eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrójceModernizacja drogi gminnej w Giemzowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brójce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brójce 39

1.5.2.) Miejscowość: Brójce

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-006

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 295 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@brojce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9ba7373-2179-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9ba7373-2179-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068254/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348603

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1626016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Giemzowie w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku ~ 750,00 m w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie”, działka nr ew. 139/2, obr. 03 Giemzów, gmina Brójce.
Zakres rzeczowy:
Parametry techniczne drogi:
− długość odcinka objętego modernizacją ok. 750 m;
− kategoria drogi - G gminna;
− klasa techniczna drogi – L lokalna;
− szerokość jezdni ~ 5,00 m;
− jednostronny chodnik z kostki betonowej;
− zjazdy o nawierzchni z asfaltobetonu po stronie poboczy oraz zjazdy z kostki po stronie chodnika;
− szerokość poboczy - 0,75 m;
− przekrój poprzeczny - jezdnia dwukierunkowa o jednostronnym spadku;
Zakres inwestycji obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót lub uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej nr 106208E w miejscowości Giemzów, na odcinku od drogi
powiatowej nr 1164E, od km ok. 0+037 na długości ok. 750 m, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 139/2, obręb 03 Giemzów, gmina Brójce, w tym:
1) Prace projektowe:
a) program funkcjonalno-użytkowy opracowany dla zadania „Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie” oraz mapa do celów projektowych - dostarcza Inwestor;
b) opracowanie koncepcji przebudowy drogi do zaakceptowania przez Inwestora;
c) projekt budowlano-wykonawczy (na podstawie koncepcji zaakceptowanej przez Inwestora) wraz z informacją BIOZ;
d) projekt stałej organizacji ruchu;
e) projekt tymczasowej organizacji ruchu;
f) przedmiar robót;
g) kosztorys szczegółowy;
h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
i) inne opracowania, projekty, pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami, konieczne do należytego zrealizowania Przedmiotu umowy;
j) nadzór autorski;
k) wersja elektroniczna wykonanego opracowania.
2) Roboty budowlane wykonywane zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym zaakceptowanym i zatwierdzonym przez Zamawiającego:
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych;
b) inwentaryzacja drzew i krzewów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi wraz z ich wycinką po uzyskaniu niezbędnych zgód;
c) niezbędne cięcie i frezowanie istniejącej nawierzchni;
d) roboty rozbiórkowe nawierzchni zjazdów i dojść do furtek;
e) remont istniejących przepustów pod drogą i zjazdami lub wykonanie nowych;
f) korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod konstrukcję jezdni na poszerzeniach oraz pod chodniki i zjazdy;
g) poszerzenie jezdni do wymaganej przepisami szerokości wraz z wykonaniem pełnej projektowanej konstrukcji jezdni – ok. 20% powierzchni drogi;
h) krawężniki i obrzeża na ławach betonowych;
i) wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej na chodniku i zjazdach;
j) wykonanie nowych nawierzchni bitumicznych na istniejącej konstrukcji – ok. 80% powierzchni drogi;
k) zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego po stronie pobocza z wykonaniem projektowanej podbudowy;
l) oczyszczenie nawierzchni drogowych;
m) skropienie poszczególnych warstw nawierzchni emulsją asfaltową;
n) warstwa wyrównawcza wzmocniona siatką z włókna szklanego;
o) nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca gr. 5 cm;
p) nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna gr. 4 cm;
q) pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
3) Roboty uzupełniające:
a) regulacja hydrantów i zaworów wodociągowych, ew. gazowych;
b) odmulenie rowów przydrożnych lub wykonanie nowych;
c) w przypadku konieczności, wykonanie zgodnie z projektem ścieków podchodnikowych z elementów prefabrykowanych;
d) humusowanie oraz obsypanie projektowanych obrzeży ziemią oraz zlicowanie projektowanego pobocza z istniejącym terenem;
e) prace porządkowe;
f) poziome i pionowe oznakowanie drogi;
g) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją techniczną umieszczony jest na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9ba7373-2179-11ef-a500-1a0072d5d2bd

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1989000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1989000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUBERTUS Mariusz Malarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100897990

7.3.3) Ulica: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 67/49

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-329

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1989000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiotowe zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.