Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i transport ścieków przemysłowych (odcieków) z Miejskiego Składowiska Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19g”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matejki 6
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór i transport ścieków przemysłowych (odcieków) z Miejskiego Składowiska Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19g”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3da8e40d-5613-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Decyzja Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach w sprawie pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego, wskazuje, że wytwarzane odcieki na składowisku odpadów komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19g powinny być wprowadzane do urządzeń kanalizacyjnych będących własnością BEST-EKO Sp. z o.o., tj. Oczyszczalni Ścieków Boguszowice w Rybniku.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP/11/VIII/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór ścieków przemysłowych (odcieków) z Miejskiego Składowiska Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19g w ramach Decyzji Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Gliwicach z dnia 20 czerwca 2023 r. znak: GL.RUZ.4210.13.20239. PM/TS w sprawie pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego, do urządzeń kanalizacyjnych będących własnością BEST – EKO Sp. z o.o., tj. Oczyszczalni Ścieków „Boguszowice” w Rybniku.
Transport ścieków przemysłowych (odcieków) odbywać się będzie pojazdem asenizacyjnym przewożącymi jednorazowo do 25 m3 odcieków.
Każde przekazanie odcieków odbywać się będzie na podstawie potwierdzenia odbioru odcieków potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Szacunkową częstotliwość transportu i odbioru odcieków określa się do 10 transportów w miesiącu.
Szacunkowa ilość ścieków do transportu i odbioru w okresie realizacji zamówienia wynosi 3 000 m³, nie mniej jednak niż 1 500 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEST-EKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511402033
7.3.3) Ulica: Rycerska 101
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
transport ścieków
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 362 dni
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
- Dostawę elektrod ablacyjnych
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozbiórka istniejących obiektów, budowa szklarni specjalistycznej z zapleczem eduk. i techn., zagospodarowaniem terenu w Zabrzu..."
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 - remonty cząstkowe
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd eksploatacyjny 32 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2024 r.
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów.
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.