¶nictwo Rokita
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kra¶niku
- Rozbiórka dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Porêbie przy ul. Wojska Polskiego 8a i 8b.
- Rozwój Infrastruktury Wodoci±gowej w Gminie Ogrodzieniec
- Remont Drogi Gminnej nr 140210K Ksi±¿ Wielki - Pokusa od km 0+000 do km 4+050 w miejscowo¶ciach Ksi±¿ Wielki, Konaszówka, Mianocice, Rzêdowice, Gmina Ksi±¿ Wielki
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi w zakresie ¶cie¿ki w Parku Pole Mokotowskie.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.