eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Budowa kanalizacji deszczowej w Żelisławicach w Gminie Siewierz



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej w Żelisławicach w Gminie Siewierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 64 99 400

1.5.8.) Numer faksu: 32 64 99 402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a07bdb08-2f73-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji deszczowej w Żelisławicach w Gminie Siewierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a07bdb08-2f73-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047327/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa kanalizacji deszczowej w Żelisławicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337675

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 262623,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w szczególności
w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), dokumentacji projektowej, braku sprzeciwu Starosty Będzińskiego do zgłoszenia z dnia 14.04.2018 r., wraz z zatwierdzeniami i opiniami, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pozwoleniach, warunkach, zatwierdzeniach, postanowieniach, opiniach, decyzjach, uzgodnieniach i pismach wydanych do ww. zadania i stanowiących załącznik do SWZ lub dokumentacji.
UWAGA! Dokumentacja projektowa dotyczy szerszego zakresu robót niż zakres niniejszego zamówienia (do wykonania w ramach postępowania RIFZP-VII.271.22.2023 jest tylko część ujętych tam prac) - właściwy zakres zadania został przedstawiony w załączniku graficznym, stanowiącym załącznik n 1 do SWZ oraz w przedmiarze robót.
2. Zadanie polega na przebudowie oraz budowie kanalizacji deszczowej wraz z rozbiórką starego i budową nowego przepustu pod drogą powiatową nr 4737S (ul. Piastów) oraz budową wylotu kanalizacji deszczowej do cieku Żelisławickiego.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz przywrócenie stałej jego organizacji po zakończeniu robót, usunięcie drzew i zakrzewień kolidujących z wykonaniem prac (zgodnie z opisem w dokumentacji), łącznie z wywozem i utylizacją gałęzi, wykonanie nasadzeń drzew i krzewów (zgodnie z opisem w dokumentacji), demontaż kolidujących z inwestycją elementów istniejącego ogrodzenia prywatnej posesji i wykonanie ogrodzenia z nowych elementów, zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej,
2) Rozebranie istniejącego przepustu betonowego fi 800 mm, o długości 12,8 m, pod drogą powiatową (ul. Piastów), likwidacja rowu odwodniającego na długości ok. 43 m i wybudowanie, w jego miejsce kolektora kanalizacji deszczowej wraz z dostawą i zabudowaniem separatora substancji ropopochodnych i wybudowaniem wylotu kanalizacji deszczowej do cieku Żelisławickiego w km 3+026,
3) Wykonanie inspekcji TV wybudowanej kanalizacji, zgodnie z opisem w projekcie,
4) Wykonanie przebudowy sieci energetycznej NN, wykonanie koniecznych pomiarów i uruchomienie działania tych sieci (prace należy uzgodnić z właścicielami infrastruktury),
5) Rozebranie istniejącego ogrodzenia kolidującego z przebudową sieci energetycznej NN oraz wykonanie nowego ogrodzenia w miejscu istniejącego.
4. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:
a) Zapewnienia stałego dostępu ruchu pieszego i kołowego do posesji (w tym
w szczególności w miejscach gdzie prowadzona jest działalność gospodarcza)
w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót, (również pojazdom odbierających nieczystości/śmieci),
b) Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
c) Zakupu i dostarczenia materiałów i urządzeń, niezbędnych do wykonania zadań w ramach inwestycji, a także uzgodnienie z Zamawiającym i uzyskanie jego akceptacji na zastosowanie wszelkich materiałów i dostawę urządzeń do zamontowania,
d) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,
e) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,
f) Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów,
g) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń mediów,
h) Wykonania projektu organizacji i technologii robót i stosowania go w praktyce z uwzględnieniem warunków bhp,
i) Wykonania, uzgodnienia i wdrożenia projektu tymczasowej organizacji ruchu (wykonanie oznakowania drogowego) i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu,
j) Występowania z wnioskami o zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót oraz poniesienia ewentualnych kosztów zajęcia,
k) Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,
l) Zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu, jeżeli roboty będą wymagały nadzoru lub jeśli wynika on z innych uzgodnień, także w przypadku, gdy będzie odpłatny - Wykonawca poniesie te koszty,
m) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
n) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń, terenu, obiektów, budowli lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
o) Zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
p) W przypadku niezgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobligowany jest do wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek,
q) Zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
r) Usuwania i utylizacji na bieżąco wszelkich materiałów zdemontowanych w procesie prac, innych zbędnych materiałów z terenu budowy, odpadów i śmieci, chyba że Zamawiający wskaże materiały, które chce zostawić do dalszego wykorzystania,
s) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
t) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia),
u) Przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki wskazanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego materiały, które nadają się do ponownego użycia lub zabudowy stanowią własność Zamawiającego. Pozostałe materiały zutylizowane zostaną przez Wykonawcę prac. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km,
v) Zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli
i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie. Do dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu podpisanej przez geodetę mapy inwentaryzacyjnej z kompletnie naniesionymi obiektami wraz z dowodem złożenia tej mapy w Powiatowym Ośrodku (pismo przewodnie z pieczątką wpływu lub oświadczenie geodety). Po otrzymaniu zatwierdzonej przez Ośrodek inwentaryzacji, Wykonawca przekaże ją Zamawiającemu w terminie ustalonym w notatce służbowej; zapewnienie pełnej obsługi geotechnicznej i geologicznej inwestycji
w) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, m. in. uzgadnianie z właścicielami istniejącej infrastruktury (TURON Dystrybucja, ORANGE lub inni) koniecznych okresów wyłączeń i ponoszenie ich kosztów oraz ewentualnych kar;
x) Zabezpieczenia istniejącej infrastruktury technicznej przed jej uszkodzeniem oraz odpowiednie zabezpieczenie i oznaczenie miejsc wykonywanych prac przed dostępem osób niepowołanych (zwłaszcza dzieci), uzgodnienie z właścicielami infrastruktury technicznej, sposobu jej zabezpieczenia lub przebudowy
y) Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu wykonania prac
z uwzględnieniem wprowadzenia zmian w organizacji ruchu drogowego (w ciągu 14 dni od daty podpisania Umowy)
z) Wykonania innych prac opisanych w projekcie, przedmiarach robót lub wynikających z przyjętej technologii robót lub niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Pozostałe warunki zamówienia:
1) Przewiduje się wynagrodzenie w formie ryczałtowej. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy w formie uproszczonej oraz szczegółowej. Ceny i wartości należy przedstawić w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
2) Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (faksem, drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy.
3) Należy zachować warunki wynikające z decyzji, uzgodnień, opinii, pism, zatwierdzeń i postanowień wydanych do ww. zadania i stanowiące załącznik do SWZ lub dokumentacji, w tym umowy. W przypadku wygaśnięcia warunków należy niezwłocznie wystąpić po aktualne warunki lub poinformować Zamawiającego celem uzyskania nowych warunków.
4) W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi z ramienia Zamawiającego, na co najmniej 10 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226427,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395819,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226427,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR Usługi Budowlane Anna Sobuś-Cecot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240647135

7.3.3) Ulica: Plac Wolności 6/6

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226427,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.