Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376429/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa bazy sprzętowej i Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Orzysz oraz budowa wiat magazynowych w PSZOK w mieście Węgorzewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazurski Związek Międzygminny - Gospodarka Odpadami
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519648044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mzmgo.mazury.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmgo.mazury.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa bazy sprzętowej i Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Orzysz oraz budowa wiat magazynowych w PSZOK w mieście Węgorzewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a8649fb-2ef1-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038124/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa bazy sprzętowej i Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Orzysz oraz budowa wiat magazynowych w PSZOK w mieście Węgorzewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZMGO.271/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Budowa bazy sprzętowej i PSZOK w Gminie Orzysz :1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadaniem Wykonawcy będzie również wykonanie i montaż tablic informacyjnych o projekcie, zgodnie z wymogami Programu Polski Ład.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 8 – Część I do SWZ, SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6 do SWZ. .
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy :
1) samochód ciężarowy wyposażony w urządzenie hakowe i przyczepę kontenerową oraz 4 kontenery
2) 15 fabrycznie nowych pojemników do gromadzenia i wywozu odpadów
5. Wymogi odnośnie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 u.p.z.p.):
a) przy projektowaniu należy zastosować rozwiązania umożliwiające dostępność z projektowanych obiektów dla osób niepełnosprawnych oraz wszystkich użytkowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów
45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 4794065,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Budowa wiat magazynowych w PSZOK w mieście Węgorzewo1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pt.: „Budowa wiat magazynowych w PSZOK w mieście Węgorzewo” na terenie, którego zbierane i magazynowane będą odpady komunalne dostarczone przez mieszkańców MZMGO oraz prowadzone będą działania towarzyszące np. działania edukacyjne. Inwestycja realizowana jest na działce nr 145/1 obręb Węgorzewo przy miejskiej oczyszczalni ścieków. W ramach zamówienia – jest wykonanie wiata magazynowej na małe kontenery – obiekt numer 6. Na budowę wiaty magazynowej została wykonana dokumentacja projektowa i uzyskano pozwolenie na budowę. Roboty ziemne, stopy fundamentowe i posadzka pod obiekt magazynowy zostaną wykonane w ramach realizowanego zamówienia publicznego na „Budowa stacji przeładunkowej i punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Węgorzewie MZMGO.271/2/2022” Od marca 2024r. rozpoczęły się prace ziemne i roboty budowlane przy fundamentach i stopach fundamentowych. Planowane zakończenie inwestycji grudzień 2024r.
2. W ramach zamówienia, zadaniem Wykonawcy będzie dokończenie budowy wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej z obudową i rozprowadzenie instalacji elektrycznej.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy :
1) ładowarkę kołową do załadunku odpadów komunalnych,
2) dwa (2) nowe elektryczne pojazdy ciężarowe (dostawcze),
4. Budowa wskazanej wiaty magazynowej, prowadzona musi być w sposób umożliwiający Generalnemu Wykonawcy realizację postępowania MZMGO.271/2/2022. Wszystkie prace muszą być koordynowane z Generalnym Wykonawcą i wytycznymi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Na potrzeby Wykonawcy wyznaczy się plac do składowania materiałów i organizacji zaplecza socjalnego. W przypadku gdy Generalny Wykonawca nie wyrazi zgody na prowadzenie prac, budowa wskazanej wiaty magazynowej, rozpocznie się po realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę wyłonionym w postępowaniu MZMGO.271/2/2022
5. Przedmiary robót stanowiące załącznik do dokumentacji projektowej określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przeanalizować projekt budowlany i przygotować ofertę w oparciu o własną analizę.
6. Zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do złożenia oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
7. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
1)decyzja pozwolenia na budowę nr 146/2023 z dn. 13.12.2023r., projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany,
2)projekt techniczny,
3)STWiOR,
4)przedmiary robót,
stanowiące załącznik nr 8 – Część II do SWZ oraz SWZ i projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 6 do SWZ
8. Zadaniem Wykonawcy będzie również wykonanie i montaż tablic informacyjnych o projekcie, zgodnie z wymogami Programu Polski Ład.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 1710000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. geod. nr 223 (od DW nr 643 do drogi na działce geod. nr 228) w miejscowości Bogaczewo, Gmina Giżycko"
- Giżycko, Twierdza Boyen (poł. XIX w.). Odtworzenie prawej kaponiery rawelinowej Frontu III. Etap I - naprawa i uzupełnienie zniszczeń elewacji.
- "Przebudowa ul. Akacjowej w miejscowości Gajewo, Gmina Giżycko"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Chłodnej w Gajewie - II postępowanie"
- Budowa wiaty magazynowej nr 6 w PSZOK w mieście Węgorzewo
- Zabezpieczenie medyczne szkolenia nurków
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- "Dokumentacja projektowa świetlicy kontenerowej w Jedlicach."
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kuznocin oraz Mokas
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.