Og³oszenie z dnia 2023-09-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00416587/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00427839/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00436444/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-10
- 2023/BZP 00558636/01 - Wynik z dnia 2023-12-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa na rzecz Zamawiaj±cego cytometru przep³ywowego oraz analizatora multipleksowego (RZP/TP/120/23).
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦L¡SKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ksiêcia Józefa Poniatowskiego 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sum.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa na rzecz Zamawiaj±cego cytometru przep³ywowego oraz analizatora multipleksowego (RZP/TP/120/23).
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c0895d1-55fd-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00401160
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00092869/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Analizatory
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sum.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 tej¿e ustawy tj.:
a) poprzez Platformê Zakupow± (zwanej dalej Platform±) dostêpnej pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl lub https://sum.eb2b.com.pl, lub
b) poczt± elektroniczn± na adres email: dzp@sum.edu.pl, z zastrze¿eniem rozdzia³u XVI SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la jej Regulamin (dostêpny pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lubhttps://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1) Administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestnicz±cych w przedmiotowym postêpowaniu jest Zamawiaj±cy;2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych pod numerem tel. 32 2083600 lub na stronie internetowej sum.edu.pl oraz iod.sum.edu.pl;3) Dane osobowe Wykonawców i osób uczestnicz±cych w przedmiotowym postêpowaniu przetwarzane bêd± na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestnicz±cych w przedmiotowym postêpowaniu bêd± osoby lub podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp; 5) Dane osobowe osób uczestnicz±cych w przedmiotowym postêpowaniu bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio jego dotycz±cych oraz danych osób uczestnicz±cych w postêpowaniu jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;7) W odniesieniu do danych osobowych osób uczestnicz±cych w przedmiotowym postêpowaniu decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Osoby uczestnicz±ce w przedmiotowym postêpowaniu posiadaj±:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych bezpo¶rednio ich dotycz±cych;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przez Wykonawcê uczestnicz±cego w przedmiotowym postêpowaniu danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawców i uczestników przedmiotowego zamówienia narusza przepisy RODO;9) Nie przys³uguje Wykonawcy i osobom uczestnicz±cym w przedmiotowym postêpowaniu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestnicz±cych w przedmiotowym postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/TP/120/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa cytometru przep³ywowego oraz analizatora multipleksowego.
2. Zamawiaj±cy podzieli³ przedmiot zamówienia na 2 pakiety:
Pakiet 1: cytometr przep³ywowy
3. Przedmiot zamówienia nale¿y zrealizowaæ w oparciu o za³o¿enia okre¶lone w Specyfikacji asortymentowo – cenowej stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SWZ oraz w Specyfikacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 3.1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38432000-2 - Aparatura do analizowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 55
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 45
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa cytometru przep³ywowego oraz analizatora multipleksowego.
2. Zamawiaj±cy podzieli³ przedmiot zamówienia na 2 pakiety:
Pakiet 2: analizator multipleksowy.
3. Przedmiot zamówienia nale¿y zrealizowaæ w oparciu o za³o¿enia okre¶lone w Specyfikacji asortymentowo – cenowej stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SWZ oraz w Specyfikacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 3.2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38432000-2 - Aparatura do analizowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, zostanie wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych: - w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania,: a) o¶wiadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 852), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 6 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Specyfikacja techniczna (za³±cznik nr 3.1 – 3.2 do SWZ)5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z pkt 5) rozdz. XVIII SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw± albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 1 rozdzia³u XII SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia, tzn. ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿ o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Strony dopuszczaj± zmianê Umowy polegaj±c± na przed³u¿eniu terminu realizacji zamówienia ze wzglêdu na przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego, które obejmowaæ mog± w szczególno¶ci nieobecno¶æ pracowników niezbêdnych do przeprowadzenia prac odbiorowych lub wymaganego przeszkolenia, niezakoñczenie w terminie prowadzonych prac remontowych lub konieczno¶æ wykonania remontu pomieszczenia, w którym planowana jest instalacja Przedmiotu Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy zobowi±zany jest niezw³ocznie zawiadomiæ Wykonawcê w formie pisemnej o zaistnia³ej sytuacji i przedstawiæ mu propozycjê zmiany Umowy. W przypadku uzgodnienia przez Strony, ¿e zaistnia³y przes³anki uzasadniaj±ce zmianê terminu realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy przygotuje Aneks do umowy.2) Strony dopuszczaj± zmianê Umowy polegaj±c± na przed³u¿eniu terminu realizacji zamówienia ze wzglêdu na wyst±pienie przyczyn niezawinionych przez Strony, w tym przyczyn o charakterze si³y wy¿szej, np. pandemii, wojny, zamieszek, strajków, po¿aru, powodzi, etc. W takim przypadku Strona, której dotyczy przeszkoda, zobowi±zana jest niezw³ocznie zawiadomiæ drug± Stronê o zaistnia³ej sytuacji i jej wp³ywie na nale¿yte wykonanie Umowy oraz przedstawiæ propozycjê zmiany Umowy. W przypadku uzgodnienia przez Strony, ¿e zaistnia³y przes³anki uzasadniaj±ce zmianê terminu realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy przygotuje Aneks do umowy.
