eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową".



Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej – OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 322944921

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/649246

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej – OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a511945-171e-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017439/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej – OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297286/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3589592,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Górze Siewierskiej przy ul. Szopena 5 – na działkach nr 137/1, 167/1 i 167/6, a także wykonanie odwodnienia ulicy Ogrodowej i placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Górze Siewierskiej przy ul. Szopena 5 – na działkach nr 251/1, 138/1, 139/1, 137/1, 248.
2. Zakres zagospodarowania przestrzeni publicznej na terenie placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Górze Siewierskiej przy ul. Szopena 5 – na działkach nr 137/1, 167/1 i 167/6 obejmuje m.in.:
2.1. rozbiórkę istniejącego placu betonowego na festyny,
2.2. rozbiórkę istniejącego ogrodzenia terenu,
2.3. wykonanie placu imprez i ćwiczeń,
2.4. wykonanie drogi wyjazdowej straży pożarnej,
2.5. wykonanie placu manewrowego przed garażami OSP,
2.6. wykonanie nowego ogrodzenia terenu Inwestora z bramą wjazdową (dwuskrzydłową) oraz dwoma furtkami wejściowymi,
2.7. budowę siłowni na wolnym powietrzu,
2.8. budowę nowych placów zabaw dla dzieci wraz z urządzeniami,
2.9. ukształtowanie terenu, zieleń, skarpy,
2.10. budowę ciągów pieszych i pieszo-jezdnych,
2.11. oświetlenie ogólne terenu,
2.12. wykonanie nowego monitoringu terenu,
2.13. wykonanie przyłącza elektrycznego przy placyku przeznaczonym na scenę mobilną,
2.14. odwodnienie placów zabaw (drenaż),
2.15. budowę kanalizacji deszczowej – obejmujące cały teren Inwestycji,
2.16. budowę drenażu pod projektowaną drogą dojazdową, placem manewrowym, placem imprez terenowych,
2.17. budowę kanalizacji sanitarnej,
2.18. budowę altany typu ogrodowego,
2.19. budowę minirampy typu 180,
2.20. budowę grilla terenowego z kołem ogniskowym z ławeczkami,
2.21. budowę kolejki szynowej.
3. Zakres robót przewiduje również wykonanie odwodnienia wraz remontem konstrukcji nawierzchni z asfaltobetonu ul. Ogrodowej w Górze Siewierskiej (droga gminna nr 618 033 S) na długości ok. 142,75 m. Do nowo wybudowanego odwodnienia w ul. Ogrodowej podłączone zostanie odwodnienie całego terenu przy budynku OSP przy ul. Szopena 5. Zakres obejmuje m.in.
3.1. wykonanie kanalizacji deszczowej i wpustów drogowych,
3.2. rozbiórkę istniejących warstw konstrukcyjnych drogi,
3.3. warstwę mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym,
3.4. całkowitą wymianę istniejącej podbudowy zasadniczej w kruszywa,
3.5. wykonanie robót brukarskich, odtworzenie ścieku betonowego,
3.6. ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej,
3.7. remont nawierzchni zjazdów,
3.8. umocnienie istniejących poboczy kruszywem.
4. Zakres robót obejmuje także wykonanie pogłębienia garaży strażackich.
5. Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników w tym przez osoby niepełnosprawne (np. brak barier architektonicznych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4795621,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6340223,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4860841,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA TRANS SERVICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368762549

7.3.3) Ulica: KONWALII 32

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-748

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4860841,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.