eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RząskaŚwiadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rząska

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.sekretariat@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/35wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13dd1649-1760-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044902/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333683

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 28/INFR/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest usługa polegająca na:
-utrzymaniu czystości pomieszczeń i budynków,
-utrzymaniu czystości terenów zielonych w okresie od lipca do października,
-utrzymaniu czystości terenów utwardzonych w kompleksie wojskowym,
-utrzymaniu czystości chodników zewnętrznych przyległych do kompleksu,
na terenie kompleksu wojskowego w Tarnowie ul. Dąbrowskiego 11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 65931,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest usługa polegająca na:
-utrzymaniu czystości pomieszczeń i budynków,
-utrzymaniu czystości terenów zielonych w okresie od lipca do października,
-utrzymaniu czystości terenów utwardzonych w kompleksie wojskowym,
-utrzymaniu czystości chodników zewnętrznych przyległych do kompleksu,
na terenie kompleksu wojskowego w Nowym Sączu, ul. Czarnieckiego 13

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 59359,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest usługa polegająca na:
-utrzymaniu czystości pomieszczeń i budynków,
-utrzymaniu czystości terenów zielonych w okresie od lipca do października,
-utrzymaniu czystości terenów utwardzonych w kompleksie wojskowym,
-utrzymaniu czystości terenów droga – obwodnica, droga dojazdowa do kompleksu,
na terenie kompleksu wojskowego w Kłaju, Jednostka Wojskowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 289343,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest usługa polegająca na:
-utrzymaniu czystości terenów zielonych w okresie od lipca do października na terenie kompleksu wojskowego na Pasterniku koło Krakowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 31840,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 5 jest usługa polegająca na:
-utrzymaniu czystości pomieszczeń i budynków,
-utrzymaniu czystości terenów utwardzonych w kompleksie wojskowym,
na terenie kompleksu wojskowego w Limanowej, Jednostka Wojskowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 54913,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 6 jest usługa polegająca na:
-utrzymaniu czystości pomieszczeń i budynków,
-utrzymaniu czystości terenów utwardzonych w kompleksie wojskowym,
na terenie kompleksu wojskowego w Korzennej, Jednostka Wojskowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 20231,44 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 7 jest usługa polegająca na:
-utrzymaniu czystości pomieszczeń i budynków,
-utrzymaniu czystości terenów zielonych w okresie od lipca do października,
-utrzymaniu czystości terenów utwardzonych w kompleksie wojskowym,
na terenie kompleksu wojskowego w Wojnarowej, Jednostka Wojskowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 26011,36 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 8 jest usługa polegająca na:
-utrzymaniu czystości pomieszczeń i budynków,
-utrzymaniu czystości terenów zielonych w okresie od lipca do października,
-utrzymaniu czystości terenów utwardzonych w kompleksie wojskowym,
na terenie kompleksu wojskowego w Woli Rzędzińskiej, Jednostka Wojskowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 97868,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69996,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79903,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69996,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542250979

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69996,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65663,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71950,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65663,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542250979

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65663,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

I. Do Zamawiającego w terminie wskazanym w SWZ tj. do dnia 07.06.2024 r. do godz. 10:00 wpłynęły oferty od niżej wskazanych Wykonawców:
1. BIURO OCHRONY SPECJALNEJ BOS SPÓŁKA Z O.O
UL. LELEWELA 8/40
42-202 CZESTOCHOWA
NIP: 949 219 40 54 REGON: 243229970
Rodzaj wykonawcy: małe przedsiębiorstwo
Kwota brutto – 30 088,80 zł
2. WOJCIECH SZEWCZYK - FIRMA USŁUGOWA "SZEWCZYK"
Stanisławice nr 41
32-015 Stanisławice
NIP: 6831082831; REGON: 350953453
Rodzaj wykonawcy: mikro przedsiębiorstwo
Kwota brutto – 30 088,80 zł
Na część nr 4 wpłynęły dwie oferty o tej samej wartości tj. w kwocie 30 088,80 zł brutto. W związku z powyższym zamawiający pismem z dnia 11.06.2024 r wezwał obydwu uczestników postępowania do złożenia ofert dodatkowych. Termin na ich złożenie wyznaczył na dzień 21.06.2024 godz. 10:00:00. We wskazanym powyżej terminie do zamawiającego wpłynęły oferty dodatkowe niżej wskazanych wykonawców:
1. BIURO OCHRONY SPECJALNEJ BOS SPÓŁKA Z O.O
UL. LELEWELA 8/40
42-202 CZESTOCHOWA
NIP: 949 219 40 54 REGON: 243229970
Rodzaj wykonawcy: małe przedsiębiorstwo
Kwota brutto – 25.790,40 zł
2. WOJCIECH SZEWCZYK - FIRMA USŁUGOWA "SZEWCZYK"
Stanisławice nr 41
32-015 Stanisławice
NIP: 6831082831; REGON: 350953453
Rodzaj wykonawcy: mikro przedsiębiorstwo
Kwota brutto – 25.790,40 zł
II. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Na zaproszenie Zamawiającego ww. wykonawcy dostarczyli oferty dodatkowe, z taką samą ceną tj. 25.790,40 zł brutto. W zawiązku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis
art. 255 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w części 4 pn.: Usługa utrzymania czystości terenów i budynków na terenie kompleksu wojskowego w Pasterniku koło Krakowa

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62584,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62584,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62584,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEMAG H. GUZIAK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760053181

7.3.3) Ulica: Ul. KONECZNEGO 8

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-216

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62584,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26456,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26456,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26456,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clean Perfect Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223177637

7.3.3) Ulica: ul. J. Chrościckiego 23

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-404

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26456,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30414,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30414,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30414,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clean Perfect Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223177637

7.3.3) Ulica: ul. J. Chrościckiego 23

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-404

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30414,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Zamawiającego w terminie wskazanym w SWZ tj. do dnia 07.06.2024 r. do godz. 10:00 na część nr 8 nie wpłynęła żadna oferta, w związku z powyższym Zamawiający
w oparciu o zapis art. 255 pkt 1 unieważnia przedmiotowe postępowanie w części nr 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.