eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borek WielkopolskiModernizacja dróg Gminy Borek Wlkp. - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg Gminy Borek Wlkp. - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOREK WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Borek Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-810

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655716120

1.5.8.) Numer faksu: 655716893

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.borekwlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/933868

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg Gminy Borek Wlkp. - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a83fa56-1c1f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017918/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dróg Gminy Borek Wlkp. - część II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPE.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

1) Modernizacja drogi Bruczków-Wojciechowo.
W ramach projektu przewidziano modernizację nawierzchni drogi gminnej zlokalizowanej między miejscowościami Bruczków i Wojciechowo. Zaprojektowano wzmocnienie nawierzchni jezdni poprzez frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej i zastosowanie nakładki wykonanej z betonu asfaltowego ułożonej na istniejącej podbudowie. W ramach zadania przewidziano również poszerzenie istniejącej jezdni o 0,50m z jej prawej strony oraz zastosowanie tam odpowiednich warstw konstrukcyjnych. W początkowej części opracowania, zarówno z lewej jak i z prawej strony jezdni, zastosowano stalowe bariery ochronne, ze względu na istniejący przepust. Zastosowano spadek dwustronny 2% na prostej. Woda opadowa odprowadzana będzie powierzchniowo.

2) Modernizacja drogi od ul. Droga Lisia przez miejscowość Trzecianów.
W ramach projektu przewidziano remont drogi od ul. Droga Lisia przez miejscowość Trzecianów. Zaprojektowano poszerzenie jezdni do 4,0 m. Zaprojektowano wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni poprzez zastosowanie nakładki wzmacniającej z dwóch warstw betonu asfaltowego ułożonej na istniejącej nawierzchni. Na odcinku, gdzie znajduje się istniejący chodnik, zaprojektowano umocnione pobocze z płyt betonowych typu JOMB gr. 12,5cm. Na istniejących łukach zastosowany zostanie opornik betonowy o wymiarach 12x25x100cm. Zaprojektowano pobocze umocnione z kruszywa o szerokości 0,75m i pochyleniu poprzecznym 8%. Na całej długości jezdni zastosowano pochylenie daszkowe 2%, poza łukiem, gdzie przyjęto pochylenie jednostronne 2%. Zaplanowano wykonanie nawierzchni na drogach gruntowych krzyżujących się z modernizowaną drogą w zakresie przedstawionym na Rysunku 2. Zaprojektowano zjazdy indywidualne o szerokościach 3,0-5,0m na pola oraz do posesji. Ich nawierzchnia wykonana będzie z kruszywa. Woda opadowa odprowadzana będzie powierzchniowo do istniejących rowów.

3) Modernizacja ul. Granicznej w Borku Wlkp.
W ramach projektu modernizacji ul. Granicznej przewidziano wykonanie rozbiórek nawierzchni jezdni, zjazdów, umocnionych poboczy oraz fragmentu chodnika. Przewidziano zmianę organizacji ruchu w związku z czym ul. Graniczna projektowana jest jako jednokierunkowa. Projektowana szerokość jezdni waha się pomiędzy 3,1-5,0m. Nawierzchnia wykonana będzie z betonowej kostki brukowej koloru szarego. Planowana jest wymiana istniejącego krawężnika betonowego na krawężnik o wymiarach 15x30x100cm, wyniesionego na 2cm w obrębie zjazdów i na 12cm na pozostałych odcinkach. Pochylenie poprzeczne jezdni projektuje się jako daszkowe 2%. Projektowane zjazdy indywidualne mają szerokość 2,30-5,0m. Ich nawierzchnia wykonana będzie z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego. Zjazdy będą ograniczone obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm oraz na granicy działki drogowej opornikiem betonowym o wymiarach 12x25x100cm. Zaprojektowany został fragment chodnika, umożliwiające komunikację między istniejącym chodnikiem prowadzącym na targowisko miejskie, a ul. Rynkową. Zaprojektowane zostało przejście dla pieszych w odpowiednim miejscu. Na chodniku projektuje się pochylenie poprzeczne 2%, w stronę jezdni. Ponadto, ok. od km 0+050,00 zaprojektowano pobocze umocnione o nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego. W ramach opracowania zaplanowano również wymianę części przykanalików i studni kanalizacji deszczowej. Jezdnia, chodniki, zjazdy oraz pobocze odwadniane będą powierzchniowo do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej.

