eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceZagospodarowanie terenu na potrzeby placu sportowo - rekreacyjnego w m. Stanisławice.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu na potrzeby placu sportowo - rekreacyjnego w m. Stanisławice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 611 71 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi.pzpkozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu na potrzeby placu sportowo - rekreacyjnego w m. Stanisławice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5fa1e15-1805-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043056/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zagospodarowanie terenu na potrzeby placu sportowo-rekreacyjnego w m. Stanisławice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333949

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.43.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu na potrzeby placu sportowo – rekreacyjnego w m. Stanisławice, na działce nr ewidencyjny 481.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze.
• Demontaż istniejących urządzeń
• Demontaż i utylizacja istniejących nawierzchni z płyt poliuretanowych (utylizacja nawierzchni po stronie Wykonawcy)
• Powierzchnia istniejącej nawierzchni poliuretanowej do demontażu 338,00 m2
• Demontaż istniejących obrzeży
2) Dostawa i montaż urządzeń sportowych i rekreacyjnych – montaż urządzeń w miejscu istniejących.
• Zestaw do street Workout – 1 szt.
• Zestaw do street Workout – 1 szt.
• Kolejka linowa – 1 szt.
• Urządzenie linarne – 1 szt.
• Huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskami typu deska – 1 szt.
• Urządzenie gimnastyczne – 1 szt.
• Urządzenie Surfer – 1szt.
• Mostek łańcuchowy – 1 szt.
• Huśtawka sprężynowa poczwórna – 1 szt.
• Huśtawka sprężynowa – 2 szt.
• Rura na sprężynach – 1 szt.
• Ławka z oparciem – 1 szt.
3) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej o powierzchni 377,68 m2, 2 –warstwowej przepuszczanej, typu 2S na istniejącej lub projektowanej podbudowie.
4) Całość nawierzchni wykończyć obrzeżami betonowymi 20x6 cm na ławie betonowej. Na obrzeżach wykonać nakładkę z granulatu EPDM gr. 1 cm w kolorach projektowanej nawierzchni.
5) Roboty uzupełniające – wykonanie trawników dywanowych.
6) Urządzenia montować do istniejącej płyty betonowej lub na fundamentach wylewanych zgodnie z instrukcją montażu dostarczoną przez producenta. Przed montażem urządzeń należy dokonać oceny stanu technicznego istniejącej płyty – w przypadku wątpliwości, co do jej wytrzymałości należy skuć fragment płyty w miejscu montażu urządzeń i wykonać nowe wylewki.
7) Należy zachować strefy bezpieczeństwa projektowanych urządzeń określone przez producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560265,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safeplay Paweł Niewczas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641955500

7.3.3) Ulica: Pliszki 15

7.3.4) Miejscowość: Szczęsne

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji 3 miesiące od dnia podpisania umowy lecz nie później niż do dnia 30 września 2024r.
Zadanie jest współfinansowane z Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej "Mazowsze dla sportu" - edycja 2024.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.