Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00366907/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn.: „Cyfrowy Powiat w Starostwie Powiatowym w Zakopanem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TATRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chramcówki 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182017100
1.5.8.) Numer faksu: +48 182017104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tatry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.tatry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-tatry.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn.: „Cyfrowy Powiat w Starostwie Powiatowym w Zakopanem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-744bb5c9-428b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049318/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu i oprog. komp. w związku z realizacją projektu Cyfrowy Powiat (skanery, czytniki, drukarki kodów, zestawy komp., portal petentów, oprogramowanie do monitorowania bezpieczeństwa IT, itp.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, 5 Oś priorytetowa Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej części postępowania jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawę sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat w Starostwie Powiatowym w Zakopanem”, tj.:1) Skaner dokumentów dwustronny szczelinowy – 7 sztuk
2) Skaner dokumentów dwustronne stolikowy – 3 sztuki
3) Czytnik kodów kreskowych – 10 sztuk
4) Drukarka kodów kreskowych – 10 sztuk
którego szczegółowy zakres został przedstawionych w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, wraz z wykonaniem montażu i uruchomienia w siedzibie zamawiającego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi wydatek na doposażenie Zamawiającego w dodatkowe elementy teleinformatyczne zgodnie z Konkursem Grantowym Cyfrowy Powiat, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, 5 Oś priorytetowa Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
3. Do celów niniejszego projektu należy w szczególności wsparcie JST w zakresie realizacji usług publicznych na drodze teleinformatycznej, poprzez zwiększenie cyfryzacji instytucji samorządowych oraz jednostek im podległych i nadzorowanych, a także zwiększenie cyberbezpieczeństwa.
4. Wszelkie wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z zasadami określonymi w Regulaminie Konkursu Grantowego Cyfrowy Powiat.
5. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności, wydajności i przeznaczeniu, a nie zakup rozwiązań i oprogramowania konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
6. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
8. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia uwzględni obowiązujące urząd przepisy:
1) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (j.t. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2247),
2) Ustawę z dnia 5 lipca 2018 roku o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (j.t. Dz. U. z 2023 roku, poz. 913),
3) Ustawę z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. 2019 roku, poz. 1781).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej części postępowania jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawę sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat w Starostwie Powiatowym w Zakopanem”, tj.:1) Stacja robocza typ 1 – 10 sztuk
2) Stacja robocza typ 2 – 1 sztuka
3) Monitor – 40 sztuk
którego szczegółowy zakres został przedstawionych w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, wraz z wykonaniem montażu i uruchomienia w siedzibie zamawiającego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi wydatek na doposażenie Zamawiającego w dodatkowe elementy teleinformatyczne zgodnie z Konkursem Grantowym Cyfrowy Powiat, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, 5 Oś priorytetowa Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
3. Do celów niniejszego projektu należy w szczególności wsparcie JST w zakresie realizacji usług publicznych na drodze teleinformatycznej, poprzez zwiększenie cyfryzacji instytucji samorządowych oraz jednostek im podległych i nadzorowanych, a także zwiększenie cyberbezpieczeństwa.
4. Wszelkie wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z zasadami określonymi w Regulaminie Konkursu Grantowego Cyfrowy Powiat.
5. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności, wydajności i przeznaczeniu, a nie zakup rozwiązań i oprogramowania konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
6. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
8. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia uwzględni obowiązujące urząd przepisy:
1) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (j.t. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2247),
2) Ustawę z dnia 5 lipca 2018 roku o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (j.t. Dz. U. z 2023 roku, poz. 913),
3) Ustawę z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. 2019 roku, poz. 1781).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego
4.5.5.) Wartość części: 65100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej części postępowania jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawę oprogramowania komputerowego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat w Starostwie Powiatowym w Zakopanem”, tj.:1) Portal komunikacji online petentów z urzędem – 1 komplet
którego szczegółowy zakres został przedstawionych w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, wraz z wykonaniem montażu i uruchomienia w siedzibie zamawiającego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi wydatek na doposażenie Zamawiającego w dodatkowe elementy teleinformatyczne zgodnie z Konkursem Grantowym Cyfrowy Powiat, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, 5 Oś priorytetowa Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
3. Do celów niniejszego projektu należy w szczególności wsparcie JST w zakresie realizacji usług publicznych na drodze teleinformatycznej, poprzez zwiększenie cyfryzacji instytucji samorządowych oraz jednostek im podległych i nadzorowanych, a także zwiększenie cyberbezpieczeństwa.
4. Wszelkie wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z zasadami określonymi w Regulaminie Konkursu Grantowego Cyfrowy Powiat.
5. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności, wydajności i przeznaczeniu, a nie zakup rozwiązań i oprogramowania konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
6. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
8. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia uwzględni obowiązujące urząd przepisy:
1) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (j.t. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2247),
2) Ustawę z dnia 5 lipca 2018 roku o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (j.t. Dz. U. z 2023 roku, poz. 913),
3) Ustawę z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. 2019 roku, poz. 1781).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej części postępowania jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawę oprogramowania komputerowego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat w Starostwie Powiatowym w Zakopanem”, tj.:1) Specjalistyczne oprogramowanie do monitorowania bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej oraz użytkowników – 1 komplet
którego szczegółowy zakres został przedstawionych w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, wraz z wykonaniem montażu i uruchomienia w siedzibie zamawiającego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi wydatek na doposażenie Zamawiającego w dodatkowe elementy teleinformatyczne zgodnie z Konkursem Grantowym Cyfrowy Powiat, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, 5 Oś priorytetowa Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
3. Do celów niniejszego projektu należy w szczególności wsparcie JST w zakresie realizacji usług publicznych na drodze teleinformatycznej, poprzez zwiększenie cyfryzacji instytucji samorządowych oraz jednostek im podległych i nadzorowanych, a także zwiększenie cyberbezpieczeństwa.
4. Wszelkie wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z zasadami określonymi w Regulaminie Konkursu Grantowego Cyfrowy Powiat.
5. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności, wydajności i przeznaczeniu, a nie zakup rozwiązań i oprogramowania konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
6. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
8. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia uwzględni obowiązujące urząd przepisy:
1) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (j.t. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2247),
2) Ustawę z dnia 5 lipca 2018 roku o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (j.t. Dz. U. z 2023 roku, poz. 913),
3) Ustawę z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. 2019 roku, poz. 1781).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą faktyczną unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 1 jest fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty w wysokości 78.398,97 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę w wysokości 52.890,00 zł brutto
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78398,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78398,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78398,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66027,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89231,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66027,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 730173184
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 84K
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66027,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą faktyczną unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 3 jest fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty w wysokości 100.245,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę w wysokości 40.590,00 zł brutt
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100245,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100245,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100245,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą faktyczną unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 4 jest fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty w wysokości 24.528,66 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę w wysokości 20.910,00 zł brutto
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24528,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24528,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24528,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Obsługa informacji turystycznej w punkcie TPN przy ul. Chałubińskiego 44
- Prowizja za sprzedaż biletów online
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem-Cyrhla
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Świadczenie w 2025 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasto Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.