Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370021/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00370422/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00388135/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku internatu przy dawnym Zespole Szkół Rolniczych w miejscowości Gródki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Króla Władysława Jagiełły w Lidzbarku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519474638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 696 15 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referent@zslidzbark.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslidzbark.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f7d95a3-2ca7-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku internatu przy dawnym Zespole Szkół Rolniczych w miejscowości Gródki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f7d95a3-2ca7-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00363867/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku internatu przy dawnym Zespole Szkół Rolniczych w miejscowości Gródki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.2241.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń w budynku dawnego internatu na potrzeby placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom w podeszłym wieku. Budynek dostosowano do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz do aktualnych przepisów przeciw pożarowych. W projekcie przyjęto rozwiązania zamienne dot. zabezpieczenia przeciwpożarowego polegające na zastosowanie na wszystkich drogach komunikacji ogólnej oświetlenia awaryjnego o natężeniu 2 lux oraz wyposażeniu budynku w system sygnalizacji pożaru. Projekt obejmuje również rozbudowę budynku o taras oraz szyb windowy.
W budynku projektuje się wykonanie kotłowni gazowej w piwnicy budynku. W ramach robót przewidziano również wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej budynku.
Instalacje należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót elektrycznych. Po zakończeniu robót należy wykonać badania i pomiary sprawdzające (skuteczność ochrony przeciwporażeniowej, oporność uziemienia, izolacji przewodów oraz natężenia oświetlenia).
1) Parametry techniczne obiektu:
Powierzchnia zabudowy budynku części budynku obj. opr.: 762,74 m2
Powierzchnia użytkowa części budynku obj. opr.: 2093,69 m2
Powierzchnia całkowita części budynku obj. opr.: 2834,80 m2
Kubatura całkowita części budynku obj. opr.: 8074,16 m3
Wysokość budynku: 11,74 m
Długość budynku: 55,34 m
Szerokość obiektu: 12,27 m
Liczba kondygnacji: 4
1) Szczegółowy zakres robót został określony w następujących dokumentach:
Dokumentacji projektowej – załącznik nr 1 do SWZ;
Przedmiarach robót - załącznik nr 2 do SWZ – stanowi formę pomocniczą i uzupełniającą do sporządzenia oferty;
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 3 do SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest po realizacji robót do przedstawienia dokumentacji powykonawczej obejmującej przedmiot zamówienia wraz z badaniami dot. m.in. pomiaru wartości natężenia oświetlenia dla poszczególnych pomieszczeń.
3) Na etapie realizacji Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym rozmieszczenie poszczególnych punktów świetlnych i gniazd elektrycznych.
4) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym zgodnie z jego wytycznymi w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót.
5) Wykonawca zobowiązany jest do kalkulacji w ofercie wywozu i utylizacji materiałów rozbiórkowych np. we własne miejsce składowania na swój koszt.
6) Wykonawca ma obowiązek utrzymania w należytym porządku i zabezpieczenia terenu robót, bazy materiałowej oraz prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo.
7) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych oraz kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
3. Nazwa i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Główny kod CPV
45000000-7 Roboty budowlane;
Dodatkowe kody CPV
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45330000-9 Roboty instalacyjne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
44621220-7 Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych
45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 -Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Pełna treść uzasadnienia została zamieszczona w Zawiadomieniu o unieważnieniu postępowania z dnia 05.07.2024r., które zostało przesłane do wykonawców biorących udział w niniejszym postepowaniu oraz opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9286337,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12907814,36 PLN
INNE PRZETARGI LIDZBARK
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 2 w Lidzbarku na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Lidzbarku na rok 2025
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Nowa w Lidzbarku
więcej: przetargi LIDZBARK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.