Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00314495/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażania Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "SZPITAL TUCHOLSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092965579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowodworskiego 14-18
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaltuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitaltuchola.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65b1b432-2609-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażania Zakładu Opiekuńczo Leczniczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65b1b432-2609-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Nr RPKP.06.01.01-04-0102/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działanie 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314495
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/9/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 937205,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażania Zakładu Opiekuńczo Leczniczego.Dostawa fabrycznie nowych: łóżka szpitalne z szafką przyłóżkową 30 szt., materac przeciwodleżynowy 30 szt., hydrauliczny wózek prysznicowy 2 szt., podnośnik elektryczny 2 szt., pasy ślizgowe 8 szt., ssak elektryczny 5 szt., inhalator 5 szt., aparat do pomiaru ciśnienia 5 szt., zestaw resuscytacyjny 2 szt., pompa infuzyjna 2 szt., stetoskop 4 szt., pulsoksymetr 4 szt., aparat EKG 2 szt., balkonik 5 szt., wózek inwalidzki z podparciem głowy 4 szt., wózek inwalidzki 4 szt., wózek do przewożenia chorych 2 szt., wózek oddziałowy 4 szt., wózek do leków 2 szt., koncentrator tlenu 10 szt., parawany 6 szt., szafa lekarska 2 szt., stojak na kroplówki 12 szt., taborety 30 szt., kozetka 2 szt., myjnia dezynfektor 2 szt.,
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty
dla części I zamówienia w Szczegółowym opisie technicznym zaoferowanego sprzętu zawierającym specyfikację techniczną - załącznik nr 1.1 od A do Ź do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa
33192120-9 - Łóżka szpitalne
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu
39143112-4 - Materace
33192000-2 - Meble medyczne
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
42417000-2 - Podnośniki i przenośniki
39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące
18425000-4 - Paski
39113200-9 - Taborety
33192140-5 - Kozetki psychiatryczne
39151100-6 - Stojaki
33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
33196000-0 - Pomoce medyczne
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
34911100-7 - Wózki
33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie
4.5.5.) Wartość części: 664676,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażania Zakładu Opiekuńczo Leczniczego.Dostawa fabrycznie nowych: wózek porządkowy 4 szt., kanapa 2 szt., fotel 4 szt., wózek bemarowy 2 szt., krzesło obrotowe 10 szt., zestaw mebli 2 kpl., lodówka 6 szt., stolik + 2 krzesła 2 kpl., krzesło 30 szt., regał ze stali 20 szt., szafki BHP 25 szt., zmywarka 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34912100-4 - Wózki popychane
39516100-3 - Meble tapicerowane
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
39143310-2 - Stoliki
39121100-7 - Biurka
39141100-3 - Regały
39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 272529,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947678,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947678,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947678,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PFMS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520616566
7.3.3) Ulica: Towarowa 39/149
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-896
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947678,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292737,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329955,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292737,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PFMS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520616566
7.3.3) Ulica: Towarowa 39/149
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-896
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292737,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Zakup samochodu osobowego typu Bus 7- miejsc z kierowcą układ napędowy hybrydowy typu plug in dla Technikum Leśnego im. Adama Loreta w Tucholi
- Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi
- "Zakup wraz z dostawą masy na zimno"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa nowych biurowych krzeseł obrotowych wraz z odbiorem starych krzeseł do utylizacji
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa krzeseł biurowych
więcej: Paski »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.