Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00307242/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00579720/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-29
- 2023/BZP 00579751/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe i budowlane na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2023 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730020983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Złoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-270
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zloczew@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zloczew
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2dd0ed5-1a63-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe i budowlane na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2023 r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2dd0ed5-1a63-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153953/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Roboty remontowe i budowlane w Nadleśnictwie Złoczew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty remontowe na budynku gospodarczym wLeśnictwie Klonowa. 1. Demontaż istniejącego porycia dachowego z eternitu wraz z jego utylizacją
2. Demontaż oprawy zewnętrznej wraz z wysięgnikiem
3. Rozbiórka składu drewna z tyłu budynku.
4. Zamurowanie wrót pustakiem silikatowym od frontu budynku
5. Wysunięcie okapu połaci dachu na szczytach o około 40cm
6. Montaż membrany dachowej
7. Montaż kontrłat i łat
8. Wykonanie pokrycia z blachy trapezowej w kolorze brązowym
9. Wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania dachu w kolorze brąz
10. Wykonanie instalacji odgromowej
11. Wykonanie nowych wrót metalowych z lokalizacją drzwi we wrotach ( od tyłu
budynku )
12. Wymian drzwi na nowe stalowe
13. Wymiana okien PCV
14. Przemurowanie komina ponad dachem
15. Wykonanie tynku na elewacji wraz z malowaniem ( kolor biały)
16. Istniejąca lampa wraz z konstrukcją do usunięcia
17. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego 4 oprawy Led na czuję ruchu
(narożniki) + 4 stałe oprawy.
18. Wykonanie opaski z kruszywa wokół budynku szerokości 60cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 69511,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty remontowe na budynku leśniczówki PyszkówOpis robót
1. Pokrycie dachu blachodachówką w kolorze zielony mat na łatach i kontrłatach
2. Wymiana okien dachowych
3. Wykonanie orynnowania z blachy metalowej w kolorze brązowym
4. Dodatkowe orynnowanie i podbitka na dachu na elewacji szczytowej
5. Wykonanie obróbek 3 kominów z blachy trapezowej na stelażu w kolorze
brązowym
6. Podmurowanie komina spalinowego około 80cm
7. Wykonanie remontu poddasza w zakresie zerwania płyt g-k w miejscach
zacieków i ułożenia nowych płyt z ewentualną wymianą termoizolacji i
uzupełnieniem paroizolacji, wraz z pomalowaniem pomieszczenia po
wykonaniu prac
8. Montażem oświetlenia LED w podbitce
9. Czyszczenie i malowanie zewnętrznych elementów drewnianych ( podbitka,
słupy, barierki itp. )
10. Oczyszczenie i malowanie elewacji wraz z dokonaniem miejscowych napraw
11. Wykonanie miejscowych napraw cokołu z płytek
12. Malowanie drzwi do kotłowni
13. Skucie płytek na schodach zewnętrznych i wykonanie nowych – schody
wejściowe do kancelarii
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 86668,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty remontowe na budynku leśniczówki OrłyA. Roboty zewnętrzne
1. Demontaż istniejącego porycia dachowego
2. Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej
3. Oczyszczenie i malowanie elewacji wraz z dokonaniem miejscowych napraw
4. Wykonanie tynku mozaikowego cokołu do wysokości około 40cm
5. Likwidacja okładzin z desek na elewacji
6. Wymiana wszystkich drzwi zewnętrznych na nowe (bez naświetli górnych),
drzwi do kotłowni stalowe EI 30
7. Wyciągnięcie okapów na szczytach o około 30 cm
8. Wykonanie instalacji odgromowej
9. Wymiana okien dachowych
10. Podniesienie kominów – podmurowanie o około 50cm
B. Kancelaria
1. Wiatrołap 1: likwidacja boazerii, wyrównanie ścian
2. Wiatrołap 1: tynk mozaika żywiczna do wysokości 1,6m w jednym kolorze
ziaren
3. Wiatrołap 1: zabudowa rur płytami g-k, piony wkuć
4. Wiatrołap 1: przesunięcie oprawy oświetleniowej na środek, i wymiana
oprawy na plafon LED
5. Wiatrołap 1: wymiana włączników i gniazdek
6. Wiatrołap 1: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica
nakładana w kolorze
7. Wiatrołap 1: wymiana płytek podłogowych na płytki 60-60 gresowe,
8. Wiatrołap 1: malowanie sufitu i ścian
9. Kancelaria: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica
metalowa w kolorze
10. Kancelaria: zabudowa rur płytami g-k,
4
11. Kancelaria: wymiana kratki wentylacyjnej na kratkę o regulowanym przepływie
12. Kancelaria: szlifowanie i malowanie parapetu
13. Kancelaria: szlifowanie i malowanie okna
14. Kancelaria: demontaż karnisza i montaż rolet wewnętrznych
15. Kancelaria: wymiana oświetlenia na plafony LED
16. Kancelaria: wymiana włączników i gniazdek
17. Kancelaria: wymiana płytek podłogowych na płytki 60-60 gresowe,
18. Kancelaria: malowanie sufitu i ścian + gładzie
19. WC: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica nakładana
w kolorze
20. WC: wymiana płytek ściennych i płytek podłogowych na płytki 60-60 gresowe,
21. WC: malowanie sufitu
22. WC: wymian kratki
C. Część mieszkalna
1. Wszędzie: wymiana włączników i gniazdek
2. Pokój 1: cyklinowanie i lakierowanie podłogi
3. Pokój 1: wymiana włączników i gniazdek
4. Pokój 1: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica
nakładana w kolorze
5. Pokój 1: malowanie sufitu
6. Pokój 1: malowanie ściany
7. Wiatrołap 2: nowa rozdzielnica elektryczna
8. Wiatrołap 2: likwidacja boazerii
9. Wiatrołap 2: tynk mozaika żywiczna do wysokości 1,6m w jednym kolorze
ziaren
10. Wiatrołap 2: malowanie sufitu i ścian + gładzie
