Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00333313/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa osiemnastu pomieszczeń, po sześć na każdym piętrze południowego skrzydła Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa lewego skrzydła budynku głównego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 65
1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: (29) 742 - 14-14, (29) 679-42-20
1.5.8.) Numer faksu: (29)742-14-14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsbranszczyk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbranszczyk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski WWW.OPENNEXUS.PL1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa osiemnastu pomieszczeń, po sześć na każdym piętrze południowego skrzydła Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa lewego skrzydła budynku głównego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3c962e9-2cf6-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033817/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa osiemnastu pomieszczeń, po sześć na każdym piętrze południowego skrzydła Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa lewego skrzydła budynku głównego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333313/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS/DG/ZP/26/2/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 767364,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :Przebudowa osiemnastu pomieszczeń, po sześć na każdym piętrze południowego skrzydła Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa lewego skrzydła budynku głównego DPS w Brańszczyku.
Realizowana inwestycja (przebudowa)położona jest na części działki nr 129/1 , obręb Brańszczyk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru, określają załączniki do SWZ:
• Przedmiary robót
• Dokumentacja projektowa
• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
• Projektowane Postanowienia Umowy załącznik nr 4 do SWZ.
Zadanie zostało podzielone na dwa etapy wykonania.
Zakres prac do wykonania w poszczególnych etapach zawiera harmonogram robót
Termin wykonania robót dla I etapu: dwa miesiące w IV kwartale 2022r.,
Data złożenia faktury za wykonanie robót w I etapie nie później niż do 27.12.2022r.
Termin wykonania robót dla II etapu : cztery miesiące roku 2023 ( styczeń - kwiecień)
RODZAJ ROBÓT BUDOWLANYCH
Zakres opracowania obejmuje:
- roboty rozbiórkowe:
Na każdej kondygnacji wykonanie nowych otworów drzwiowych we wskazanych miejscach, nad nowo- projektowanymi drzwiami należy wykonać żelbetowe nadproża. Rozbiórkę prowadzić od środka otworu, pojedynczym rzędem w obu kierunkach. Równocześnie należy sprawdzać czy nie następuje nadmierne ugięcie stropu, mierząc w środku ściany odległość od podłogi do sufitu. Jeśli ugięcie w trakcie rozbiórki przekroczy wartość 1/300 rozpiętości między miejscami podparcia, to rozbiórkę trzeba przerwać i skonsultować problem z konstruktorem budowlanym. Otwory w celu wyrównania wykończyć szlifierką kątową.
Rozbiórka ścianek działowych oznaczonych w części graficznej;
- roboty murarskie i tynkarskie :
na każdej kondygnacji zamurowanie dwóch otworów drzwiowych zgodnie z załącznikiem graficznym.
Murowanie nowych ścian wydzielających łazienki i ścianek o wysokości 2,2m wydzielających kabiny prysznicowe . Nowe ściany działowe z bloczków silikatowych o grubości 8 cm. Od strony łazienek wykończyć glazurą do wysokości 2,2m, powyżej zagruntować , zaszpachlować i pomalować farbą lateksową w kolorze białym. Górną powierzchnię ścianek wydzielających prysznice wykończyć glazurą.
- roboty wykończeniowe tynkowanie, malowanie, układanie posadzek, glazury i gresu, prace elektryczne obejmujące nowy układ oświetlenia pomieszczeń, oraz sanitarne związane nowymi instalacjami sanitarnymi projektowanych łazienek.
Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – określony jako kryterium oceny ofert (min. okres gwarancji wynosi 24 miesiące).
Rodzaj wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia:
Wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z art. 632 Kodeksu Cywilnego
Obowiązki Wykonawcy:
Zgodnie z postanowieniami PPU – załącznik nr 4 do SWZ
Zasady realizacji przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami PPU – załącznik nr 4 do SWZ
Warunki rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami PPU – załącznik nr 4 do SWZ
Uwaga:
Materiały z demontażu w dobrym stanie technicznym i nadające się do dalszego wykorzystania po uzgodnieniu z Inspektorem Wykonawca przekaże Inwestorowi.
Odpady powstałe podczas wykonywania remontu stanowią własność Wykonawcy zgodnie z art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.):
• materiały z demontażu nie nadające się do dalszego wykorzystania (np.: ziemia, gruz, itp.) traktowane są jako odpad, którego wytwórcą jest Wykonawca i który jest zobowiązany do wywiezienia go z terenu budowy;
• wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne leży po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 655466,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1218287,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 655466,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INB inż. Krystian Kalinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681565124
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 96 m.16
7.3.4) Miejscowość: Pułtusk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace budowlane, sanitarne.
Firma P.U.H. Artur Piechotka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 655466,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.