Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00323724/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego
pn. „Kompleksowa termomodernizacja (...)” z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowekslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnegopn. „Kompleksowa termomodernizacja (...)” z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62e8fc67-250a-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039112/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadań inwestycyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323724/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.77.2022.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Budynek A Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: „Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Lubań, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski oraz Powiatu Lwóweckiego” – Budynek A Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim.
Nadzór nad realizacją inwestycji obejmuje w szczególności:
1. wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;
2. wykonywanie wszystkich obowiązków wynikających z zawartej umowy;
3. utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji;
4. monitorowanie i realizacja umowy o roboty pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym;
5. wyegzekwowanie od Wykonawcy Inwestycji/remontu jego obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym i
kontrola ich przestrzegania;
6. kontrolowanie w sposób ciągły jakości robót oraz dostaw zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej, dokumentacji,
bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów itp.;
7. bieżąca kontrola Wykonawcy Inwestycji odnośnie jakości wykonywanych prac, dostaw sprzętu, wbudowanych materiałów
i wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w
budownictwie,
8. egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych i sprawdzanie aprobat technicznych, atestów, certyfikatów, deklaracji
zgodności, wyników prób badań itp. (zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1213) i aktualnie
obowiązującymi rozporządzeniami) przed wbudowaniem materiału i zamontowaniem urządzenia,
9. stałe monitorowanie i kontrola postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności
realizacji z obowiązującym harmonogramem robót, wydawanie poleceń przyspieszenia lub opóźnienia prac oraz składanie
sprawozdań z ich przebiegu;
10. informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych, razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów;
11. informowanie Zamawiającego, z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas
realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów;
12. współpraca z Zamawiającym w administrowaniu i finansowym zarządzaniu Inwestycją- dzień po dniu, włączając w to
przygotowanie wskaźników postępu rzeczowego i finansowego;
13. bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z dokumentacją w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami
prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej, a w przypadku wystąpienia niezgodności – uzgodnienie z autorem
dokumentacji, Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych zmian;
14. wydawanie Kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub
badań, a także odkrywek oraz poświadczenie usunięcia wad;
15. wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować
niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem;
16. obsługa dokumentacyjna budowy, prowadzenie dokumentacji fotograficznej /cyfrowej/ budowy,
w tym wszystkich odbiorów budowlanych, przeglądu sprzętów w poszczególnych etapach, z pisemnym komentarzem dla
Zamawiającego;
17. sporządzanie i przekazywanie na bieżąco Zamawiającemu raportów miesięcznych z realizacji zadania, z dokumentacją
fotograficzną oraz opisem wykonanych i planowanych robót;
18. przeprowadzanie odbiorów robót zanikających (ulegających zakryciu) i odbiorów robót częściowych (etapowych),
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów, zgodnie z
harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania oraz ich dokumentowanie;
19. organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań koordynacyjnych (na każde wezwanie Zamawiającego) z Wykonawcą
Inwestycji, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego,
w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, zaangażowanego potencjału
siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych
organów;
20. stała obecność na terenie budowy przez okres realizacji inwestycji;
21. w razie wystąpienia konieczności omówienia spraw i problemów bieżących - na wezwanie Zamawiającego
organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych z Wykonawcą Inwestycji/remontu, podwykonawcami i innymi
uczestnikami realizacji inwestycji, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego, w ciągu 24 h od otrzymania informacji
