Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00328719/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Wieluniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W WIELUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000259376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Traugutta 38
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 8434275
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-sp5@oswiata.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-sp5.um.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-080a94d2-2bb5-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Wieluniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-080a94d2-2bb5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009484/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Wieluniu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328719
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP5.261.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
„Wymianie instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Wieluniu” obejmującą wymiana instalacji elektrycznej oraz budowę instalacji fotowoltaicznej dla budynku.
Zakres rzeczowy wymiany instalacji elektrycznej obejmuje:
- wymianę istniejących wewnętrznych linii zasilających z aluminiowych na miedziane,
- demontaż starych rozdzielni na nowe plastikowe,
- przepięcie podlicznika rozdzielni kuchni do nowego wlz,
- zastosowanie w rozdzielniach urządzeń RCD wysokoczułych typu A,
- zastosowanie w rozdzielniach ograniczników przepięć,
- modernizację przeciwpożarowego wyłącznika przepięć,
- wymianę lamp świetlówkowych i żarowych na energooszczędne typu LED,
- wykonanie połączeń wyrównawczych,
- badania i pomiary końcowe.
Wymiana rozdzielni i wlz odbędzie się jednoetapowo. Ponieważ stare instalacje odbiorcze
są w układzie TN-C, a nowe rozdzielnie i nowe wlz w TN-S, to w następnych etapach
remontów nie objętych niniejszym zamówieniem, należy przystosować i wymienić
instalacje odbiorcze. Dodatkowo stare przewody wlz mają zbyt małe przekroje i są
czteroprzewodowe, a nowe wlz są pięcioprzewodowe i o większych przekrojach. Istniejące
rury wlz mogą mieć zbyt małą średnicę, przez które nie będzie można przeciągnąć
przewodów miedzianych. Dlatego może zaistnieć konieczne montowanie przewodów
w bruzdach, w rurze peszla, podtynkowo w ścianie.
Zakres rzeczowy instalacji fotowoltaicznej dla budynku obejmuje:
a) Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego. Prace będą realizowane jednoetapowo. Zakres robót obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej po stronie AC inwertera, montażu inwertera, instalacji odgromowej do fotowoltaiki i instalacji fotowoltaiki.
b) Kolejność realizacji poszczególnych obiektów elektrycznych;
- montaż okablowania i modernizacja rozdzielni,
- montaż instalacji odgromowej,
- montaż instalacji fotowoltaiki,
- próby i pomiary końcowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 643393,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instel24 Fraszek Mateusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101657704
7.3.3) Ulica: 98-300
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.