3) Strony dopuszczaj± zmianê Umowy polegaj±c± na zmianie urz±dzenia lub urz±dzeñ objêtych Przedmiotem Zamówienia na inne w przypadku niedostêpno¶ci zaoferowanego przez Wykonawcê urz±dzenia lub urz±dzeñ b±d¼ ich podzespo³ów, czê¶ci lub elementów sk³adowych spowodowanej przyczynami niezale¿nymi od Wykonawcy, w szczególno¶ci zakoñczeniem produkcji lub dystrybucji (wycofaniem z rynku) danego urz±dzenia lub jego podzespo³ów, czê¶ci lub elementów sk³adowych niezbêdnych do realizacji Umowy zgodnie z ofert± przetargow± Wykonawcy. Urz±dzenie dostarczone przez Wykonawcê zamiast urz±dzenia niedostêpnego musi spe³niaæ wszystkie wymagania i warunki okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia w przeprowadzonym postêpowaniu i nie mo¿e posiadaæ parametrów technicznych, funkcjonalnych lub u¿ytkowych gorszych, ni¿ urz±dzenie zaoferowane przez Wykonawcê w tym postêpowaniu. Zmiana taka mo¿e nast±piæ wy³±cznie przy zachowaniu lub obni¿eniu dotychczasowej ceny urz±dzenia. Dodatkowym warunkiem umo¿liwiaj±cym zmianê jest zaaprobowanie innego urz±dzenia przez Zamawiaj±cego – przez jednostkê merytoryczn±, dla której potrzeb urz±dzenie zosta³o nabyte. W przypadku uzgodnienia przez Strony, ¿e zaistnia³y przes³anki uzasadniaj±ce zmianê urz±dzenia lub urz±dzeñ b±d¼ ich podzespo³ów, czê¶ci lub elementów sk³adowych, Zamawiaj±cy przygotuje Aneks do umowy.
4) Strony dopuszczaj± zmianê Umowy polegaj±c± na zmianie wynagrodzenia brutto nale¿nego Wykonawcy w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana nast±pi w odniesieniu do ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, której dotyczy zmieniona stawka podatku VAT – z zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto okre¶lona w Umowie nie podlega zmianie. W przypadku uzgodnienia przez Strony, ¿e zaistnia³y przes³anki uzasadniaj±ce zmianê wynagrodzenia brutto nale¿nego Wykonawcy z powodu wprowadzonej zmiany stawki podatku VAT, Zamawiaj±cy przygotuje Aneks do umowy.
5) Strony dopuszczaj± zmiany Umowy wynikaj±ce z konieczno¶ci uwzglêdnienia bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy. W takim przypadku Strona, która zwróci uwagê na konieczno¶æ zmiany Umowy, zobowi±zana jest niezw³ocznie zawiadomiæ drug± Stronê o zmianie przepisów maj±cych wp³yw na realizacjê Umowy oraz przedstawiæ propozycjê zmiany Umowy. W przypadku uzgodnienia przez Strony, ¿e zaistnia³y przes³anki uzasadniaj±ce zmianê Umowy, Zamawiaj±cy przygotuje Aneks do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-28 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sum.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-28 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-27
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podleg³ych Terenowych Oddzia³ach w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego"
- Dostawy ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych do Aresztu ¦ledczego w Katowicach
- Dostawy ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeñstwa po¿arowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia oraz us³ugi konwojów ¶rodków pieniê¿nych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Us³uga farmaceutyczna polegaj±ca na sporz±dzeniu mieszanin do ¿ywienia pozajelitowego dla noworodków i wcze¶niaków wraz z dostaw± gotowej mieszaniny w postaci worków
wiêcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.