Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282023/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
- 2022/BZP 00291906/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie edukacji cyfrowej i cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji programu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Somianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Somianka-Parcele 16B
1.5.2.) Miejscowość: Somianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 741 87 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@somianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/somianka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie edukacji cyfrowej i cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji programu „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cea5f15-0da7-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026840/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie edukacji cyfrowej i cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji programu "Cyfrowa Gmina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282023/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Kz.272.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137219,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 36259,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dostawa switchów, serwera do wykonywania kopii zapasowych wraz z oprogramowaniem, FortiAnalyzera wraz ze szkoleniem dla pracownika Gminy z obsługi ww. sprzętów". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 70700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Opracowanie dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwa oraz przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa JST zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do dokumentacji przetargowej". Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212000-3 - Usługi audytu
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
4.5.5.) Wartość części: 24260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39222,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39222,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39222,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252698184
7.3.3) Ulica: Przerwana 11A lok 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39222,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120467,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120467,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120467,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sensum Artur Gajo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251818647
7.3.3) Ulica: Stanin 41
7.3.4) Miejscowość: Stanin
7.3.5) Kod pocztowy: 21-422
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewiduje wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę w następującej treści:
Zakres: Szkolenie dla pracownika Gminy z obsługi sprzętów oraz cyberbezpieczeństwa.
Nazwa Podwykonawcy: Altcom Bartosz Polak. ul. Pułtuska 29/5. 07-200 Wyszków, NIP: 7621590711, REGON: 140320265
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120467,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. W myśl art. 255 pkt. 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, kiedy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W myśl art. 226 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie składania ofert.
Cześć III postępowania- uzasadnienie faktyczne unieważnienia
W postępowaniu Zamawiający otrzymał 2 oferty złożone w terminie składania ofert są to:
1. NT GROUP Sp. z o.o., ul. Pomorska 65, 90-218 Łódź, opiewająca na kwotę 8 856,00 zł brutto.
2. MARWIK Marek Woźniak, os. Orłowiec 52/12, 44-280 Rydułtowy, opiewająca na kwotę 3 723,00 zł brutto.
W ramach części III postępowania została złożona również oferta firmy Human, Information & Technology Sp. z o.o., ul. Chełmska 14/14 po terminie składania ofert. Oferta złożona została dnia 10.08.2022 r. o godzinie 12:02:34 za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/somianka . Termin składania ofert upłynął 10.08.2022 r., o godzinie 12:00. W związku z powyższym na podstawie art. 226 ust 1 pkt 1 ustawy PZP, oferta podlega odrzuceniu z postępowania.
Zamawiający wymagał od Wykonawców wykonania koncepcji zadania „Wykonanie i wdrożenie SZBI”. Było to jednym z kryterium oceny ofert. Poniżej opis niniejszego kryterium.
„maksymalna liczba punktów wynosi 3.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w postaci liczby całkowitej.
Punkty przyznane zostaną dla każdej z ofert poprzez przyznanie jednej z czterech ocen:
B1) nieakceptowalna - 0 pkt (liczba przyznanych punktów B)
Gdy koncepcja nie uwzględnia w pełni wymagań SIWZ.
B2) akceptowalna - 1 pkt (liczba przyznanych punktów B)
Gdy koncepcja jest poprawna, dostatecznie odnosi się do każdego aspektu wskazanego przez Zamawiającego.
B3) dobra - 2 pkt (liczba przyznanych punktów B)
Gdy koncepcja pokazuje przeprowadzenie analizy w stosunku do każdego aspektu wskazanego przez Zamawiającego.
B4) bardzo dobra - 3 pkt (liczba przyznanych punktów B)
Gdy koncepcja pokazuje przeprowadzenie pogłębionej analizy w stosunku do każdego aspektu wskazanego przez Zamawiającego i ponadto zawiera pewne propozycje stanowiące wartość dodaną dla przedsięwzięcia.
W przypadku, gdy w ramach tego kryterium oferta otrzyma 0 pkt możliwych do uzyskania punktów – zostanie odrzucona z uwagi na to, że jest nieakceptowalna.”
Zamawiający nie zawarł konkretnych wytycznych w jaki sposób Wykonawcy mieliby wykonać daną koncepcję. W szczególności Zamawiający nie określił wymagań dotyczących przedmiotowych środków dowodowych, które powinni złożyć w celu potwierdzenia zgodności oferowanej usługi (koncepcji) z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryterium oceny ofert. W związku z powyższym, Zamawiający nie jest w stanie merytorycznie ocenić złożone oferty przez Wykonawców. Jest to wada niemożliwa do usunięcia w toku prowadzenia postępowania, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia część III postępowania „Opracowanie dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwa oraz przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa JST zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do dokumentacji przetargowej” na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP.
Mając na uwadze art. 260 ust. 2 PZP Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1 PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/somianka .
INNE PRZETARGI SOMIANKA
więcej: przetargi SOMIANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy szkół w projekcie pn. Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- Warsztaty w ramach projektu: "Zawodowcy w Gorzowie 3.0" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap II
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.