Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00336020/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
- 2022/BZP 00340063/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00404763/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórna 10
1.5.2.) Miejscowość: Drzycim
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523317079
1.5.8.) Numer faksu: 523317079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: UG@DRZYCIM.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drzycim/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c2fc440-2dde-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016693/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336020/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 740177,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia - znajduje się w rozdziale IV SWZ.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola.
Prace polegać będą na zmianie sposobu użytkowania i przebudowie sześciu klas lekcyjnych zlokalizowanych na parterze skrzydła istniejącego budynku szkoły z dostosowaniem na potrzeby przedszkola. W adaptowanym skrzydle budynku dotychczasowych sześć sali lekcyjnych pełnić będą funkcje przedszkola dla sześciu grup wiekowych. W każdej sali wydzielono pomieszczenie sanitarne dla dzieci dostępne z sali zajęć. Część szkoły wydzielona na przedszkole stanowić będzie odrębny układ funkcjonalny z projektowanym wejściem bezpośrednio z zewnątrz w elewacji tylnej (od strony boiska szkoły). Powierzchnia użytkowa adaptowanej części 437,26 m3, kubatura 939,53 m3. Prace budowlane będą polegały na:
- pracach rozbiórkowych;
- wykonaniu ścianek działowych;
- wykuciu otworów drzwiowych i okiennych;
- wstawieniu okien oraz drzwi;
- uzupełnieniu tynków wraz z wykonaniem gładzenia ścian;
- tapetowanie i malowanie;
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki;
- wykonaniu posadzek z wykładzin;
- wykonaniu instalacji wodociągowej, sanitarnej i wentylacyjnej;
- wykonaniu instalacji elektrycznej, w tym: zasilaniu przebudowanej części budynku; rozdzielnicy elektrycznej; instalacji oświetlenia podstawowego; instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; instalacji gniazd wtykowych 230V oraz wypustów 230V; instalacji gniazd wtykowych 230V z kluczem ‘DATA’; instalacji uziemiająca; ochrony przeciwprzepięciowej; ochrony przeciwpożarowej;
- wyposażeniu sal lekcyjnych, pomieszczeń sanitarnych.
- Informacje dodatkowe:
a) Schody zewnętrzne mają zostać wyłożone płytkami gresowymi wg. opisu technicznego.
b) Opis balustrad schodowych zewnętrznych:
• balustrady o profilu stalowy, wysokość 1,10m, rozstaw prętów pionowych w osi 0,12m, elementy malowane proszkowo kolor RAL 7016 o przekrojach:
• poręcz górna i słupki pionowe - kształtownik stalowy 45x35mm,
• dolny płaskownik stalowy 45mm, gr.5mm
• słupki pionowe (wypełnienie) profil kwadratowy - 12x12mm w rozstawie co 12cm
c) Opis zadaszenia nad wejściami - rozpiętość 2,0 m wysięg 1,0 m, łukowe, z poliwęglanu, konstrukcja wsporcza aluminiowa lub stalowa kolor RAL 7016.
d) Należy usunąć istniejącą lamperię znajdującą się na wszystkich ścianach sal oraz w korytarzu (wysokość istniejąca ok. 1,5 m)
UWAGA:
Przedmiot zamówienia nie obejmuje, opisanego w dokumentacji projektowej, wykonania dwóch pomieszczeń sanitarnych o nr 1.12 i nr 1.14 oraz montażu rolet wewnętrznych.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 PZP, Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych - adaptacja pomieszczeń przedszkola znajdują się na parterze, są wolne od barier poziomych. Korytarz i sale dydaktyczne zapewniają możliwość poruszania się osobom na wózku, osobom korzystających z kul, lasek i innych pomocy ortopedycznych, osób starszych, a także osób z wózkami dziecięcymi, mających różne problemy z poruszaniem się, budynek szkoły udostępniony jest dla osób niepełnosprawnych, podest wejściowy przed głównym wejściem do obiektu posiada pochylnię. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna robót budowlanych (dalej dokumentacja projektowa), która stanowi integralną część SWZ.
Oferta powinna być opracowana na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji i ma obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania roboty i materiały (główne i pomocnicze) oraz koszty ubezpieczenia, oznakowania robót i zapewnienia kierownictwa (nad robotami) przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Należy uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania w/w zadania.
3.2. Załączone przedmiary robót/kosztorysy nakładcze służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Zamawiający podkreśla, iż dołączone do SWZ przedmiary robót/kosztorysy ofertowe mają jedynie charakter pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39161000-8 - Meble przedszkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1259614,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Transportowe CEZAR Preuss Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792335222
7.3.3) Ulica: Szydzika 8
7.3.4) Miejscowość: Chełmża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR PREUSS USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE CEZAR
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR PREUSS USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE CEZAR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
więcej: Meble przedszkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.