Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00227953/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00234409/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
- 2024/BZP 00241926/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00250590/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00259204/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
- 2024/BZP 00274424/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Willi Gabriela Narutowicza wraz ze zmianą zagospodarowania terenu na posesji, budową dwóch wiat śmietnikowych i ogrodzenia przy ul. Parkowej 23 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM HISTORII POLSKIEGO RUCHU LUDOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wilanowska 204
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 778 37 22.
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pastewka@mhprl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mhprl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mhprl.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Willi Gabriela Narutowicza wraz ze zmianą zagospodarowania terenu na posesji, budową dwóch wiat śmietnikowych i ogrodzenia przy ul. Parkowej 23 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0940a579-d7c3-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005075/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa i przebudowa budynku Willi Gabriela Narutowicza wraz ze zmianą zagospodarowania terenu na posesji, budową dwóch wiat śmietnikowych i ogrodzenia przy ul. Parkowej 23 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MHPRL.262.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18620956,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac budowlano – montażowych i konserwatorskich polegających na rozbudowie i przebudowie budynku Willi Gabriela Narutowicza wraz ze zmianą zagospodarowania terenu na posesji, budową dwóch wiat śmietnikowych i ogrodzenia przy ul. Parkowej 23 w Warszawie, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja Willi Gabriela Narutowicza przy ul. Parkowej 23 w Warszawie wraz z jego otoczeniem”. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania z funkcji biurowej na muzealną - budynku willi Gabriela Narutowicza wraz ze zmianą zagospodarowania terenu oraz budową dwóch wiat śmietnikowych wraz ogrodzeniem od strony ul. Parkowej.
Zakres prac będzie obejmował m.in.:
• podbijanie fundamentów,
• wymiana części stropów i nadproży,
• wzmocnienie więźby dachowej,
• montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
• pokrycie dachu dachówką ceramiczną,
• wykonanie elewacji,
• wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych,
• wykonanie prac instalacyjnych branży sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej,
• zagospodarowanie terenu w tym: wykonanie podjazdów i ścieżek parkowych, części ogrodzenia, nasadzenia zieleni, budowa dwóch altan gospodarczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22981310,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23649500,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22981310,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORPORACJA BUDOWLANA DARCO Dariusz Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 948 131 65 88
7.3.3) Ulica: Garbarska 53
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne - Podwykonawcy nieznani na etapie składania ofert - 13%
Instalacje sanitarne - Podwykonawcy nieznani na etapie składania ofert -17%
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
jakie przetargi wygrała firma
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22981310,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.