Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344547/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00363201/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych w m. Dziarnowo i Węgierce, gm. Pakość
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Pakość
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 525665024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9342701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych w m. Dziarnowo i Węgierce, gm. Pakość2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2b88d2d-1d98-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024749/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa dróg gminnych w m. Dziarnowo i Węgierce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2606449,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Na zakres przedmiotu zamówienia składa się opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej na podstawie, której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno- prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z tą dokumentacją dla poszczególnych odcinków:
a) droga gminna w miejscowości Dziarnowo o długości ok. 315 m,
b) droga gminna w miejscowości Węgierce o długości ok. 960 m.
Infrastruktura będzie uzupełnieniem istniejącej sieci drogowej i zostanie do niej dołączona. Wykonawca wykona dokumentację projektową oraz zrealizuje roboty budowlane w oparciu o sporządzoną dokumentację i uzyskane, wymagane przepisami prawa zezwolenie na ich rozpoczęcie (decyzję ZRID lub pozwolenia na budowę, lub brak sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych). Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) określa wszystkie wymagania dotyczące wykonania projektu i budowy Inwestycji w systemie „projektuj i wybuduj”.
Realizacja zadania odbywać się będzie w systemie „projektuj i wybuduj”. Ogólne wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia i obejmujące: opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych zawarto w punkcie 1.2.1 i 1.2.2. (T.1- PFU)
3. Wstępnie przyjęte parametry wynikają z PFU i zostaną uszczegółowione na etapie przygotowania projektu budowlanego.
4. Wykonawca opracuje dokumentacje projektowe obejmujące wszystkie branże wchodzące w skład przedmiotowej inwestycji składające się na kompletne dokumentacje projektowe przedmiotowego zamierzenia budowlanego. Wszystkie materiały wyjściowe, uzgodnienia, decyzje Wykonawca pozyskuje własnym staraniem- Zamawiający udzieli mu w tym celu stosownych upoważnień.
5. Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
- sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo- finansowego. W harmonogramie rzeczowo-finansowym należy podać etapy prac z określeniem terminów ich wykonania (w szczególności opracowania projektu zagospodarowania terenu i geometrii drogi, opracowanie projektów architektoniczno-budowlanych, opracowanie projektów technicznych, wystąpienie i uzyskanie pozwolenie na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, lub zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę) z uwzględnieniem czasu niezbędnego na przeprowadzenie stosownych procedur administracyjnych. Czas opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji nie powinien być dłuższy niż 8 miesięcy;
- dostosowanie rozwiązań do realizacji inwestycji pn.: „ Modernizacja mostu znajdującego się na
dz. nr 43, obręb Dziarnowo, gm. Pakość”, dane kontaktowe do Wykonawcy zostaną udostępnione po podpisaniu umowy;
- uzyskania bądź aktualizacji warunków, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi dla opracowanej dokumentacji projektowej (planu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno – budowalnego, projektu technicznego);
- przygotowania mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych;
- dokonania zgłoszenia przeniesienia punktu osnowy geodezyjnej;
- wykonania projektu zagospodarowania terenu oraz projektów architektoniczno - budowalnych dla wszystkich projektowanych branż: drogowa, teletechniczna, sanitarna, zieleń;
- uzyskania wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń na etapie realizacji projektu;
- dokonania wymaganych zgłoszeń wodnoprawnych w tym pozwolenia w związku z art. 390 ust. 1
tj. lokalizowanie obiektu budowlanego na terenach zagrożonych powodzią;
- wykonania inwentaryzacji zieleni i uzyskania zezwoleń na ewentualne wycinki drzew i krzewów;
- uzyskania na rzecz Inwestora decyzji administracyjnej zezwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych lub skuteczne wystąpienie w imieniu Inwestora ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;
- wykonania projektów technicznych dla wszystkich projektowanych branż: drogowa, teletechniczna, sanitarna, zieleń, stała organizacja ruchu drogowego;
- opracowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich projektowanych branż;
- przygotowania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- opracowania projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót budowlanych oraz stałej organizacji ruchu;
- uzyskania zatwierdzenia projektu stałej oraz czasowej organizacji ruchu;
- opracowania przedmiarów i kosztorysu;
- zapewnienia nadzoru autorskiego nad realizowaną inwestycją.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 Program Funkcjonalno- Użytkowy zwany dalej „PFU”.
7. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach przyjętych zgodnie z wytycznymi Programu dostępnymi na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-szosta-pgr/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2567902,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4194999,99 PLN
INNE PRZETARGI PAKOŚĆ
więcej: przetargi PAKOŚĆ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na terenie Miasta (...)" - część nazwy
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.