eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławRozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091581150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.bysikiewicz@pgkimino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkimino.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie składowiska odpadów, produkcja kompostu, biogazu, inne.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2561d9d2-1347-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100893/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK w Inowrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326146

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DFZ.7/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na rozdrabnianiu odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 rozdrabniaczem wolnoobrotowym z obsługą operatorską na terenie Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się:
1) we własnym zakresie i na własny koszt:
a) dostarczyć odpowiedni rozdrabniacz wolnoobrotowy, wyposażony w separator magnetyczny do miejsca świadczenia usług, o którym mowa w pkt 1. Rozdrabniacz, którym świadczone będą usługi, o których mowa w pkt 1 musi spełniać minimum poniższe wymagania:
- wydajność rozdrabniacza min. 6 Mg odpadów/ 1mth efektywnej pracy,
- moc minimalna 310 kW,
- wyposażony w sprawny licznik motogodzin pracy,
- przystosowany do rozdrobnienia odpadów wielkogabarytowych i odpadów ulegających biodegradacji do frakcji w zakresie 80-200 mm,
b) w przypadku uszkodzenia rozdrabniacza wolnoobrotowego do jego naprawienia, a w przypadku braku możliwości jego naprawy do wymiany na inny (sprawny), o parametrach nie gorszych niż uprzednio dostarczony, o których mowa w ppkt 1) lit. a), w celu zapewnienia ciągłości świadczenia usług, o której mowa w ppkt 3),
c) dokonywać wszelkich czynności związanych z serwisowaniem, przeglądami, naprawami niezbędnymi dla prawidłowego użytkowania rozdrabniacza;
2) do ponoszenia wszelkich kosztów, wynikających z bieżącej eksploatacji rozdrabniacza, włącznie z wynagrodzeniem za pracę operatora, zatrudnionego do obsługi rozdrabniacza;
3) do zapewnienia ciągłości świadczenia usług, niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (m.in.: oleje, smary, płyny eksploatacyjne) oraz do świadczenia usług z należytą starannością, sprawnością wykonania, zgodnie z przepisami prawa, wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy i sztuki technicznej oraz BHP; dostarczenie paliwa do rozdrabniacza zapewnia Zamawiający;
4) do stawiennictwa do miejsca świadczenia usług w ciągu 72 godzin, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego na wykonanie usługi, o którym mowa w pkt 3;
5) do zachowania porządku po zakończeniu pracy w każdym dniu realizacji usług,
6) świadczyć usługi w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania i organizacji pracy Zamawiającego, niezagrażający mieniu Zamawiającego i bezpieczeństwa jego pracowników.
3. Wykonawca będzie świadczył usługi rozdrabnia odpadów przez cały okres trwania umowy, w pięciu terminach ustalonych z Zamawiającym (po ok 100 motogodzin), w dni robocze w godzinach od 7.00 do 18.00. Zamawiający (upoważniony przedstawiciel Zamawiającego) każdorazowo poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub e-mailowo, o terminie wykonania usługi z 3 dniowym wyprzedzeniem.
4. Zamawiający informuje, iż podana w pkt 3 liczba mth stanowi jedynie przybliżoną wielkość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie. Faktyczna liczba mth uzależniona będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i potwierdzona zostanie w protokole zdawczo-odbiorczym. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona mniejszą lub większą od prognozowanej
ilość mth.
5. Wykonawca oświadcza, że pozostaje w stałej gotowości do świadczenia usług, tj. przez całą dobę, pięć dni w tygodniu (w tym, w dni robocze).
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione mienie na terenie zakładu Zamawiającego.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za świadczenie usług, w tym za szkody wyrządzone w trakcie realizacji umowy oraz za szkody spowodowane przez podwykonawcę (jeżeli dotyczy).
8. Upoważniony pracownik Zamawiającego będzie kontrolował wykonanie i sposób wykonania zleconych usług. W przypadkach jakichkolwiek zastrzeżeń spisywany będzie protokół podpisany przez obie Strony, który będzie podstawą naliczania kar przewidzianych umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena oferty w wysokości 399 135,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 276.750,00 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399135,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399135,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.