eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłoczewRoboty remontowe i budowlane na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2023 r



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe i budowlane na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2023 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730020983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Złoczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-270

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zloczew@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zloczew

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2dd0ed5-1a63-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe i budowlane na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2023 r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2dd0ed5-1a63-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153953/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty remontowe i budowlane w Nadleśnictwie Złoczew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307242

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty remontowe na budynku gospodarczym w
Leśnictwie Klonowa. 1. Demontaż istniejącego porycia dachowego z eternitu wraz z jego utylizacją
2. Demontaż oprawy zewnętrznej wraz z wysięgnikiem
3. Rozbiórka składu drewna z tyłu budynku.
4. Zamurowanie wrót pustakiem silikatowym od frontu budynku
5. Wysunięcie okapu połaci dachu na szczytach o około 40cm
6. Montaż membrany dachowej
7. Montaż kontrłat i łat
8. Wykonanie pokrycia z blachy trapezowej w kolorze brązowym
9. Wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania dachu w kolorze brąz
10. Wykonanie instalacji odgromowej
11. Wykonanie nowych wrót metalowych z lokalizacją drzwi we wrotach ( od tyłu
budynku )
12. Wymian drzwi na nowe stalowe
13. Wymiana okien PCV
14. Przemurowanie komina ponad dachem
15. Wykonanie tynku na elewacji wraz z malowaniem ( kolor biały)
16. Istniejąca lampa wraz z konstrukcją do usunięcia
17. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego 4 oprawy Led na czuję ruchu
(narożniki) + 4 stałe oprawy.
18. Wykonanie opaski z kruszywa wokół budynku szerokości 60cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 69511,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty remontowe na budynku leśniczówki Pyszków

Opis robót
1. Pokrycie dachu blachodachówką w kolorze zielony mat na łatach i kontrłatach
2. Wymiana okien dachowych
3. Wykonanie orynnowania z blachy metalowej w kolorze brązowym
4. Dodatkowe orynnowanie i podbitka na dachu na elewacji szczytowej
5. Wykonanie obróbek 3 kominów z blachy trapezowej na stelażu w kolorze
brązowym
6. Podmurowanie komina spalinowego około 80cm
7. Wykonanie remontu poddasza w zakresie zerwania płyt g-k w miejscach
zacieków i ułożenia nowych płyt z ewentualną wymianą termoizolacji i
uzupełnieniem paroizolacji, wraz z pomalowaniem pomieszczenia po
wykonaniu prac
8. Montażem oświetlenia LED w podbitce
9. Czyszczenie i malowanie zewnętrznych elementów drewnianych ( podbitka,
słupy, barierki itp. )
10. Oczyszczenie i malowanie elewacji wraz z dokonaniem miejscowych napraw
11. Wykonanie miejscowych napraw cokołu z płytek
12. Malowanie drzwi do kotłowni
13. Skucie płytek na schodach zewnętrznych i wykonanie nowych – schody
wejściowe do kancelarii

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 86668,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty remontowe na budynku leśniczówki Orły