telefonicznie, emailem lub faxem od Zamawiającego lub Wykonawcy;
22. analiza harmonogramów płatności Wykonawców robót i przedkładanie jej wyników przedstawicielowi zamawiającego;
23. sprawdzanie prawidłowości wystawianych faktur pod kątem wystąpienia przesłanek do ich wystawienia, zakresu robót i
kwoty do zapłaty (pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym), kwalifikowanie ich do zapłaty i przedstawianie
Zamawiającemu do zapłaty przed upływem terminu ich płatności, tak by Zamawiający mógł je zapłacić bez popadania w
zwłokę;
24. uczestnictwo przy rozruchu poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z
dokumentacją techniczną i sprawdzenie ich wzajemnego współdziałania;
25. wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować
niedopuszczalną niezgodność z dokumentami postępowania;
26. ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych/zamiennych - ich szacowanie, opracowywanie protokołów
konieczności wykonania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego
zgodnie z zasadami określonymi przez prawo zamówień publicznych;
27. w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych/zamiennych bezzwłoczne, pisemne wystąpienie w
tej sprawie do Zamawiającego przy zachowaniu następujących zasad:
a) inspektor przygotowuje dla Zamawiającego protokół konieczności spisany przy udziale przedstawicieli Nadzoru
Autorskiego, przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy Robót, zawierający opis powstałych problemów technicznych,
opis zmian koniecznych w dokumentacji oraz opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych w rozumieniu przepisów
ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) inspektor przedstawia Zamawiającemu kalkulację kosztów na wykonanie robót budowlanych dodatkowych. Wartość i
zakres robót dodatkowych wymaga każdorazowej weryfikacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego,
c) inspektor przygotowuje protokół z negocjacji zawierający uzgodnione z wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym
ceny lub stawki dla robót dodatkowych w oparciu o zapisy umowy na roboty budowlane i przedkłada go Zamawiającemu,
wraz z własnym uzasadnieniem faktycznym i prawnym, dowodzącym bezspornie, że zachodzą przesłanki do udzielenia
zamówienia dodatkowego zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych,
d) wydanie polecenia wykonania robót dodatkowych może nastąpić wyłącznie
po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że roboty dodatkowe zgodnie z przepisami Prawa
zamówień publicznych traktowane są jako zamówienie dodatkowe,
e) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, inspektor będzie je nadzorował bez roszczeń do
dodatkowego wynagrodzenia;
28. organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót i dostaw przy udziale przedstawiciela
Zamawiającego, przygotowanie dokumentacji odbiorczej oraz list wad i usterek z terminem ich usunięcia, w tym:
a) potwierdzenie gotowości do odbioru końcowego,
b) sprawdzenie skompletowania dokumentów zamontowanych urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje itp.),
c) udział i przygotowanie odbiorów specjalistycznych.
29. przekazanie Zamawiającemu zweryfikowanej dokumentacji opatrzonej parafką na każdej stronie dot. inwestycji, w tym dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny);
30. naliczanie kar umownych oraz określenie wysokości szkody i ewentualnie odszkodowania, w przypadkach gdy
wysokość szkody przewyższa wysokość określonych przez strony kar umownych, a ponadto przekazywanie tych danych
Zamawiającemu w celu ich egzekwowania;
31. ustalenie podstaw i wysokości odszkodowania należnemu Zamawiającemu, w przypadku nienależytego bądź wadliwego
wykonania robót;
32. przygotowanie opinii, uwag do skarg, interwencji, pozwów skierowanych przeciwko Zamawiającemu w związku z
realizacją inwestycji i projektu;
33. uczestnictwo w wizytacjach, kontrolach i audytach instytucji do tego upoważnionych, a w razie konieczności składanie
dodatkowych wyjaśnień;
34. wykonanie zadań obowiązków wynikających z zawartych przez Zamawiającego umów z wykonawcami robót
poszczególnych części w zakresie nadzoru inwestorskiego;
35. wykonanie pozostałych niezbędnych zadań związanych z pełnioną funkcją, a koniecznych ze względu na prawidłowość
wykonania robót budowlanych dotrzymania warunków nałożonych przez Zamawiającego na Wykonawcę robót
budowlanych;
36. wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla
prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenia
interesów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 44917,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Budynek C Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: „Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Lubań, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski oraz Powiatu Lwóweckiego” – Budynek C Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim.
