Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262365/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
- 2024/BZP 00270405/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00282946/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00289800/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00293306/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wielkie Oczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900588
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 2
1.5.2.) Miejscowość: Wielkie Oczy
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-627
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166310126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wielkieoczy.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://epzp.wielkieoczy.info.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-551f6595-ec25-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067001/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 ‘Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262365
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R.I.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4737300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku Centrum Ratownictwa i Zarządzania Kryzysowego w miejscowości Wielkie Oczy.Przedmiotem zamówienia jest budowa (etap I stan surowy zamknięty) budynku parterowego, niepodpiwniczonego, z wykorzystaniem poddasza na cele użytkowe. Budynek zostanie wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany o konstrukcji murowanej z pustaków z betonu komórkowego lub pustaków ceramicznych i cegły ceramicznej na zaprawie cementowej. Strop nad parterem o konstrukcji żelbetowej wylewany na mokro oraz nad salą konferencyjną , garażami i poddaszem typu lekkiego na stelażu metalowym. Dach wielospadowy kryty blachą profilowaną.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 3013800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Budowa boiska treningowego w Wielkich Oczach.Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 34x66 m wraz z oświetleniem. Pole do gry o wymiarach 30x60 m. Pasy ochronne o szerokości: 2,0 m - wzdłuż linii bocznych, 3,0 m - wzdłuż linii bramkowych. Boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej z zasypem piaskiem kwarcowym oraz wypełnieniem korkowym wraz z wykonaniem linii boiska na macie elastycznej. Boisko zostanie wyposażone w bramki, piłkochwyty oraz 2 wiaty dla zawodników rezerwowych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
39293300-5 - Sztuczna trawa
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
4.5.5.) Wartość części: 1428500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Dostawa sceny mobilnej.Przedmiotem zamówienia jest profilowana (łukowa) estrada mobilna
Wymagane parametry minimalne:
• stan fabrycznie nowy, nieużywany
• rok produkcji – nie starszy niż 2024
• wymiary sceny 8m x 6m ±1%
• wysokość od podłoża do sceny minimum 100 cm
• plandeka PCV na górę zadaszenia min. 650g/m2 (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym)
• plandeka PCV na dół estrady - tzw. maskownica (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym)
• siatka na tył (kolor czarny)
• siatka na 2/3 boków sceny (kolor czarny)
• słupy z kratownicy 250-Q – 4 szt.
• elektryczne podnoszenie dachu
• manualny sposób poziomowania podłogi
• barierki ochronne na boki i tył sceny
• schody z 2 poręczami - 2 kpl.
• powierzchnia sceny: 48 m2 ±1%
• dopuszczalna masa całkowita bez akcesoriów 2500 kg – 2700 kg
• skrzynia z narzędziami niezbędnymi do obsługi sceny w tym klucz do kół
• skrzydła dźwiękowe (tzw. Flying Towers)
• podłoga sceny antypoślizgowa, wodoodporna
• dopuszczalne obciążenie podłogi minimum 300 kg/m2
• galwanizacja podwozia
• amortyzowane zawieszenie
• hamulec najazdowy
• scena z profili aluminiowych
• wszystkie stalowe elementy ocynkowane
• plandeki do magazynowania
• koło zapasowe
• trójkąt ostrzegawczy
• świadectwo homologacji niezbędne do zarejestrowania pojazdu w Polsce
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 295000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2147000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2559321,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2147000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTERECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751752809
7.3.3) Ulica: Nockowa 25
7.3.4) Miejscowość: Iwierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-124
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2147000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1474028,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1516382,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1474028,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERSPORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252352959
7.3.3) Ulica: Krzysztofa Kiersnowskiego 12/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-161
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ziemne, roboty elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1474028,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW GROUP sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788575
7.3.3) Ulica: Batorego 29
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALSPAW GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ALSPAW GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-15INNE PRZETARGI WIELKIE OCZY
- "Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Przedszkola im. Małego Księcia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wielkich Oczach"
- "Świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia uczniów uczęszczających do Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wielkich Oczach"
więcej: przetargi WIELKIE OCZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Przyczepy i naczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.