eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemianiceUsługi kompleksowego sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku ONE Ustronie w latach 2024-2026



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku ONE Ustronie w latach 2024-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU LEŚNY ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY SIEMIANICE

1.3.) Oddział zamawiającego: LEŚNY ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY SIEMIANICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000184400106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Siemianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-645

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627826416

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lzd-siemianice@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzd-siemianice.home.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kompleksowego sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku ONE Ustronie w latach 2024-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3e184fb-2e02-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209127/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi kompleksowego sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynk ONE Ustronie w latach 2025-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372635

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/DMU/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest „Usługi kompleksowego sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku ONE Ustronie w latach 2024-2026", polegające na:
A. Kompleksowe sprzątanie i konserwacja pomieszczeń w budynkach
1. Utrzymanie w należytej czystości i porządku pomieszczeń ONE Ustronie o łącznej powierzchni 2476,08 m2 , w tym :
- część restauracyjna z salą główną - 420,74 m2
- część hotelowa z zapleczem – 1237,87 m2
- pozostała powierzchnia objęta usługą sprzątania – 817,47 m2
a/ pokoje gościnne (ilość-25)
- wymiana pościeli i podkładów na łóżkach,
- odkurzanie wykładziny, podłogi, opróżnianie koszy na śmieci,
- wycieranie z kurzu ze wszystkich mebli, krzeseł, foteli, parapetów, grzejników, lamp, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, sprzętu RTV, likwidowanie pajęczyn,
- mycie drzwi, futryn, parapetów i innych powierzchni drewnianych i plastikowych,
- mycie zastawy stołowej znajdującej się na wyposażeniu pokoju,
- sprawdzanie działania sprzętu: telewizor, pilot, wentylator.
b/ łazienki przy pokoju (ilość-24)
- utrzymanie w czystości ścian i podłóg – kafelki,
- utrzymanie w czystości toalet, umywalek, kabin prysznicowych, wanien, dezynfekcja sanitariatów,
- zaopatrzenie łazienek w niezbędne środki higieniczne i środki czystości,
- wymiana ręczników i podkładów prysznicowych.
2. Utrzymanie w czystości ciągów korytarzy, holu oraz 4 sal znajdujących się w obiekcie:
- odkurzanie, mycie i konserwacja posadzek, terakoty, utrzymanie w czystości wycieraczek,
- odkurzanie klatek schodowych, gablot, tablic, gaśnic znajdujących się na korytarzach,
- utrzymanie w czystości naświetlenia, lamp oraz drzwi i futryn wewnętrznych i zewnętrznych, utrzymanie w czystości parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- wyrzucanie śmieci z koszy do pojemników do tego przystosowanych,
- bieżące usuwanie zabrudzeń ścian i sufitów, możliwych do wyczyszczenia,
- sprzątanie po ewentualnych awariach.
3. Utrzymanie należytego porządku w:
- biurze – recepcji i pomieszczeniu socjalnym,
- w aneksie kuchennym,
- pomieszczeniach gospodarczych na parterze i piętrze,
- pomieszczeniu gospodarczym w piwnicy i pomieszczeniu z agregatem prądotwórczym,
- kotłowni,
- pomieszczeniu pomocniczym: pralnia, prasowalnia.
4. Utrzymanie w czystości i zaopatrywanie w środki higieniczne toalet ogólnodostępnych znajdujących się w ONE Ustronie. Materiały i środki higieniczne zapewnia zleceniodawca.
5. Bieżące zgłaszanie lub ewentualne usuwanie różnego rodzaju uszkodzeń w wyposażeniu w pokojach i łazienkach oraz innych pomieszczeniach Ośrodka.
6. Utrzymanie w należytej czystości lodówek, czajników bezprzewodowych znajdujących w korytarzach Dworu, przeznaczonych dla gości hotelowych.
7. Mycie okien, świetlika, pranie firanek, zasłon w pokojach gościnnych, biurze i pomieszczeniach gospodarczych, salach, korytarzach, holu i innych, w zależności od potrzeby nie rzadziej jednak niż dwa razy do roku ( w okresie wiosennym oraz jesiennym).
8. Przygotowanie sal do imprez - przenoszenie stołów, krzeseł, zakładanie obrusów, pozostałe prace związane z przygotowaniem.
9.W przypadku mniejszej ilości gości hotelowych bieżące pranie i prasowanie bielizny pościelowej, ręczników, obrusów. W innych przypadkach odpowiednie przygotowanie (przeliczenie sztuk, kompletów) brudnej pościeli i ręczników do odebrania przez pracownika pralni chemicznej.
10. Utrzymanie porządku w „Izbie Leśnej” wraz z przynależnymi do niej toaletami.
Częstotliwość wykonywanych prac uzależnione jest od obłożenia hotelu, odbywających się imprez oraz decyzji kierownika Ośrodka.

