Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00325620/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placów zabaw wraz z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - powtórzony
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placów zabaw wraz z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - powtórzony2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92f613c2-12ac-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046397/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Modernizacja placów zabaw wraz z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” - w ramach projektu „Dostępna przestrzeń publiczna”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325620
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.322.23.2024.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – roboty rozbiórkowo budowlane
I.A. – Roboty rozbiórkowe istniejącego placu
1. likwidacja istniejących urządzeń (huśtawka 1 szt., zestaw zabawowy 1 szt., domek 1 szt., ważka 1 szt., bujak 1 szt., ławka 2 szt.)
2. rozebranie mechaniczne podbudowy betonowej o grubości: 12 cm łącznie – likwidacja nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową i krawężnikami
3. rozebranie podbudowy betonowej
4. wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi, z załadowaniem i wyładowaniem) wywóz istniejących urządzeń zabawowych oraz nawierzchni z podbudową i utylizacja)
I.B. – Poliuretanowa nawierzchnia bezpieczna
1. mechaniczne wykonanie koryt na całej powierzchni placu zabaw w gruncie kategorii I-IV, o głębokości 20 cm.
2. roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. chwytaka 0,40 m3, z transportem urobku + utylizacja ziemi z wykopu.
3. Podsypka piaskowa zagęszczona mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu 3cm
4. podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm
5. Podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm
6. Ławy pod krawężniki: betonowe z oporem beton B 15
7. Obrzeża betonowe 20x6 cm, na podsypce: piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową
8. dostawa materiałów i montaż nawierzchni bezpiecznej syntetycznej wylewnej (szczegóły w kosztorysie)
I.C. – urządzenia na placu zabaw
1. dostawa materiałów i montaż HUSTAWKA
2. dostawa materiałów i montaż ZESTAW ZABAWOWY DOSTOSOWANY DLA DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
3. dostawa materiałów i montaż BUJAK KONIK
4. dostawa materiałów i montaż BUJAK SAMOCHODZIK
5. dostawa materiałów i montaż KARUZELA DOSTOSOWANA DLA DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
6. dostawa materiałów i montaż TABLICA EDUKACYJNA SENSORYCZNA PERKUSJA
7. dostawa materiałów i montaż TABLICA EDUKACYJNA SENSORYCZNA ZWIERZĘ
8. dostawa materiałów i montaż TABLICA EDUKACYJNA SENSORYCZNA ALFABET BRAILLE
9. dostawa materiałów i montaż TABLICA EDUKACYJNA SENSORYCZNA ZEGAR
10. dostawa materiałów i montaż ŁAWKA 3 SZT.
Ilość i typy urządzeń zgodne lub równoważne z uzgodnionym projektem.
Do oferty należy załączyć aktualne certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowaną jednostkę na zaoferowane urządzenia oraz załączyć kartę techniczną (z rysunkiem proponowanego urządzenia, wymiary urządzenia - wysokość upadku, strefę bezpieczeństwa).
Nie akceptuje się certyfikatów wydanych na poszczególne elementy urządzeń, tylko na cały zestaw.
Część II – roboty w zieleni
Zakup i sadzenie drzew, krzewów, bylin oraz traw (szczegóły w kosztorysie) oraz budowa ścieżki sensorycznej.
W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.
Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643081,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687093,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643081,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591634035
7.3.4) Miejscowość: Kańkowo
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643081,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile przy ul. Lelewela 140
- Sukcesywne dostawy odczynników, materiałów kalibracyjnych, kontrolnych, odczynników dodatkowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Wykonanie remontu sieci kanalizacyjnej na terenie oczyszczalni ścieków GWDA w Pile
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- OBSŁUGA INFORMATYCZNA W SĄDZIE REJONOWYM W PILE, PRZY UL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 79
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
- Zagospodarowanie części terenu wnętrza podwórzowego we Wrocławiu, w kwartale ulic Wapienna, Gajowa, Kamienna, Przestrzenna.
- Rozbudowa budynku przedszkola samorządowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w części na żłobek przy ul. Bukowskiej w Skawinie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" i modernizacja bieżni okrężnej wraz z zintegrowaną z nią bieżnią prostą w Kolbudach przy ul. Wybickiego.
- ROZBUDOWA PLACU ZABAW DLA ŻŁOBKA "KRUSZYNKA"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.