Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355296/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
AN/ZP/117/23 Dostawa oprogramowania do katalogowania i przetwarzania danych pozyskiwanych w misjach eksploracyjnych BSP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Poznańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamowień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-965
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.kanclerza@put.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05e0627e-3cc1-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
AN/ZP/117/23 Dostawa oprogramowania do katalogowania i przetwarzania danych pozyskiwanych w misjach eksploracyjnych BSP.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05e0627e-3cc1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„AEROSFERA 2.0. Obrazowanie Powierzchni Ziemi (OPZ)”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AN/ZP/117/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oprogramowania do katalogowania i przetwarzania danych pozyskiwanych w misjach eksploracyjnych BSP
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cufix Karol Majek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251475161
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AD/ZP/112/2024 Zakup, dostawa, instalacja/montaż fabrycznie nowej aparatury oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach 2 pakietów.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Zestaw aspiracyjny, łącznik bezigłowy, klatka międzytrzonowa
- "Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników biochemicznych i akcesoriów do badań dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu."
- "Wdrożenie systemu laboratoryjnego LIS Infomedica oraz modułu Bank Krwi produkcji Asseco Poland S.A wraz ze szkoleniem i asystą stanowiskową"
- Dozorowanie fizyczne obiektu obejmującego 3 budynki i ochrona powierzonego mienia w Zespole Pałacowo Parkowym w Gułtowach i przebywających w nim osób
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Grüne Woche, odbywających się w dniach 17-26.01.2025 r. w Berlinie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie bezpieczeństwem teleinformatycznym.
- Zakup i dostawa oprogramowania do backupu Microsoft 365 dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Tyczyn"
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.