A. Roboty zewnętrzne
1. Demontaż istniejącego porycia dachowego
2. Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej
3. Oczyszczenie i malowanie elewacji wraz z dokonaniem miejscowych napraw
4. Wykonanie tynku mozaikowego cokołu do wysokości około 40cm
5. Likwidacja okładzin z desek na elewacji
6. Wymiana wszystkich drzwi zewnętrznych na nowe (bez naświetli górnych),
drzwi do kotłowni stalowe EI 30
7. Wyciągnięcie okapów na szczytach o około 30 cm
8. Wykonanie instalacji odgromowej
9. Wymiana okien dachowych
10. Podniesienie kominów – podmurowanie o około 50cm
B. Kancelaria
1. Wiatrołap 1: likwidacja boazerii, wyrównanie ścian
2. Wiatrołap 1: tynk mozaika żywiczna do wysokości 1,6m w jednym kolorze
ziaren
3. Wiatrołap 1: zabudowa rur płytami g-k, piony wkuć
4. Wiatrołap 1: przesunięcie oprawy oświetleniowej na środek, i wymiana
oprawy na plafon LED
5. Wiatrołap 1: wymiana włączników i gniazdek
6. Wiatrołap 1: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica
nakładana w kolorze
7. Wiatrołap 1: wymiana płytek podłogowych na płytki 60-60 gresowe,
8. Wiatrołap 1: malowanie sufitu i ścian
9. Kancelaria: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica
metalowa w kolorze
10. Kancelaria: zabudowa rur płytami g-k,
4
11. Kancelaria: wymiana kratki wentylacyjnej na kratkę o regulowanym przepływie
12. Kancelaria: szlifowanie i malowanie parapetu
13. Kancelaria: szlifowanie i malowanie okna
14. Kancelaria: demontaż karnisza i montaż rolet wewnętrznych
15. Kancelaria: wymiana oświetlenia na plafony LED
16. Kancelaria: wymiana włączników i gniazdek
17. Kancelaria: wymiana płytek podłogowych na płytki 60-60 gresowe,
18. Kancelaria: malowanie sufitu i ścian + gładzie
19. WC: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica nakładana
w kolorze
20. WC: wymiana płytek ściennych i płytek podłogowych na płytki 60-60 gresowe,
21. WC: malowanie sufitu
22. WC: wymian kratki
C. Część mieszkalna
1. Wszędzie: wymiana włączników i gniazdek
2. Pokój 1: cyklinowanie i lakierowanie podłogi
3. Pokój 1: wymiana włączników i gniazdek
4. Pokój 1: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica
nakładana w kolorze
5. Pokój 1: malowanie sufitu
6. Pokój 1: malowanie ściany
7. Wiatrołap 2: nowa rozdzielnica elektryczna
8. Wiatrołap 2: likwidacja boazerii
9. Wiatrołap 2: tynk mozaika żywiczna do wysokości 1,6m w jednym kolorze
ziaren
10. Wiatrołap 2: malowanie sufitu i ścian + gładzie
11. Łazienka: wymiana płytek ścian, podłoga
12. Łazienka: wymiana wanny, umywalki, pozostałej armatury, nowy stelaż do
miski ustępowej wiszącej
13. Łazienka: przeróbka grzejnika
14. Kuchnia: wymiana okapu drewnianego
15. Kuchnia: wymiana płytek ściana, płytki do samego dołu
16. Kuchnia: zerwanie tapety
17. Kuchnia: nowa podłoga + cokół z płytek
18. Kuchnia: malowanie sufitu i ścian + gładzie
19. Pokój 1: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica
nakładana w kolorze
20. Komunikacja: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica
nakładana w kolorze

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 145384,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty remontowe - Wiata Oraczew

Leśnictwo Oraczew
1. Naprawy istniejącego pokrycia
2. Wykonanie nowego pokrycia z gontów papowych w kolorze uzgodnionym z inwestorem
3. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej w kolorze zbliżonym do pokrycia z gontów
4. Oczyszczenie konstrukcji drewnianej i drewnianych elementów wiaty ( ławki stoły itp.) wraz z ich impregnowaniem
5. Wykonanie ogrodzenia drewnianego z słupków okrągłych i desek wraz z impregnowaniem
6. Wykonanie chodników z kruszywa granitowego z obrzeżami
7. Wykonanie zadaszenia na drewno o wymiarach 2,0x1,0x2,0m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

4.5.5.) Wartość części: 39519,47 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty remontowe - Wiata Orły

Naprawy istniejącego pokrycia
2. Wykonanie nowego pokrycia z gontów papowych w kolorze uzgodnionym z inwestorem
3. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej w kolorze zbliżonym do pokrycia z gontów
4. Oczyszczenie konstrukcji drewnianej i drewnianych elementów wiaty ( ławki stoły itp.) wraz z ich impregnowaniem
5. Wykonanie chodników z kruszywa granitowego z obrzeżami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

4.5.5.) Wartość części: 55885,86 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa miejsca postojowego w leśnictwie Pyszków

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

34928200-0 - Ogrodzenia

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 48156,77 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa miejsca postojowego w leśnictwie Dąbrowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

34928200-0 - Ogrodzenia

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 48572,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98247,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130099,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98247,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Tadeusz Pędziwiatr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730199290

7.3.3) Ulica: Przedłęcze 52

7.3.4) Miejscowość: Brąszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-277

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98247,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115356,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115356,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kris-Bud Krzysztof Jóźwik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730311893

7.3.3) Ulica: Dębołęka 37

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115355,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189983,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189983,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Tadeusz Pędziwiatr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730199290

7.3.3) Ulica: Przedłęcze 52

7.3.4) Miejscowość: Brąszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-277

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189983,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47137,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47137,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47137,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kris-Bud Krzysztof Jóźwik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730311893

7.3.3) Ulica: Dębołęka 37

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47137,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67043,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67043,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67043,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kris-Bud Krzysztof Jóźwik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730311893

7.3.3) Ulica: Dębołęka 37

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67043,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49663,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66608,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49663,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kris-Bud Krzysztof Jóźwik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730311893

7.3.3) Ulica: Dębołęka 37

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49663,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51907,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69556,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51907,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kris-Bud Krzysztof Jóźwik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730311893

7.3.3) Ulica: Dębołęka 37

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51907,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.