Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00321557/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty w placówkach oświatowych 2024 r. - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130214588
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jesionowa 27
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuwciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwciechanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66665bf9-111e-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty w placówkach oświatowych 2024 r. - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66665bf9-111e-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087698/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty w placówkach oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOA.262-4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 162966,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132493,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakres prac remontowych dachu budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 obejmuje naprawę pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, demontaż wentylatorów dachowych w ilości 22szt. oraz uzupełnienie ubytków w dachu po demontażu wentylatorów i naprawa sufitu wewnątrz
budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakres prac remontowych kominów ponad dachem w Szkole Podstawowej nr 6 obejmuje drobne naprawy i uszczelnienie pokrycia dachu papą, skucie uszkodzonych tynków ze ścian kominów, smarowanie czapek kominowych emulsją asfaltową, oczyszczenie i gruntowanie ścian kominów, przyklejenie styropianu i siatki, zamontowanie narożników oraz wykonanie tynku strukturalnego na ścianach kominów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 18500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakres prac remontowych kominów ponad dachem w Miejskim Przedszkolu nr 10 obejmuje drobne naprawy i uszczelnienie pokrycia dachu papą, skucie uszkodzonych tynków ze ścian kominów, smarowanie czapek kominowych emulsją asfaltową, oczyszczenie i gruntowanie ścian kominów, przyklejenie styropianu i siatki, zamontowanie narożników oraz wykonanie4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 23400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakres prac remontu zadaszenia nad wejściem do budynku w Miejskim Przedszkolu nr 4 obejmuje rozebranie pokrycia daszku z blachy, rozebranie drewnianej konstrukcji zadaszenia nad wejściem, montaż nowej drewnianej konstrukcji, impregnacja i lakierowanie drewnianej konstrukcji, pokrycie daszku blachą trapezową i wykonanie obróbek blacharskich (okapy), malowanie drzwi zewnętrznych, wymiana zamków w drzwiach oraz montaż opraw oświetleniowych i kabli zasilających.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 23400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakres prac remontowych łazienki dla dzieci przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 1 obejmuje demontaż istniejących przyborów sanitarnych, drzwi do kabin okna wewnętrznego oraz parapetów, wymianę drzwi wahadłowych do kabin, skucie istniejących płytek podłogowych oraz ściennych. Ponadto należy wykonać nowe odpływy z umywalek i sedesów oraz wpust podłogowy, ułożyć nowe płytki ścienne oraz podłogowe, zamontować sedesy oraz umywalki wraz z bateriami, nowe parapety, drzwi, malowanie ścian oraz sufitów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.5.) Wartość części: 37500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakres prac remontowych łazienki dla dziewcząt w Szkole Podstawowej nr 3 obejmuje demontaż wszystkich urządzeń w pomieszczeniu oraz drzwi wewnętrznych, rozebranie posadzki z płytek ceramicznych. Ułożenie nowych posadzek, malowanie płytek ściennych, montaż urządzeń łazienkowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.5.) Wartość części: 37000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21926,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21926,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Projektowe, Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Chodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381602904
7.3.3) Ulica: ul. Nowa Niepodległości 3/3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-566
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21926,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2024-08-16Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21918,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21918,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Projektowe, Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Chodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381602904
7.3.3) Ulica: Nowa Niepodległości 3/3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-566
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21918,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-08 do 2024-07-19Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32821,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54310,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32821,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Projektowe, Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Chodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381602904
7.3.3) Ulica: Nowa Niepodległości 3/3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-566
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Projektowe, Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Chodkowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Projektowe, Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Chodkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32821,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-07-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28911,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43631,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28911,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Projektowe, Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Chodkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381602904
7.3.3) Ulica: Nowa Niepodległości 3/3
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-566
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Projektowe, Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Chodkowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Projektowe, Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Chodkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28911,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-30 do 2024-08-13INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych oraz cateringowych dla potrzeb Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie.
- Dostawa artykułów spożywczych, napojów i alkoholi do Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie w 2025 roku
- Jednorazowy sprzęt medyczny (wszystkie oddziały)
- "Budowa drogi gminnej nr 121208W ulica Karola Szwanke w Ciechanowie"
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Piastów 14 w Nowej Rudzie wraz z robotami towarzyszącymi (...)
- 2/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Biskupińskiej w Gnieźnie"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy budynku szkoły podstawowej w m. Zapałów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Mołożów-Kolonia
- "Remont pomieszczeń wewnątrz budynku Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.