11. Łazienka: wymiana płytek ścian, podłoga
12. Łazienka: wymiana wanny, umywalki, pozostałej armatury, nowy stelaż do
miski ustępowej wiszącej
13. Łazienka: przeróbka grzejnika
14. Kuchnia: wymiana okapu drewnianego
15. Kuchnia: wymiana płytek ściana, płytki do samego dołu
16. Kuchnia: zerwanie tapety
17. Kuchnia: nowa podłoga + cokół z płytek
18. Kuchnia: malowanie sufitu i ścian + gładzie
19. Pokój 1: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica
nakładana w kolorze
20. Komunikacja: wymiana drzwi wraz o ościeżnicą, drzwi płytowe, ościeżnica
nakładana w kolorze
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 145384,49 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty remontowe - Wiata OraczewLeśnictwo Oraczew
1. Naprawy istniejącego pokrycia
2. Wykonanie nowego pokrycia z gontów papowych w kolorze uzgodnionym z inwestorem
3. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej w kolorze zbliżonym do pokrycia z gontów
4. Oczyszczenie konstrukcji drewnianej i drewnianych elementów wiaty ( ławki stoły itp.) wraz z ich impregnowaniem
5. Wykonanie ogrodzenia drewnianego z słupków okrągłych i desek wraz z impregnowaniem
6. Wykonanie chodników z kruszywa granitowego z obrzeżami
7. Wykonanie zadaszenia na drewno o wymiarach 2,0x1,0x2,0m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
4.5.5.) Wartość części: 39519,47 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty remontowe - Wiata OrłyNaprawy istniejącego pokrycia
2. Wykonanie nowego pokrycia z gontów papowych w kolorze uzgodnionym z inwestorem
3. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej w kolorze zbliżonym do pokrycia z gontów
4. Oczyszczenie konstrukcji drewnianej i drewnianych elementów wiaty ( ławki stoły itp.) wraz z ich impregnowaniem
5. Wykonanie chodników z kruszywa granitowego z obrzeżami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
4.5.5.) Wartość części: 55885,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa miejsca postojowego w leśnictwie Pyszków4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
34928200-0 - Ogrodzenia
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.5.5.) Wartość części: 48156,77 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa miejsca postojowego w leśnictwie Dąbrowa4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
34928200-0 - Ogrodzenia
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.5.5.) Wartość części: 48572,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98247,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130099,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98247,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Tadeusz Pędziwiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730199290
7.3.3) Ulica: Przedłęcze 52
7.3.4) Miejscowość: Brąszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-277
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Tadeusz Pędziwiatr
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Tadeusz Pędziwiatr
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98247,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115356,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115356,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kris-Bud Krzysztof Jóźwik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730311893
7.3.3) Ulica: Dębołęka 37
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115355,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189983,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189983,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Tadeusz Pędziwiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730199290
7.3.3) Ulica: Przedłęcze 52
7.3.4) Miejscowość: Brąszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-277
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Tadeusz Pędziwiatr
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Tadeusz Pędziwiatr
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189983,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47137,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47137,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47137,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kris-Bud Krzysztof Jóźwik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730311893
7.3.3) Ulica: Dębołęka 37
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47137,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67043,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67043,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67043,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kris-Bud Krzysztof Jóźwik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730311893
7.3.3) Ulica: Dębołęka 37
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67043,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49663,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66608,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49663,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kris-Bud Krzysztof Jóźwik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730311893
7.3.3) Ulica: Dębołęka 37
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49663,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51907,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69556,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51907,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kris-Bud Krzysztof Jóźwik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730311893
7.3.3) Ulica: Dębołęka 37
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51907,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZŁOCZEW
- Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Doposażenie pracowni stron www i baz danych dla zawodu technik informatyk, w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
więcej: przetargi ZŁOCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.