Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00385266/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00385294/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00385301/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00385425/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00385434/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00396789/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00454556/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-20
- 2023/BZP 00539275/01 - Wynik z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przegląd techniczny urządzeń do terapii gazowej i oddechowej różnych producentów w okresie 24 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Borowska 213
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-556
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: maciej.polanski@usk.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400686
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00385266
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) Oświadczenie wykonawcy o:
• dysponowaniu legalnym, aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia,
• dysponowaniu legalnymi, aktualnymi kodami serwisowymi, hasłami i innymi zabezpieczeniami umożliwiającymi w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia
• dysponowaniu narzędziami umożliwiającymi w pełnym zakresie realizację przedmiotu zamówienia,
• dysponowaniu określonym przez producenta zapleczem technicznym, oryginalnymi: częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi,
• posiadaniu określonych przez producenta instrukcji serwisowych przedmiotu zamówienia oraz odpowiednich procedur i instrukcji wykonywania czynności,
• wykonaniu przeglądu technicznego urządzeń wyszczególnionych w załączniku 1A do umowy zgodnie z zaleconą przez producenta procedurą i zgodnie z dostarczoną Zamawiającemu listą z wymaganymi w niej pomiarami
b) Szczegółowy wykaz czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzeń (załącznik 1A do umowy) ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnych z zaleceniami producenta wraz z wyszczególnieniem części wymaganych przez producenta do wymiany podczas przeglądu (załącznik nr 1B do umowy)
c) Certyfikat wdrożonego systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485, który jest potwierdzeniem stosowania tych samych standardów, co producent do wykonywania przeglądów aparatury tożsamej co do rodzaju aparatury wskazanej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym
Po zmianie:
a) Oświadczenie wykonawcy o:
• dysponowaniu legalnym, aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia,
• dysponowaniu legalnymi, aktualnymi kodami serwisowymi, hasłami i innymi zabezpieczeniami umożliwiającymi w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia
• dysponowaniu narzędziami umożliwiającymi w pełnym zakresie realizację przedmiotu zamówienia,
• dysponowaniu określonym przez producenta zapleczem technicznym, oryginalnymi: częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi,
• posiadaniu określonych przez producenta instrukcji serwisowych przedmiotu zamówienia oraz odpowiednich procedur i instrukcji wykonywania czynności,
• wykonaniu przeglądu technicznego urządzeń wyszczególnionych w załączniku 1A do umowy zgodnie z zaleconą przez producenta procedurą i zgodnie z dostarczoną Zamawiającemu listą z wymaganymi w niej pomiarami
b) Szczegółowy wykaz czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzeń (załącznik 1A do umowy) ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnych z zaleceniami producenta wraz z wyszczególnieniem części wymaganych przez producenta do wymiany podczas przeglądu (załącznik nr 1B do umowy)
c) Certyfikat wdrożonego systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485, który jest potwierdzeniem stosowania tych samych standardów, co producent do wykonywania przeglądów aparatury tożsamej co do rodzaju aparatury wskazanej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym.
W zakresie certyfikatu wdrożonego systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485 Zamawiający zaakceptuje jako równoważny przedmiotowy środek dowodowy (na zasadzie art. 104 ust. 4 lub 5 ustawy Pzp) oświadczenie producenta sprzętu, iż wykonawca stosuje te same standardy co producent do wykonywania przeglądów aparatury tożsamej co do rodzaju aparatury wskazanej przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) Oświadczenie wykonawcy o:
• dysponowaniu legalnym, aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia,
• dysponowaniu legalnymi, aktualnymi kodami serwisowymi, hasłami i innymi zabezpieczeniami umożliwiającymi w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia
• dysponowaniu narzędziami umożliwiającymi w pełnym zakresie realizację przedmiotu zamówienia,
• dysponowaniu określonym przez producenta zapleczem technicznym, oryginalnymi: częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi,
• posiadaniu określonych przez producenta instrukcji serwisowych przedmiotu zamówienia oraz odpowiednich procedur i instrukcji wykonywania czynności,
• wykonaniu przeglądu technicznego urządzeń wyszczególnionych w załączniku 1A do umowy zgodnie z zaleconą przez producenta procedurą i zgodnie z dostarczoną Zamawiającemu listą z wymaganymi w niej pomiarami
b) Szczegółowy wykaz czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzeń (załącznik 1A do umowy) ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnych z zaleceniami producenta wraz z wyszczególnieniem części wymaganych przez producenta do wymiany podczas przeglądu (załącznik nr 1B do umowy)
c) Certyfikat wdrożonego systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485, który jest potwierdzeniem stosowania tych samych standardów, co producent do wykonywania przeglądów aparatury tożsamej co do rodzaju aparatury wskazanej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym
Po zmianie:
a) Oświadczenie wykonawcy o:
• dysponowaniu legalnym, aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia,
• dysponowaniu legalnymi, aktualnymi kodami serwisowymi, hasłami i innymi zabezpieczeniami umożliwiającymi w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia
• dysponowaniu narzędziami umożliwiającymi w pełnym zakresie realizację przedmiotu zamówienia,
• dysponowaniu określonym przez producenta zapleczem technicznym, oryginalnymi: częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi,
• posiadaniu określonych przez producenta instrukcji serwisowych przedmiotu zamówienia oraz odpowiednich procedur i instrukcji wykonywania czynności,
• wykonaniu przeglądu technicznego urządzeń wyszczególnionych w załączniku 1A do umowy zgodnie z zaleconą przez producenta procedurą i zgodnie z dostarczoną Zamawiającemu listą z wymaganymi w niej pomiarami
b) Szczegółowy wykaz czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzeń (załącznik 1A do umowy) ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnych z zaleceniami producenta wraz z wyszczególnieniem części wymaganych przez producenta do wymiany podczas przeglądu (załącznik nr 1B do umowy)
c) Certyfikat wdrożonego systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485, który jest potwierdzeniem stosowania tych samych standardów, co producent do wykonywania przeglądów aparatury tożsamej co do rodzaju aparatury wskazanej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym.
W zakresie certyfikatu wdrożonego systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485 Zamawiający zaakceptuje jako równoważny przedmiotowy środek dowodowy (na zasadzie art. 104 ust. 4 lub 5 ustawy Pzp) oświadczenie producenta sprzętu, iż wykonawca stosuje te same standardy co producent do wykonywania przeglądów aparatury tożsamej co do rodzaju aparatury wskazanej przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-09-20 09:00
Po zmianie:
2023-09-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-09-20 09:30
Po zmianie:
2023-09-22 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-10-19
Po zmianie:
2023-10-21
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.