eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie OczyBudowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900588

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 2

1.5.2.) Miejscowość: Wielkie Oczy

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-627

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166310126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wielkieoczy.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://epzp.wielkieoczy.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-551f6595-ec25-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067001/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 ‘Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.I.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4737300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku Centrum Ratownictwa i Zarządzania Kryzysowego w miejscowości Wielkie Oczy.
Przedmiotem zamówienia jest budowa (etap I stan surowy zamknięty) budynku parterowego, niepodpiwniczonego, z wykorzystaniem poddasza na cele użytkowe. Budynek zostanie wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany o konstrukcji murowanej z pustaków z betonu komórkowego lub pustaków ceramicznych i cegły ceramicznej na zaprawie cementowej. Strop nad parterem o konstrukcji żelbetowej wylewany na mokro oraz nad salą konferencyjną , garażami i poddaszem typu lekkiego na stelażu metalowym. Dach wielospadowy kryty blachą profilowaną.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 3013800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Budowa boiska treningowego w Wielkich Oczach.
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 34x66 m wraz z oświetleniem. Pole do gry o wymiarach 30x60 m. Pasy ochronne o szerokości: 2,0 m - wzdłuż linii bocznych, 3,0 m - wzdłuż linii bramkowych. Boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej z zasypem piaskiem kwarcowym oraz wypełnieniem korkowym wraz z wykonaniem linii boiska na macie elastycznej. Boisko zostanie wyposażone w bramki, piłkochwyty oraz 2 wiaty dla zawodników rezerwowych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

39293300-5 - Sztuczna trawa

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

4.5.5.) Wartość części: 1428500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Dostawa sceny mobilnej.
Przedmiotem zamówienia jest profilowana (łukowa) estrada mobilna

Wymagane parametry minimalne:
• stan fabrycznie nowy, nieużywany
• rok produkcji – nie starszy niż 2024
• wymiary sceny 8m x 6m ±1%
• wysokość od podłoża do sceny minimum 100 cm
• plandeka PCV na górę zadaszenia min. 650g/m2 (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym)
• plandeka PCV na dół estrady - tzw. maskownica (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym)
• siatka na tył (kolor czarny)
• siatka na 2/3 boków sceny (kolor czarny)
• słupy z kratownicy 250-Q – 4 szt.
• elektryczne podnoszenie dachu
• manualny sposób poziomowania podłogi
• barierki ochronne na boki i tył sceny
• schody z 2 poręczami - 2 kpl.
• powierzchnia sceny: 48 m2 ±1%
• dopuszczalna masa całkowita bez akcesoriów 2500 kg – 2700 kg
• skrzynia z narzędziami niezbędnymi do obsługi sceny w tym klucz do kół
• skrzydła dźwiękowe (tzw. Flying Towers)
• podłoga sceny antypoślizgowa, wodoodporna
• dopuszczalne obciążenie podłogi minimum 300 kg/m2
• galwanizacja podwozia
• amortyzowane zawieszenie
• hamulec najazdowy
• scena z profili aluminiowych
• wszystkie stalowe elementy ocynkowane
• plandeki do magazynowania
• koło zapasowe
• trójkąt ostrzegawczy
• świadectwo homologacji niezbędne do zarejestrowania pojazdu w Polsce

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 295000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2147000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2559321,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2147000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTERECO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751752809

7.3.3) Ulica: Nockowa 25

7.3.4) Miejscowość: Iwierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-124

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2147000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1474028,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1516382,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1474028,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERSPORT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252352959

7.3.3) Ulica: Krzysztofa Kiersnowskiego 12/20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-161

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne, roboty elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1474028,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW GROUP sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788575

7.3.3) Ulica: Batorego 29

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.