Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345328/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00353144/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NOWY SZPITAL WOJEWÓDZKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021173201
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Igielna 13
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-117
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nszw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nszw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nszw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dce942ef-1d9d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345328
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 273999,62 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70159,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – dostawa (przedłużenie) subskrypcji na 1 rok na platformy SIEM + SOAR SecureVisioproducenta eSecure.
a) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy przedłużenie subskrypcji dla 200 Assetów w wersji elektronicznej
na rok od dnia 25.06.2024 r. dla oprogramowania SecureVisio.
b) Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczenia lub certyfikatu producenta potwierdzającego objęcie wsparciem przez
firmę eSecure.
c) Dostarczony produkt winien być przeznaczony dla użytkowników komercyjnych (Zamawiający: „Nowy Szpital
Wojewódzki” Sp. z o. o. nie prowadzi działalności medycznej, nie jest podmiotem uprawnionym do korzystania z licencji
przeznaczonych dla sektora publicznego).
d) Dostarczony produkt winien pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do sprawdzenia legalności pochodzenia oraz warunków Subskrypcji i wsparcia serwisowego bezpośrednio
u producenta.
e) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte
w załączniku nr 3.1 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 20199,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – dostawa (przedłużenie) subskrypcji na 1 rok dla oprogramowania Veeam Backup andReplication Standard,
a) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy przedłużenie subskrypcji wsparcia technicznego dla
oprogramowania Veeam Backup and Replication Standard dla 6 socket (Support ID dla produktu: #01551240) w wersji
elektronicznej na rok od dnia 19.06.2024r.
b) Zamówione wsparcie techniczne musi być widoczne na koncie Zamawiającego my.veeam.com
c) Dostarczony produkt winien być przeznaczony dla użytkowników komercyjnych (Zamawiający: „Nowy Szpital
Wojewódzki” Sp. z o. o. nie prowadzi działalności medycznej, nie jest podmiotem uprawnionym do korzystania z licencji
przeznaczonych dla sektora publicznego).
d) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte
w załączniku nr 3.2 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 3342,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA – dostawa subskrypcji na okres 1 roku dla systemu backupu Veeam Backup dla Microsoft365a) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy przedłużenie subskrypcji wsparcia technicznego dla
oprogramowania Veeam Backup dla Microsoft365 dla 25 użytkowników (Support ID dla produktu: #02453172) w wersji
elektronicznej na rok od dnia 05.07.2024r.
b) Zamówione wsparcie musi być widoczne na koncie Zamawiającego my.veeam.com
c) Dostarczony produkt winien być przeznaczony dla użytkowników komercyjnych (Zamawiający: „Nowy Szpital
Wojewódzki” Sp. z o. o. nie prowadzi działalności medycznej, nie jest podmiotem uprawnionym do korzystania z licencji
przeznaczonych dla sektora publicznego).
d) Dostarczony produkt winien pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do sprawdzenia legalności pochodzenia oraz warunków Subskrypcji i wsparcia serwisowego bezpośrednio
u producenta.
e) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte
w załączniku nr 3.3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 2117,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA – dostawa subskrypcji na okres 1 roku dla macierzy i serwera Fujitsua) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy przedłużenie subskrypcji wsparcia technicznego dla:
macierzy Fujitsu DX100 S4 S/N: 4601804425 od 08.07.2024
macierzy Fujitsu DX200 S3 S/N: 4611440019 od 09.06.2024
serwera Primergy RX2540 M4 S/N: YM6D011644 od 09.06.2024
na okres jednego roku.
b) Zamówione wsparcie musi być widoczne na stronie producenta: https://support.ts.fujitsu.com
c) Dostarczony produkt winien być przeznaczony dla użytkowników komercyjnych (Zamawiający: „Nowy Szpital
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00220031 z dnia 2023-05-17
2023-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Wojewódzki” Sp. z o. o. nie prowadzi działalności medycznej, nie jest podmiotem uprawnionym do korzystania z licencji
przeznaczonych dla sektora publicznego).
d) Dostarczony produkt winien pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do sprawdzenia legalności pochodzenia oraz warunków Subskrypcji i wsparcia serwisowego bezpośrednio
u producenta.
e) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte
w załączniku nr 3.4 do SWZ (projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 44500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26270,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26270,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26270,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESVS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952146382
7.3.3) Ulica: ul. Kościerzyńska 32
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26270,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4070,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4070,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESVS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952146382
7.3.3) Ulica: ul. Kościerzyńska 32
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4070,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2183,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2552,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2183,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESVS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952146382
7.3.3) Ulica: ul. Kościerzyńska 32
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2183,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43313,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43313,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43313,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESVS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952146382
7.3.3) Ulica: ul. Kościerzyńska 32
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43313,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pomocy dydaktycznych - artykuły plastyczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków .
- TP 70/24 - Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu medyczno-diagnostycznego - Aparat USG z funkcją jednoczesnego pomiaru elastograficznego wątroby technologią Transient Elastography.
- Budowa mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 383 w km 4+250 w m. Jugowice.
- Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
- Usługa całodobowej ochrony fizycznej kompleksu Bastion Sakwowy przy ul. Piotra Skargi 18 we Wrocławiu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe"
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego, stanowiącego część I zadania pn. Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu - Etap II
- Zakup laptopów
- Dostawa systemu ochrony poczty elektronicznej na okres 3 lat - licencji do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta
- Dostawa urządzeń sieciowych oraz wsparć i subskrypcji do rozwiązań sieciowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.