Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00337336/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń – dostosowanie obiektu przy Al. Marcinkowskiego 32 do wymagań obowiązujących przepisów ppoż. - etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY POZNAŃ-NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300705932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Karola Marcinkowskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-745
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3e07df2-18ce-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sąd powszechny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń – dostosowanie obiektu przy Al. Marcinkowskiego 32 do wymagań obowiązujących przepisów ppoż. - etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3e07df2-18ce-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100012/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń – dostosowanie obiektu przy Al. Marcinkowskiego 32 do wymagań obowiązujących przepisów ppoż. – etap III.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-350-2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 455162,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest wykonanie remontu pomieszczeń – dostosowanie obiektu przy Al. Marcinkowskiego 32 do wymagań obowiązujących przepisów ppoż. – etap III.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej ppoż. o klasie odporności ogniowej EI30, EI60 - nie sterowanej przez SSP – na poszczególnych kondygnacjach, usytuowanych w przestrzeniach klatek schodowych KS1 i KS4 – kolorystykę drzwi należy uzgodnić z Zamawiającym,
- wykonanie wyjścia ewakuacyjnego dla pracowników archiwum,
- remont przejść pożarowych dla instalacji elektrycznych i sanitarnych biegnących w przyziemiu poprzez dostosowanie do wymaganej klasy odporności ogniowej.
- wymiana stolarki i ślusarki ppoż. w celu przedzielenia holu głównego od korytarzy za pomocą drzwi o klasie odporności ogniowej El 30 z parametrem dymoszczelności;
3. Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego wykonania przedmiotu Umowy z należytą starannością, wymaganą od podmiotu profesjonalnie realizującego świadczenia będące przedmiotem Umowy, zgodnie z treścią Umowy, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz właściwymi przepisami prawa.
3.1 Wykonawca zobowiązany jest także do skompletowania dokumentacji powykonawczej dotyczącej całego zadania (wszystkie etapy włącznie z zakończonymi etapami wcześniejszymi tj. etap I – 2022 rok oraz etap II – 2023 rok), zgłoszenie zakończenia budowy do Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej a także zgłoszenia zakończenia prac budowlanych i uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu.
3.2 Wytyczne do opracowania dokumentacji powykonawczej stanowią załącznik nr 6 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497680,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 802346,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497680,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MP Budownictwo sp. z o.o. LIDER
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane ARTBUD sp. z o.o. Partner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527794644
7.3.3) Ulica: Samuela Lindego 6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-573
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497680,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa przełączników sieciowych
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
- Roboty budowlane w budynku i na terenie Zespołu Pałacowo -Parkowego w Turwi- Etap 1
- Dostawa i wymiana urządzeń pomiarowych w budynkach zasobu ZKZL sp. z o.o
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy" - przebudowa zaplecza socjalno-szatniowego - etap I (strona prawa z węzłem)
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie - Etap II.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
- Roboty budowlane prace konserwatorskie i remontowe zabytkowego budynku willi o funkcji usługowej przy ul. Szpitalnej 2 w Łosicach
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.