Nadzór nad realizacją inwestycji obejmuje w szczególności:
1. wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;
2. wykonywanie wszystkich obowiązków wynikających z zawartej umowy;
3. utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji;
4. monitorowanie i realizacja umowy o roboty pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym;
5. wyegzekwowanie od Wykonawcy Inwestycji/remontu jego obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym i
kontrola ich przestrzegania;
6. kontrolowanie w sposób ciągły jakości robót oraz dostaw zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej, dokumentacji,
bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów itp.;
7. bieżąca kontrola Wykonawcy Inwestycji odnośnie jakości wykonywanych prac, dostaw sprzętu, wbudowanych materiałów
i wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w
budownictwie,
8. egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych i sprawdzanie aprobat technicznych, atestów, certyfikatów, deklaracji
zgodności, wyników prób badań itp. (zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1213) i aktualnie
obowiązującymi rozporządzeniami) przed wbudowaniem materiału i zamontowaniem urządzenia,
9. stałe monitorowanie i kontrola postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności
realizacji z obowiązującym harmonogramem robót, wydawanie poleceń przyspieszenia lub opóźnienia prac oraz składanie
sprawozdań z ich przebiegu;
10. informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych, razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów;
11. informowanie Zamawiającego, z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas
realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów;
12. współpraca z Zamawiającym w administrowaniu i finansowym zarządzaniu Inwestycją- dzień po dniu, włączając w to
przygotowanie wskaźników postępu rzeczowego i finansowego;
13. bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z dokumentacją w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami
prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej, a w przypadku wystąpienia niezgodności – uzgodnienie z autorem
dokumentacji, Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych zmian;
14. wydawanie Kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub
badań, a także odkrywek oraz poświadczenie usunięcia wad;
15. wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować
niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem;
16. obsługa dokumentacyjna budowy, prowadzenie dokumentacji fotograficznej /cyfrowej/ budowy,
w tym wszystkich odbiorów budowlanych, przeglądu sprzętów w poszczególnych etapach, z pisemnym komentarzem dla
Zamawiającego;
17. sporządzanie i przekazywanie na bieżąco Zamawiającemu raportów miesięcznych z realizacji zadania, z dokumentacją
fotograficzną oraz opisem wykonanych i planowanych robót;
18. przeprowadzanie odbiorów robót zanikających (ulegających zakryciu) i odbiorów robót częściowych (etapowych),
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów, zgodnie z
harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania oraz ich dokumentowanie;
19. organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań koordynacyjnych (na każde wezwanie Zamawiającego) z Wykonawcą
Inwestycji, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego,
w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, zaangażowanego potencjału
siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych
organów;
20. stała obecność na terenie budowy przez okres realizacji inwestycji;
21. w razie wystąpienia konieczności omówienia spraw i problemów bieżących - na wezwanie Zamawiającego
organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych z Wykonawcą Inwestycji/remontu, podwykonawcami i innymi
uczestnikami realizacji inwestycji, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego, w ciągu 24 h od otrzymania informacji
telefonicznie, emailem lub faxem od Zamawiającego lub Wykonawcy;
22. analiza harmonogramów płatności Wykonawców robót i przedkładanie jej wyników przedstawicielowi zamawiającego;
23. sprawdzanie prawidłowości wystawianych faktur pod kątem wystąpienia przesłanek do ich wystawienia, zakresu robót i
kwoty do zapłaty (pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym), kwalifikowanie ich do zapłaty i przedstawianie
Zamawiającemu do zapłaty przed upływem terminu ich płatności, tak by Zamawiający mógł je zapłacić bez popadania w
zwłokę;
24. uczestnictwo przy rozruchu poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z
dokumentacją techniczną i sprawdzenie ich wzajemnego współdziałania;
25. wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować
niedopuszczalną niezgodność z dokumentami postępowania;
26. ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych/zamiennych - ich szacowanie, opracowywanie protokołów
konieczności wykonania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego
