Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00368535/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
- 2023/BZP 00306370/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji pogrzebów tradycyjnych lub z kremacją zwłok dla podopiecznych GCPR i osób bezdomnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003131062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walczaka 42
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7151 360
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gcprgorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gcpr.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji pogrzebów tradycyjnych lub z kremacją zwłok dla podopiecznych GCPR i osób bezdomnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a5c815-28a1-11ed-a4ec-9ab529aa7ed1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368535/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 380066,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji pogrzebów tradycyjnych lub z kremacją zwłok dla podopiecznych GCPR i osób bezdomnych, w tym :
1) Sprawienie pochówku zwłok ludzkich w formie pogrzebu tradycyjnego,
2) Sprawienie pochówku zwłok ludzkich z kremacją,
3) Sprawienie pochówku zwłok ludzkich w formie pogrzebu tradycyjnego lub kremacji osoby zmarłej na chorobę zakaźną (np. Covid-19),
4) Sprawienie pochówku zwłok ludzkich - dziecka do 6 roku życia w formie pogrzebu tradycyjnego,
5) Sprawienie pochówku zwłok ludzkich - dziecka do 6 roku życia z kremacją zwłok,
6) Sprawienie pochówku szczątków ludzkich.
Zakres usług pogrzebowych objętych zamówieniem:
W zakres usługi pogrzebowej wchodzą następujące czynności:
A. Pogrzeb tradycyjny ( dotyczy usługi wskazanej w pkt 7.1. ppkt. 1), 3), 4) SWZ):
- dostarczenie trumny,
- dostarczenie 2 zniczy pogrzebowych oraz wiązanki kwiatów,
- dostarczenie krzyża lub palika ( w zależności od wyznania zmarłego),
- dostarczenie tabliczki z danymi zmarłego,
- przewiezienie zwłok z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do chłodni na cmentarzu komunalnym,
- umieszczenie zwłok w worku dostarczonym przez Wykonawcę,
- dostarczenie ubrania dla zmarłego,
- przygotowanie zwłok do pochowania (kosmetyka ciała i ubranie ciała w odzież, jeżeli pozwala na to stan zwłok, albo zawiniecie ciała w prześcieradło, dostarczone przez Wykonawcę),
- umieszczenie klepsydr: w miejscu zamieszkania i miejscu publicznym – w miejscu do tego wyznaczonym tj. tablica przy Katedrze ul. Sikorskiego,
- wystawienie trumny w kaplicy cmentarnej oraz przeprowadzenie ceremonii pogrzebowej przy udziale mistrza ceremonii lub kapłana,
- obsługa pogrzebu, w tym przewóz karawanem trumny ze zwłokami w obrębie cmentarza oraz umieszczenie trumny w przygotowanym grobie,
- wykopanie jednorzędowego grobu lub wybranie ziemi z istniejącego grobu głębinowego, pogłębienie wykopanego grobu zwykłego do grobu głębinowego,
- zasypanie, uformowanie grobu oraz umieszczenie na nim krzyża albo palika i tabliczki z danymi zmarłego, wiązanki kwiatów i zniczy,
- dezynfekcja zwłok, worka, trumny/kapsuły do transportu - płynem odkażającym o spektrum działania wirusobójczym,
- umieszczenie na dnie trumny do pochówku warstwę substancji płynochłonnej o grubości 5 cm.
W przypadku zwłok osób zmarłych na chorobę wywołaną chorobą zakaźną, w tym wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19) Wykonawca obowiązany jest do zachowania warunków świadczenia usługi wynikających z przepisów szczególnych (w tym § 4 - § 5c Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi, t.j. Dz. U. Nr z 2021 r., poz. 1910).
B. Pogrzeb z kremacją zwłok ( dotyczy usługi wskazanej w pkt 7.1. ppkt. 2), 3) i 5) SWZ):
- kremacja zwłok,
- dostarczenie trumny kremacyjnej,
- dostarczenie urny na prochy,
- dostarczenie 2 zniczy pogrzebowych oraz wiązanki kwiatów,
- dostarczenie krzyża lub palika ( w zależności od wyznania zmarłego),
- dostarczenie tabliczki z danymi zmarłego,
- przewiezienie zwłok z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do chłodni na cmentarzu komunalnym,
- umieszczenie zwłok w worku dostarczonym przez Wykonawcę,
- dostarczenie ubrania dla zmarłego,
- przygotowanie zwłok do kremacji (kosmetyka ciała i ubranie ciała w odzież, jeżeli pozwala na to stan zwłok, albo zawiniecie ciała w prześcieradło, dostarczone przez Wykonawcę),
- umieszczenie klepsydr: w miejscu zamieszkania i miejscu publicznym – w miejscu do tego wyznaczonym tj. tablica przy Katedrze ul. Sikorskiego,
- wystawienie urny z prochami w kaplicy cmentarnej oraz przeprowadzenie ceremonii pogrzebowej przy udziale mistrza ceremonii lub kapłana,
- obsługa pogrzebu, w tym przewóz karawanem urny z prochami w obrębie cmentarza oraz umieszczenie urny w przygotowanym grobie urnowym lub w innym miejscu przechowywania urn z prochami5,
- wykopanie, zasypanie i uformowanie grobu urnowego i umieszczenie na nim krzyża albo palika i tabliczki z danymi zmarłego oraz wiązanki i 2 zniczy,
- dezynfekcja zwłok, worka, trumny/kapsuły do transportu - płynem odkażającym o spektrum działania wirusobójczym,
C. Sprawienie pochówku szczątków ludzkich (dotyczy usługi wskazanej w pkt 7.1. ppkt. 6) SWZ):
- Odebranie szczątków ludzkich z miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
- przewóz szczątek zwłok na terenie miasta,
- złożenie szczątek zwłok w Ossarium,
- obsługa pochówku szczątków ludzkich (przygotowanie do pochówku, dostarczenie trumny.
