eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodawaRozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych - etap 1



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁODAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: DĄBSKA 17

1.5.2.) Miejscowość: Kłodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-650

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632730622

1.5.8.) Numer faksu: 632730688

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@klodawa.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/klodawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebe1caa2-1275-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039888/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288658/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11875185,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz rozbudowa i modernizacja mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o wydajności nominalnej Qdśr = 1.530 m3/d i 9.800 RLM w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Pomarzanach Fabrycznych – etap 1”.
2. Inwestycja realizowana będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym – dalej PFU (Załącznik Nr 7 do SWZ) zawierającej projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (4 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
2) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowej, w zakresie wynikającym z przepisów ustaw m.in. Prawo budowlane, Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska wraz z aktami wykonawczymi oraz wszystkich innych niewymienionych, a koniecznych i niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia dla planowanego przedsięwzięcia; zamawiający informuje, iż posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach planowanego przedsięwzięcia, która jest ostateczna;
Uwaga: zamawiający dopuszcza zastosowanie innej technologii oczyszczania ścieków niż wskazana w PFU. W przypadku odstępstw od przyjętych rozwiązań i braku spójności z posiadaną decyzją środowiskową, na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania ponownej decyzji, zgodnej z zaakceptowaną przez zamawiającego koncepcją.
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego);
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU;
5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
4. Elementy technologiczne wchodzące w zakres prac:
1) Budynek kraty, Ob.-1 (modernizacja)
2) Kanał technologiczny, Ob.-2 (przebudowa)
3) Pompownia główna, Ob.-3 (projektowana)
4) Budynek mechanicznego podczyszczania ścieków, Ob.-6 (projektowany)
5) Reaktor biologiczny (2 ciągi technologiczne), Ob.-8 (projektowany)
6) Pomieszczenie techniczne, Ob.-8.1 (projektowane)
7) Stacja chemicznego strącania fosforu, Ob. -7 (projektowana)
8) Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych, Ob.-10 (projektowana)
9) Uzbrojenie terenu:
- Instalacje technologiczne (rurociąg tłoczny, rurociąg osadu nadmiernego itd.)
- Doprowadzenie wody do Ob.-6 oraz Ob.-8.1
- Zasilanie energetyczne Ob.-6 oraz Ob.-8.1
Uwaga: Zamawiający informuje, że rezygnuje w przedmiotowym postępowaniu z następujących zakresów prac:
- stacja odbioru ścieków dowożonych – obiekt 5.1, 5.2, 5.3 (wraz z tacą najazdową oraz zbiornikiem uśredniającym),
- remont budynku krat – w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wymiana urządzeń wraz z remontem kanału technologicznego.
- oświetlenie terenu (przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie wykonanie oświetlenia dla nowo projektowanego reaktora biologicznego z osadnikami wtórnymi),
- zagospodarowanie wokół obiektów – drogi i place – przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie odtworzenie istniejących ciągów komunikacyjnych po wykonanych pracach, wykonanie opasek komunikacyjnych przy nowo powstałych obiektach oraz uzupełnienie pasa zieleni wokół oczyszczalni ścieków,
- rezygnacja z pompy zatapialnej ścieków PS-5.03 w przepompowni ścieków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45259900-6 - Modernizacja zakładów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19698806,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24840772,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19698806,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PGTB Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MCC S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883147489

7.3.3) Ulica: Płocka 15

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19698806,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.