zgodnie z zasadami określonymi przez prawo zamówień publicznych;
27. w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych/zamiennych bezzwłoczne, pisemne wystąpienie w
tej sprawie do Zamawiającego przy zachowaniu następujących zasad:
a) inspektor przygotowuje dla Zamawiającego protokół konieczności spisany przy udziale przedstawicieli Nadzoru
Autorskiego, przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy Robót, zawierający opis powstałych problemów technicznych,
opis zmian koniecznych w dokumentacji oraz opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych w rozumieniu przepisów
ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) inspektor przedstawia Zamawiającemu kalkulację kosztów na wykonanie robót budowlanych dodatkowych. Wartość i
zakres robót dodatkowych wymaga każdorazowej weryfikacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego,
c) inspektor przygotowuje protokół z negocjacji zawierający uzgodnione z wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym
ceny lub stawki dla robót dodatkowych w oparciu o zapisy umowy na roboty budowlane i przedkłada go Zamawiającemu,
wraz z własnym uzasadnieniem faktycznym i prawnym, dowodzącym bezspornie, że zachodzą przesłanki do udzielenia
zamówienia dodatkowego zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych,
d) wydanie polecenia wykonania robót dodatkowych może nastąpić wyłącznie
po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że roboty dodatkowe zgodnie z przepisami Prawa
zamówień publicznych traktowane są jako zamówienie dodatkowe,
e) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, inspektor będzie je nadzorował bez roszczeń do
dodatkowego wynagrodzenia;
28. organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót i dostaw przy udziale przedstawiciela
Zamawiającego, przygotowanie dokumentacji odbiorczej oraz list wad i usterek z terminem ich usunięcia, w tym:
a) potwierdzenie gotowości do odbioru końcowego,
b) sprawdzenie skompletowania dokumentów zamontowanych urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje itp.),
c) udział i przygotowanie odbiorów specjalistycznych.
29. przekazanie Zamawiającemu zweryfikowanej dokumentacji opatrzonej parafką na każdej stronie dot. inwestycji, w tym dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny);
30. naliczanie kar umownych oraz określenie wysokości szkody i ewentualnie odszkodowania, w przypadkach gdy
wysokość szkody przewyższa wysokość określonych przez strony kar umownych, a ponadto przekazywanie tych danych
Zamawiającemu w celu ich egzekwowania;
31. ustalenie podstaw i wysokości odszkodowania należnemu Zamawiającemu, w przypadku nienależytego bądź wadliwego
wykonania robót;
32. przygotowanie opinii, uwag do skarg, interwencji, pozwów skierowanych przeciwko Zamawiającemu w związku z
realizacją inwestycji i projektu;
33. uczestnictwo w wizytacjach, kontrolach i audytach instytucji do tego upoważnionych, a w razie konieczności składanie
dodatkowych wyjaśnień;
34. wykonanie zadań obowiązków wynikających z zawartych przez Zamawiającego umów z wykonawcami robót
poszczególnych części w zakresie nadzoru inwestorskiego;
35. wykonanie pozostałych niezbędnych zadań związanych z pełnioną funkcją, a koniecznych ze względu na prawidłowość
wykonania robót budowlanych dotrzymania warunków nałożonych przez Zamawiającego na Wykonawcę robót
budowlanych;
36. wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla
prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenia
interesów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 28780,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO INŻYNIERSKIE BYTNAR BOGUMIŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230472442
7.3.3) Ulica: Adama Asnyka 1
7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 59-600
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERSKIE BYTNAR BOGUMIŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERSKIE BYTNAR BOGUMIŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO INŻYNIERSKIE BYTNAR BOGUMIŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230472442
7.3.3) Ulica: Adama Asnyka 1
7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 59-600
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERSKIE BYTNAR BOGUMIŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERSKIE BYTNAR BOGUMIŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Chełmce ul. Dworska
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru autorsko-inwestorskiego w ramach zadania "Zielono-niebieskie Bukowno - budowa infrastruktury publicznej w Gminie Bukowno"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej przebudowy drogi gminnej 340120W na odcinku Gotardy-Kościesze
- Opracowanie projektu budowlanego dla inwestycji pn. "Rozbudowa i przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Malborku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.