Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288658/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00401433/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁODAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: DĄBSKA 17
1.5.2.) Miejscowość: Kłodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-650
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632730622
1.5.8.) Numer faksu: 632730688
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@klodawa.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebe1caa2-1275-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039888/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288658/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11875185,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz rozbudowa i modernizacja mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o wydajności nominalnej Qdśr = 1.530 m3/d i 9.800 RLM w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 1”.
2. Inwestycja realizowana będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym – dalej PFU (Załącznik Nr 7 do SWZ) zawierającej projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (4 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
2) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowej, w zakresie wynikającym z przepisów ustaw m.in. Prawo budowlane, Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska wraz z aktami wykonawczymi oraz wszystkich innych niewymienionych, a koniecznych i niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia dla planowanego przedsięwzięcia; zamawiający informuje, iż posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach planowanego przedsięwzięcia, która jest ostateczna;
Uwaga: zamawiający dopuszcza zastosowanie innej technologii oczyszczania ścieków niż wskazana w PFU. W przypadku odstępstw od przyjętych rozwiązań i braku spójności z posiadaną decyzją środowiskową, na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania ponownej decyzji, zgodnej z zaakceptowaną przez zamawiającego koncepcją.
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego);
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU;
5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
4. Elementy technologiczne wchodzące w zakres prac:
1) Budynek kraty, Ob.-1 (modernizacja)
2) Kanał technologiczny, Ob.-2 (przebudowa)
3) Pompownia główna, Ob.-3 (projektowana)
4) Budynek mechanicznego podczyszczania ścieków, Ob.-6 (projektowany)
5) Reaktor biologiczny (2 ciągi technologiczne), Ob.-8 (projektowany)
6) Pomieszczenie techniczne, Ob.-8.1 (projektowane)
7) Stacja chemicznego strącania fosforu, Ob. -7 (projektowana)
8) Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych, Ob.-10 (projektowana)
9) Uzbrojenie terenu:
- Instalacje technologiczne (rurociąg tłoczny, rurociąg osadu nadmiernego itd.)
- Doprowadzenie wody do Ob.-6 oraz Ob.-8.1
- Zasilanie energetyczne Ob.-6 oraz Ob.-8.1
Uwaga: Zamawiający informuje, że rezygnuje w przedmiotowym postępowaniu z następujących zakresów prac:
- stacja odbioru ścieków dowożonych – obiekt 5.1, 5.2, 5.3 (wraz z tacą najazdową oraz zbiornikiem uśredniającym),
- remont budynku krat – w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wymiana urządzeń wraz z remontem kanału technologicznego.
- oświetlenie terenu (przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie wykonanie oświetlenia dla nowo projektowanego reaktora biologicznego z osadnikami wtórnymi),
- zagospodarowanie wokół obiektów – drogi i place – przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie odtworzenie istniejących ciągów komunikacyjnych po wykonanych pracach, wykonanie opasek komunikacyjnych przy nowo powstałych obiektach oraz uzupełnienie pasa zieleni wokół oczyszczalni ścieków,
- rezygnacja z pompy zatapialnej ścieków PS-5.03 w przepompowni ścieków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19698806,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24840772,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19698806,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PGTB Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883147489
7.3.3) Ulica: Płocka 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19698806,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KŁODAWA
- Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu gminy Kłodawa w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Nr 1 im. Jana Brzechwy w Kłodawie w roku 2025-różne produkty spożywcze
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kłodawa
więcej: przetargi KŁODAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.