eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa szaf do przechowywania broni na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podleg³ych jednostek



Og³oszenie z dnia 2024-07-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa szaf do przechowywania broni na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podleg³ych jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Marsza³ka J. Pi³sudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi6.ias.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa szaf do przechowywania broni na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podleg³ych jednostek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6e40a541-3ab0-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00400495

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00210061/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Dostawa szaf do przechowywania broni i amunicji

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z § 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
2) Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
13. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w ust. 12, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej minimalnej konfiguracji: pamiêæ min. 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje oraz uprawnienia do instalacji oprogramowania potrzebnego do obs³ugi podpisu elektronicznego;
3) w³±czona obs³uga JavaScript;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf;
5) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.
14. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w ust. 12, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: pdf, txt, rtf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zalecanym formatem jest pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zawarty w tre¶ci SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarty w tre¶ci SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.92.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych szaf zbiorczych na broñ krótk±

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421300-0 - Sejfy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium ceny – waga 100 % znaczenia w ocenie oferty, czyli ca³kowita cena brutto oferty (z podatkiem VAT).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 40 sztuk sejfów na broñ krótk±

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421300-0 - Sejfy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium ceny – waga 100 % znaczenia w ocenie oferty, czyli ca³kowita cena brutto oferty (z podatkiem VAT).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 4 sztuk szaf zbiorczych na broñ krótk± i broñ dodatkow±

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421300-0 - Sejfy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium ceny – waga 100 % znaczenia w ocenie oferty, czyli ca³kowita cena brutto oferty (z podatkiem VAT).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 6 sztuk szaf na broñ krótk± z indywidualnymi skrytkami

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421300-0 - Sejfy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium ceny – waga 100 % znaczenia w ocenie oferty, czyli ca³kowita cena brutto oferty (z podatkiem VAT).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 11 sztuk szaf zbiorczych na broñ krótk±

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421300-0 - Sejfy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium ceny – waga 100 % znaczenia w ocenie oferty, czyli ca³kowita cena brutto oferty (z podatkiem VAT).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli bêdzie posiada³ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê nie mniejsz± ni¿ 50 000,00 z³

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, na wezwanie bêdzie obowi±zany do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
2) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Pzp,
c) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca, na wezwania bêdzie obowi±zany do z³o¿enia aktualnego na dzieñ z³o¿enia dokumentu (np. polisa, potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia itp.) potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowego ¶rodka dowodowego, którym jest opis szczegó³owych parametrów szaf, znajduj±cy siê w formularzu ofertowym w sekcji B pod ka¿d± z tabel (dla ka¿dej z piêciu czê¶ci postêpowania) wskazuj±cych zaoferowany produkt, cenê jednostkow± i warto¶æ brutto.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy dzia³aj±cy wspólnie, spe³niaj±cy wymagania okre¶lone w rozdziale XVIII SWZ.
2. Brak podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu ka¿dy z Wykonawców powinien wykazaæ odrêbnie.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki udzia³u w postêpowaniu mog± zostaæ spe³nione przez jednego Wykonawcê lub ³±cznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy – do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, z którego wynikaæ bêdzie zakres umocowania. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale, tj. w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez jego wystawcê lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza (z zachowaniem elektronicznej formy dokumentu).
5. Oferta winna byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
7. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnej zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów, które bêd± mia³y wp³yw na realizacjê zamówienia - w tej sytuacji Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmiany umowy w takim zakresie, który wynika ze zmienionych przepisów, lecz nie zmienia wynagrodzenia Wykonawcy i ogólnego charakteru umowy;
2) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug obowi±zuj±cej dla dostarczanego przedmiotu umowy – w tej sytuacji Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ odpowiedniego zmniejszenia lub zwiêkszenia wynagrodzenia brutto Wykonawcy, obliczonego od podstawy netto, okre¶lonej w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, zgodnie z now± stawk± podatku VAT;
3) w przypadku zaprzestania produkcji danego sprzêtu, wycofania tego sprzêtu z rynku przez producenta, niedostêpno¶ci danego sprzêtu z innych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, których to okoliczno¶ci Wykonawca nie móg³ przewidzieæ w chwili sk³adania oferty – w tej sytuacji Zamawiaj±cy dopuszcza zast±pienie danego sprzêtu innym, o tym samym przeznaczeniu i parametrach nie gorszych od parametrów sprzêtu zaoferowanego pierwotnie przez Wykonawcê, przy czym zmiany te nie powoduj± zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
4) w przypadku konieczno¶ci zmiany terminu realizacji umowy na skutek okoliczno¶ci spowodowanych si³± wy¿sz±, rozumian± jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie mo¿na by³o unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek si³y wy¿szej. Termin realizacji umowy mo¿e w takim przypadku ulec przed³u¿eniu o czas dzia³ania i usuwania skutków si³y wy¿szej.
Dla potrzeb niniejszej umowy, za dzia³anie si³y wy¿szej uwa¿a siê nag³e i gwa³towne zdarzenie, którego wyst±pienia nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani te¿ mu zapobiec. Wydarzenia takie mog± obejmowaæ w szczególno¶ci: wojny, po¿ary, powodzie, epidemie, embarga przewozowe, strajki, oficjalne decyzje organów w³adzy pañstwowej, które uniemo¿liwiaj± wykonanie umowy i nie s± zawinione przez Wykonawcê;
2. Pozosta³e zmiany umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w oparciu o przes³anki okre¶lone w art. 455 ust. 1 pkt 2)-4) oraz ust. 2 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zale¿eæ bêdzie od okoliczno¶ci faktycznych i prawnych dokonania zmiany.
3. Dokonanie zmian umowy, o których mowa w ust. 1 i 2 wymagaj± zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Strony zobowi±zane s± do informowania siê wzajemnie o okoliczno¶ciach uzasadniaj±cych konieczno¶æ dokonania zmiany umowy.
5. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji Umowy dopuszcza w ka¿dym czasie, zmiany jej tre¶ci niepowoduj±ce zmiany tre¶ci Oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcê, dotycz±ce zmian tre¶ci Umowy niezwi±zanych z wyborem Wykonawcy, w szczególno¶ci: zmiana nazwy, zmiana siedziby, zmiana danych teleadresowych, zmiana sposobu fakturowania, zmiana osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami oraz do realizacji przedmiotu zamówienia. O powy¿szych zmianach Strony Umowy bêd± siê powiadamia³y wzajemnie jedynie w formie pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy Marketplanet pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.