eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻmigródWykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 385 30 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irl@zmigrod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfc20f28-18b0-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012762/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Barkowie w ramach projektu: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej pełniących funkcje oświatowe w Gminie Malczyce oraz Gminie Żmigród

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w związku z realizacją projektu: .: „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej pełniących funkcje oświatowe w Gminie Malczyce oraz Gminie Żmigród” nr RPDS.12.02.00-02-0055/21 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302335/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 119760,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie mikro instalacji fotowoltaicznej.
Wykonanie mikro instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 30,00 kW z montażem na południowej części dachu kotłowni Szkoły Podstawowej im. J. Korczaka w Barkowie oraz na gruncie.

Niniejsze zadanie obejmuje:
- wykonanie dachowej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną dla 16 modułów paneli;
- wykonanie konstrukcji wsporczej na gruncie pod instalację fotowoltaiczną dla 72 modułów paneli;
- wykonanie ogrodzenia o wysokości 1,5m wraz z furtką (ogrodzenie panelowe powlekane w kolorze zielonym) wokół
instalacji fotowoltaicznej posadowionej na gruncie;
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy łącznej 30,00 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące,
inwertery, falowniki, itp.);
- wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku;
- montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego;
- montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto) z wyświetlaczem (w tym umożliwiający
przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień);
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem uzgodnienia z rzeczoznawcą Ppoż.;
- wykonywanie corocznego przeglądu serwisowego instalacji wraz z wykonaniem pomiarów instalacji po stronie AC
oraz DC oraz dostarczenie ich do Zamawiającego.

Wykonawca wykona wszelkie prace niezbędne do realizacji zadania, m.in. takie jak:
1) dostawę oraz montaż niezbędnych dla instalacji fotowoltaicznych systemowych konstrukcji, okablowania i urządzeń;
2) wykonanie przejść kablowych przez przegrody (strop, dach, ściany), prowadzenia w terenie oraz zabezpieczenie ich;
3) montaż instalacji odgromowych chroniących zainstalowane panele;
4) montaż zabezpieczenia i wyłącznika ppoż dla instalacji oraz wyraźne jego oznaczenie;
5) montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto), w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień;
6) opracowanie instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej instalacji;
7) dokonanie wszelkich ewentualnych uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń związanych z prawem budowlanym oraz uzgodnieniami Ppoż;
8) wykonanie niezbędnych prac porządkowych po realizacji prac, w tym wykończenie zgodnie ze stanem co najmniej pierwotnym okolic przejść instalacji (tynk/ ocieplenie, przejścia przez ściany, stropy, dach) oraz skuteczne zabezpieczenie
przed wpływem warunków atmosferycznych miejsc na zewnątrz obiektów, gdzie prowadzono prace montażowe;
9) uruchomienie oraz przeprowadzenie testów ruchowych jak również prób odbiorczych;
10) dokonanie zgłoszenia (w porozumieniu z użytkownikami poszczególnych instalacji fotowoltaicznych) mikro instalacji sprzedawcy energii elektrycznej oraz – w razie konieczności – uaktualnienia (dostosowania) mocy przyłączeniowej właściwego obiektu;
11) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej i przekazaniem ich użytkownikom;
12) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142457,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142457,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLARSPOT SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811988919

7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 13

7.3.4) Miejscowość: KOMORNIKI

7.3.5) Kod pocztowy: 65-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

montaż paneli fotowoltaicznych oraz inwerterów wraz z
pracami elektrycznymi (możliwe prace budowlane w tym
prace ziemne i naziemne)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14245762 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.