B. PRACE KONSERWATORSKIE I USŁUGI W POZOSTAŁYCH BUDYNKACH

1. Utrzymanie w czystości i odpowiednie przygotowanie Biesiadnika, Solarium oraz toalet toi-toi pod kątem zgłaszanych imprez plenerowych ( układanie drewna oraz naszykowanie drewna przy palenisku lub w miejscu na ognisko wg zapotrzebowania, utrzymanie stołów i ławek w czystości ),
2. Porządek po imprezach - zamiatanie, zbieranie i wynoszenie śmieci,
3. Bieżące czyszczenie rynien i rur spustowych odprowadzających wodę z dachu na Biesiadniku,
4. Bieżące czyszczenie grilla - rusztu na Biesiadniku i otwartym palenisku,
5. Przygotowywanie, rozpalenie ogniska i sprzątanie miejsca na pokot – polowania,
6. Pomoc w odbiorze pelletu i oleju opałowego,
7. Utrzymanie porządku w garażach, szopach, magazynach i innych pomieszczeniach gospodarczych,
8. Opróżnianie oraz mycie popielniczek umieszczonych na zewnątrz budynku w miejscach przeznaczonych do palenia papierosów,
9. Utrzymanie porządku na terenie Dworu Myśliwskiego Ustronie – wejść do budynku, schodów zewnętrznych, oczyszczanie wycieraczek i powierzchni pod nimi, altany oraz całego terenu przynależnego do Dworu.

C. PIELĘGNACJA OBSZARÓW ZIELONYCH, UTWARDZONYCH I POZOSTAŁE USŁUGI

1. Opieka nad trawnikiem, rabatami, gazonami, skrzynkami kwiatowymi obiektu ( sianie, sadzenie, pielenie, przycinanie kwiatów, krzewów, podlewanie, nawożenie) oraz innymi miejscami wskazanymi przez kierownika obiektu,
2. Koszenie, wykaszanie i porządkowanie trawników oraz pozostałego terenu parku Ustronia ( w razie konieczności uzupełnienie ziemi, przekopanie ziemi i dosianie trawy). Do dyspozycji sprzęt Zleceniodawcy,
3. Utrzymanie w należytym stanie ciągów komunikacyjnych: chodników, parkingu i drogi dojazdowej oraz miejsc wyznaczonych przez kierownika Ośrodka, w szczególności odgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem w razie oblodzenia oraz grabienie liści wraz z wywiezieniem,
3. Utrzymanie porządku w śmietniku - segregacja śmieci, wydawanie śmieci firmie odbierającej nieczystości,
4. Dopilnowanie i wymiana worków w koszach na śmieci na terenie obiektu.

D. PRACE REMONTOWO-KONSERWATORSKIE

Naprawy i prace remontowe w obiekcie:
- HYDRAULICZNE - wymiana uszkodzonych elementów armatury łazienkowej, naprawa uszkodzonych płytek, wymiana silikonów,
- ELEKTRYCZNE - wymiana żarówek, uszkodzonych kontaktów, włączników, itp.,
- MALARSKIE - prace konserwacyjno – malarskie wewnętrznych i zewnętrznych elementów z drewna i stali,
- STOLARSKIE - naprawa krzeseł, stołów, ławek ogrodowych, ogrodzenia, itp.,
- pozostałe drobne naprawy ( spawanie uszkodzonych elementów metalowych) wynikające z działalności ośrodka, jak również inne prace wg wskazań kierownika.
Materiały remontowe zapewnia Zamawiający.

E. CZAS PRACY I POZOSTAŁE OBOWIĄZKI

1. Usługi objęte umową będą wykonywane każdego dnia miesiąca w godzinach ustalonych na bieżąco z kierownikiem obiektu ( godziny i czas pracy- nienormowany, z uwzględnieniem wymiaru czasu pracy przypadającego na 1 osobę - minimum 40 godzin tygodniowo).
Praca także w soboty i niedziele, w zależności od kalendarza imprez,
2. Wykonawca zobowiązuje się, że usługi będą wykonywane z odpowiednią częstotliwością, bez względu na brak lub niedyspozycję osoby sprzątającej,
3. Zleceniodawca bez dodatkowych opłat udostępni Wykonawcy, sprzęt sprzątający, piorący, prasujący i inny w celu realizacji niniejszej umowy, sprzęt powierzony Wykonawcy, nadal pozostaje własnością Zamawiający,
4. Środki czystości i wszelką inną chemię gospodarczą niezbędną do wykonywania zlecenia, papier toaletowy oraz inne środki toaletowe z przeznaczeniem dla gości zapewni Zamawiający,
5. Wykonawca wykaże dbałość i odpowiedzialność za powierzone mienie,
6. Wymagane jest natychmiastowe zgłaszanie wszystkich niepokojących zdarzeń na terenie ośrodka i parku Ustronia,
7. Wykonawca jeśli uzna, że nie jest w stanie zapewnić bieżących usług sprzątania, będzie musiał we własnym zakresie zapewnić kadrę sprzątającą,
8. Wykonawca zapewnia nadzór bhp i p.poż nad podległymi sobie pracownikami, wyposaży także pracowników w odzież roboczą spełniającą wymogi bhp i estetyki,
9. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za przestrzeganie przez swoich pracowników przepisów BHP, przeciwpożarowych obowiązujących w obiektach i podporządkowania się wszelkim zasadom ustalonym w zakresie tajemnicy, bezpieczeństwa majątku i obiektów Zamawiającego,
10. Pracownik Firmy sprzątającej powinien cechować się schludnym i czystym wyglądem oraz pozytywnym nastawieniem do gości oraz pozostałych pracowników. Grzeczność, uczynność i uśmiech powinny zawsze towarzyszyć pracownikowi niezależnie od zaistniałych okoliczności,
11. Pracownik firmy sprzątającej zobowiązany jest do wykonywania poleceń kierownika Ośrodka, zgodnych z ustaleniami zawartymi w Umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 891090,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP-CLEAN Kinga Tomaszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191935643

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 13

7.3.4) Miejscowość: Wójcin

7.3.5) Kod pocztowy: 98-432

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.