4) Modernizacja ul. Mickiewicza w Borku Wlkp.
W ramach projektu przewidziano modernizację istniejącej jezdni. Planowana jest wymiana nawierzchni jezdni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinki) ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej. Warstwa ta będzie układana na istniejącej podbudowie. Na całym odcinku objętym opracowaniem zaprojektowano pochylenie poprzeczne jednostronne 2%. Woda opadowa odprowadzana będzie powierzchniowo do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej.

5) Modernizacja drogi gminnej w Skokowie.
W ramach projektu przewidziano modernizację nawierzchni drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Skoków. Zaprojektowano wzmocnienie nawierzchni jezdni poprzez frezowanie istniejącej nawierzchni ścieralnej i zastosowanie nakładki wykonanej z betonu asfaltowego ułożonej na istniejącej nawierzchni. Ponadto, w ramach zadania przewidziano poszerzenie jezdni o 0,5m z jej lewej strony na odcinkach prostych oraz o ok. 1,85m na łuku. W miejscach poszerzeń zastosowano odpowiedni układ warstw konstrukcyjnych. Zaprojektowano umocnione pobocze o szerokości 0,75m. Zastosowano spadek dwustronny 2% na prostej. Woda opadowa odprowadzana będzie powierzchniowo.

6) Modernizacja drogi w Zalesiu.
W ramach projektu przewidziano modernizację nawierzchni drogi gminnej zlokalizowanej w\ miejscowości Zalesie. Jezdnia częściowo ograniczona jest krawężnikiem betonowym, którego wymiany nie przewidziano. Zaprojektowano wzmocnienie nawierzchni jezdni poprzez frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej i zastosowanie nakładki wykonanej z betonu asfaltowego, ułożonej na istniejącej podbudowie. Na długościach drogi, gdzie nie występuje chodnik, zaprojektowane zostało umocnione pobocze o szerokości 0,75m. Zastosowano spadek dwustronny 2% na prostej oraz odpowiedni spadek jednostronny na łuku, umożliwiający dostosowanie się do istniejącego terenu oraz odpowiednie odwodnienie drogi. Na poboczach zastosowano spadek poprzeczny jednostronny 8%. Ponadto, od km 0+300,00 do km 0+440,00 zaprojektowana została droga dla pieszych. Jej szerokość do 1,80m, a pochylenie poprzeczne jednostronne 2%. Droga dla pieszych zlokalizowana jest częściowo przy jezdni i w tym miejscu projektowany jest krawężnik betonowy o wymiarach 15x30x100cm. W pozostałych miejscach chodnik ograniczony jest obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm. Projektowana jest nawierzchnia z betonowej kostki brukowej koloru szarego. Woda opadowa odprowadzana będzie powierzchniowo do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej.

7) Modernizacja nawierzchni drogi gminnej Zimnowoda-Głoginin.
W ramach projektu przewidziano modernizację nawierzchni drogi gminnej zlokalizowanej między miejscowościami Zimnowoda i Głoginin. Zaprojektowano wzmocnienie nawierzchni jezdni poprzez frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej i zastosowanie nakładki wykonanej z betonu asfaltowego ułożonej na istniejącej podbudowie. W ramach zadania przewidziano również poszerzenie istniejącej jezdni z lewej i z prawej strony, do szerokości równej 4,50m oraz zastosowanie tam odpowiednich warstw konstrukcyjnych. Prawa krawędź jezdni ograniczona zostanie opornikiem betonowym o wymiarach 12x25x100cm lub krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100cm wyniesionym na 12cm. Z lewej strony jezdni zaprojektowane zostało umocnione pobocze o szerokości 0,75m. Ponadto, fragment istniejącego chodnika zostanie przebudowany. Jego nawierzchnia wykonana będzie z betonowej kostki brukowej koloru szarego, ograniczony będzie opornikiem betonowym o wymiarach 8x30x100cm. Zastosowano spadek dwustronny 2%. Woda opadowa odprowadzana będzie powierzchniowo, do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej. W ramach zadania przewidziano wymianę istniejących wpustów wraz z przykanalikami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z tą dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Integracyjną częścią dokumentacji projektowej są załączone do niej uzgodnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5475990,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7499110,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5475616,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: Parzniewska

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy niebitumiczne, roboty brukarskie, odwodnienie korpusu drogowego, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5475616,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.