Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00342611/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00342734/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00353474/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowe: aparat RTG Arcoma Arco T1, mammograf Lorad Selenia w Szpitalu Powiatowym w Radomsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Radomsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 36
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.biz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital.logintrade.net/zapytania_email,136218,2f96303406f108b12265b528cc024a6a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisowe: aparat RTG Arcoma Arco T1, mammograf Lorad Selenia w Szpitalu Powiatowym w Radomsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62118384-2f78-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051837/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Serwisowanie mammografu i aparatu RTG Arcoma
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 768/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199456,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwis techniczny aparatu RTG Arcoma Arco T1:a) wykonanie przeglądów okresowych aparatów objętych niniejszą umową, zgodnie z wymogami producenta,
b) jednorazowe kompleksowe usunięcie usterki związanej z pomiarem dawki,
c) wymianę części i zestawów serwisowych w ramach przeprowadzanych czynności przeglądowych aparatów objętych niniejszą umową,
d) diagnostykę sprzętu,
e) naprawę sprzętu,
f) dokumentowanie przeglądów i innych czynności serwisowych, wystawianie orzeczeń technicznych,
g) przeprowadzenie szkolenia z zakresu bezpiecznej eksploatacji sprzętu na życzenie Zamawiającego w trakcie wykonywanych czynności serwisowych,
h) kontroli znaków ostrzegawczych i oznaczeń numerów seryjnych,
i) sprawdzeniu wyświetlacza, kontrolek sygnalizacyjnych oraz sygnałów dźwiękowych,
j) kontroli płynności działania aparatu, zawieszenia, usadowienia, kabli, śrub, złącz itp.,
k) kontroli bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego,
l) przeprowadzeniu niezbędnych kalibracji systemu,
m) czyszczeniu dróg chłodzenia, odprowadzania ciepła,
n) smarowaniu zalecanych elementów,
o) sprawdzeniu działania wszystkich przycisków,
p) konserwacji systemu i aplikacji,
q) czyszczeniu konsoli operatora,
r) czyszczeniu jednostek komputerowych wchodzących w skład systemu,
s) sprawdzeniu, korekcie fizycznych parametrów ekspozycji,
t) kontroli jakości obrazów,
u) sprawdzeniu funkcjonalności aparatu oraz jego gotowości do pracy,
v) kontroli aparatu po przeprowadzonej naprawie,
w) wykonaniu modyfikacji i uaktualnień oprogramowania oraz aparatu,
x) wydawaniu orzeczeń technicznych,
c. Udzielanie konsultacji telefonicznych dotyczących funkcjonowania aparatury medycznej, w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwis techniczny mammograf Lorad Selenia 29412095289W, obejmuje w szczególności:a) wykonanie przeglądów okresowych aparatów objętych niniejszą umową;
b) wymianę części i zestawów serwisowych w ramach przeprowadzanych czynności przeglądowych aparatów wymienionych w załączniku do umowy;
c) sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego;
d) kontrolę występowania usterek zewnętrznych;
e) inspekcję zużycia części;
sprawdzenie, pomiary i korekta fizycznych parametrów ekspozycji;
f) sprawdzenie i korekta geometrii wiązki promieniowania;
g) sprawdzenie i korekta systemu kompresji piersi;
h) sprawdzenie i korekta systemu automatycznej kontroli ekspozycji AEC;
i) kontrola jakości obrazów;
j) oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła,
k) smarowanie ruchomych części mechanicznych,
l) sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego,
m) konserwację software'u systemowego i aplikacyjnego,
n) porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych,
o) sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy,
p) przeprowadzanie w razie potrzeby czynności korygujących-ustawienie i regulację wartości nastawień,
r) przeprowadzanie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia,
s) przeprowadzenie szkolenia z zakresu bezpiecznej eksploatacji sprzętu na życzenie zamawiającego w trakcie wykonywanych czynności serwisowych,
t) przygotowanie szczegółowego protokół z przeglądu zawierającego wyniki pomiarów w odniesieniu do obowiązujących norm;
- wystawienie certyfikatu sprawności.
c. Udzielanie konsultacji telefonicznych dotyczących funkcjonowania aparatury medycznej, w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 129456,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23328,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23328,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. Fortronik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781017144
7.3.3) Ulica: Boh. Września 9 lok 12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWY "FORTRONIK"Józef Krzak
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWY "FORTRONIK"Józef Krzak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23328,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2026-10-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208656,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208656,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208656,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIMKO SP. Z. O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-010-38-31
7.3.3) Ulica: ul. Syrokolmi 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-335
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208656,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2026-10-01INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Świadczenie usługi w postaci przyrządzania gorącego posiłku z dowozem do Dziennego Domu Senior+ mieszczącego się w Radomsku przy ul. Sadowej 5
- Budowa żłobka dla dzieci do lat 3 przy ul. Sokolej w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądu sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o."
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Przeglądy aparatów RTG (Mobilett Mira Max, Multix Fusion Max) oraz przeglądy i naprawy aparatu TK (Somatom Definition AS) przeglądy, naprawy, części
- ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- Usługa serwisowania mikroskopów firmy Carl Zeiss posiadanych przez Instytut Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN (umowa na 12 miesięcy)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.