Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00353960/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oprac. dok. projektowo-szacunkowej na podst. PFU z koncepcją dla inwestycji p.n.: „ROZBUDOWA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 7 W GLIWICACH PRZY UL. JULIUSZA LIGONIA 36”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP 7
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361098456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Ligonia 36
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp7.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp10gliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95b3f379-3c07-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oprac. dok. projektowo-szacunkowej na podst. PFU z koncepcją dla inwestycji p.n.: „ROZBUDOWA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 7 W GLIWICACH PRZY UL. JULIUSZA LIGONIA 36”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95b3f379-3c07-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029500/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Rozbudowa budynku szkoły z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP7.26.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie dokumentacji projektowo-szacunkowej do pozyskania decyzji pozwolenia na budowę z pełnieniem nadzoru autorskiego na podstawie opracowanego Programu funkcjonalno-użytkowego z koncepcją dla inwestycji p.n.: „ROZBUDOWA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 7 W GLIWICACH PRZY UL. JULIUSZA LIGONIA 36”
2. Zakres zamówienia:
2.1. Zakres dokumentacji do pozyskania decyzji pozwolenia na budowę:
2.1.1. opracowanie Projektu zagospodarowania działki lub terenu sporządzonego na aktualnej mapie
do celów projektowych lub jej kopii, obejmującego:
a) określenie granic działki lub terenu,
b) usytuowanie, obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci uzbrojenia terenu, oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem budowlanym,
c) sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków,
d) usytuowanie planowanych projektowanych lub przebudowywanych przyłączy;
e) układ komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich,
f) informację o obszarze oddziaływania obiektu;
g) określenie danych powierzchniowych, w tym określenie niezbędnych parametrów np. powierzchni zabudowy, powierzchni biologicznie czynnej, powierzchni utwardzonej;
h) odniesienie zgodności projektu z wypisem/wyrysem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - uchwała nr XXXVIII/965/2005 Rady Miejskiej w Gliwicach z dnia 22.12.2005 r. Dz. Urz. Woj. Śląskiego nr 14 z dnia 15.02.2006 r., poz. 481
i) inwentaryzację istniejącej zieleni, projekt wycinki wraz z decyzją zezwalającą na wycinkę jeśli okaże się konieczna;
2.1.2. opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego obejmującego/ zawierającego:
a) układ przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów budowlanych,
b) zamierzony sposób użytkowania obiektów budowlanych, w tym liczbę projektowanych do wydzielenia lokali, z wyszczególnieniem lokali mieszkalnych,
c) charakterystyczne parametry techniczne obiektów budowlanych,
d) opinię geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego,
e) projektowane rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym środowisko,
f) charakterystykę ekologiczną,
g) informację o wyposażeniu technicznym budynku, w tym projektowanym źródle lub źródłach ciepła do ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej,
h) opis dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 1 Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzonej w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r., w tym osób starszych;
i) postanowienia udzielające zgody na odstępstwo, jeśli będą konieczne;
Dokumentacja winna być opracowana na bazie otrzymanego Programu Funkcjonalno – Użytkowego wraz z koncepcją. Zamawiający dopuszcza uzasadnione odstępstwa od założeń zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i koncepcji, wprowadzone na etapie projektu architektoniczno-budowlanego.
2.1.3. opracowanie wytycznych do projektów technicznych, obejmujących podstawowe rozwiązania
techniczne oraz materiałowe w zakresie:
a) konstrukcji budynku (fundamentów, ścian, stropów, stropodachów, schodów i innych);
b) izolacji (podziemnych, nadziemnych, wewnętrznych, zewnętrznych);
c) izolacji termicznych, przeciwdźwiękowych;
d) pokrycia stropodachów;
e) orynnowania i opierzeni blacharskich;
f) stolarki i ślusarki budowlanej, przeszkleń, naświetli, świetlików i innych;
g) posadzek;
h) tynków, okładzin, oblicowań, obudów, zabudów i innych;
i) balustrad, krat, rolet, żaluzji, ogrodzeń i innych ewentualnych elementów ślusarko-kowalskich;
j) elewacji (tynków i wypraw);
k) malowania i kolorystyki;
l) robót zewnętrznych, nawierzchni utwardzonych, szaty roślinnej;
m) placów zabaw, i placów sportowych;
n) ogrodzeń, wygrodzeń, piłko-chwytów;
o) BHP (projektowanej rozbudowy i budynku istniejącego);
p) P.poż. (projektowanej rozbudowy i budynku istniejącego);
q) instalacji wewnętrznych i zewnętrznych.
2.1.4. Wykonanie kosztorysów uproszczonych – kalkulacji szacunkowej na podstawie jednostkowych
cen asortymentów robót scalonych z:
a) Biuletynów cen asortymentów robót BCA;
b) względnie jeśli będzie to niewystarczające z;
c) Biuletynów cen obiektów budowlanych BCO;
d) Danych statystycznych GUS,
e) Danych doświadczalnych;
Ponadto:
Określenie szacunkowe dalszych prac projektowych: w tym wielobranżowych projektów technicznych, wykonawczych, montażowych; projektowanej charakterystyki energetycznej, świadectwa charakterystyki energetycznej, nadzorów, opinii (w tym rzeczoznawców), ekspertyz, dokumentacji powykonawczej/ odbiorowej.
2.2 Pozostałe obowiązki projektanta
a) Pozyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę;
b) Opracowanie dokumentacji na bazie otrzymanego Programu Funkcjonalno – Użytkowego wraz z koncepcją. Zamawiający dopuszcza uzasadnione odstępstwa od założeń zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wprowadzone na etapie projektu architektoniczno-budowlanego;
c) Nadzór autorski w ramach Umowy - 10 pobytów na wezwanie Zamawiającego;
d) Ponadto:
Projektant będzie występował w imieniu Zamawiającego przed organami administracji państwowej, samorządowej, służbami państwowymi, osobami prawnymi i fizycznymi we wszystkich sprawach związanych z realizacją w/w projektu, a w szczególności do uzyskania niezbędnych odstępstw od warunków technicznych, opinii, warunków technicznych, uzgodnień, w tym z gestorami sieci, w ZDM oraz w Państwowej Straży Pożarnej, przed służbami lokalnego Sanepidu, oraz innych, w tym związanych z mediami oraz właścicielami nieruchomości sąsiednich niezbędnych do/ oraz do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub/i zmiany sposobu użytkowania lub/ i pozyskania braku sprzeciwu wobec zgłoszenia budowlanego w Urzędzie Miejskim oraz podejmowania innych czynności, jak również do składania oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane w imieniu Zamawiającego, dokonywania opłat dla realizacji powyższych zadań, jednakże bez prawa zaciągania zobowiązań finansowych.
Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami wynikającymi z:
• Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 4 marca 2019 w sprawie standardów dotyczących przestrzennego kształtowania budynku i jego otoczenia, technologii wykonania i wyposażenia technicznego budynku oraz lokalizacji przedsięwzięć realizowanych z wykorzystaniem finansowego wsparcia z Funduszu Dopłat (Dz.U. 2019 poz. 457 z póź. zm),
• Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz 1609 z póź.zm);
• Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454 z póź. zm.);
• Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021r. poz. 2458);
• Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 z 2003r., poz.1126 z późn. zm.),
• Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (uchwała nr XXXVII/1089/2010 z dnia 15 lipca 2010 r.), w szczególności dotyczących nakazów i zakazów w zakresie utrzymania zieleni oraz wycinki drzew i krzewów oraz pozostałymi obowiązującymi przepisami prawa, a także zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Archidom Projekty Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392027591
7.3.3) Ulica: Środkowa 5
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.