Czynności wskazane powyżej mają zastosowanie odpowiednio do każdego z rodzajów/form pochówku przewidzianych w pkt 7.1. ppkt 1)-6) SWZ.
W przypadku zwłok osób zmarłych na chorobę wywołaną chorobą zakaźną, w tym wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19) Wykonawca obowiązany jest do zachowania warunków świadczenia usługi wynikających z przepisów szczególnych (w tym § 4 - § 5c Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi, t.j. Dz. U. Nr z 2021 r., poz. 1910).
Ilość pochówków objętych zamówieniem.
Zamawiający przewiduje, że zleci orientacyjnie ok. 120 usług pochówku w tym:
1) Sprawienie pochówku zwłok ludzkich w formie pogrzebu tradycyjnego– ok. 90
2) Sprawienie pochówku zwłok ludzkich z kremacją – ok. 20
3) Sprawienie pochówku zwłok ludzkich w formie pogrzebu tradycyjnego lub kremacji osoby zmarłej na chorobę zakaźną (np. Covid-19) – ok. 5
4) Sprawienie pochówku zwłok ludzkich - dziecka do 6 roku życia w formie pogrzebu tradycyjnego – ok. 1
5) Sprawienie pochówku zwłok ludzkich - dziecka do 6 roku życia z kremacją – ok. 1
6) Sprawienie pochówku szczątków ludzkich – ok. 3.
Powyższy podział ma charakter szacunkowy i ilość poszczególnych rodzajów pochówków zleconych w ramach realizacji zamówienia w praktyce może ulec zmianie adekwatnie do potrzeb.
Ze względu na szczególny charakter przedmiotu zamówienia, jakim jest świadczenie usług pogrzebowych i wiążący się z tym brak możliwości dokładnego oszacowania ilości usług, rzeczywista liczba dokonanych pochówków może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na zasadzie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w pkt. 7.4. SWZ, co nie będzie stanowiło podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zleconych usług pochówku przez Zamawiającego w toku realizacji umowy.
Wskazana ilość pochówków – 120 pochówków, stanowi podstawową ilość pochówków przewidywanych przez Zamawiającego, jaką zamierza zlecić w ramach zawartej umowy.
Rozliczenie w toku realizacji umowy następować będzie w oparciu o faktycznie zamówione usługi i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie.
Wskazana ilość pochówków – 120 pochówków, stanowi podstawę obliczenia prawa opcji. Zamawiający przewiduje bowiem możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia wartości zamówienia przez zwiększenie lub zmniejszenie ilości pochówków zleconych Wykonawcy, w stosunku do wskazanej ilości podstawowej pochówków; Zmiana w powyższym zakresie może nastąpić na zasadzie prawa opcji (patrz ppkt. 7.4. SWZ).
Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, że stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp - wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z wykonywaniem usług pogrzebowych, w szczególności w postaci czynności administracyjnych i koordynacyjnych, a także przygotowania osoby zmarłej do pochówku oraz obsługi pogrzebu, tj. takich jak wymienione w pkt 7.2. SWZ A, B i C, były w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz.1510 z późn. zm.), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 k.p.
Jeżeli wykonanie czynności, o których wyżej mowa, nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 k.p., Wykonawca winien to udowodnić Zamawiającemu składając stosowne oświadczenie wraz z uzasadnieniem.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa wyżej SWZ, nie obowiązuje w odniesieniu do osób: mistrza ceremonii i kapłana oraz w przypadku, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
Ponadto Zamawiający określił warunki realizacji zamówienia dotyczące elektromobilności.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, MINIMALNY ZAKRES USŁUG JAKI ZAMAWIAJACY ZAMIERZA ZLECIĆ, PRAWO OPCJI, ZASADY WYKONYWANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONO W RODZIALE 7. SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 75310000-2 - Świadczenia społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
98371000-4 - Usługi pogrzebowe
98371110-8 - Usługi cmentarne
98371100-5 - Usługi cmentarne oraz kremacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315747,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315747,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315747,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "PRO MORTE" Barbara Wojtuściszyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992292705
7.3.3) Ulica: ul. Żwirowa 19E
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PRO MORTE" BARBARA WOJTUŚCISZYN
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PRO MORTE" BARBARA WOJTUŚCISZYN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41047214 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu OCT.
- Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim (VII)
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Józefa Pankiewicza 5-7.
- Wykonanie usług ochrony nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa należących do KOWR OT w Gorzowie Wlkp
- Modernizacja podwórka przy ul. Łokietka - BUDŻET OBYWATELSKI 2024
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
- Kompleksowe świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w 2025 roku.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na terenie Gminy Miasta Częstochowy
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Świadczenie usług związanych z transportem, przechowywaniem, przygotowaniem zwłok i odpadów klinicznych do wydania wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia Prosektorium
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratur Poznańskich
więcej: Świadczenia społeczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.