Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306625/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
” Modernizacja terenów stadionu miejskiego w Mikstacie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mikstat
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 17
1.5.2.) Miejscowość: Mikstat
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627310043
1.5.8.) Numer faksu: 627310043
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikstat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikstat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
” Modernizacja terenów stadionu miejskiego w Mikstacie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28443d6f-1a2b-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028764/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 MODERNIZACJA STADIONU MIEJSKIEGO W MIKSTACIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306625/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa skateparku wraz z usunięciem pozostałości po wycince drzew.NAWIERZCHNIA BETONOWA – SKATEPARK - płyta betonowa zatarta na gładko. Rysunek nawierzchni pokazano na rysunku projektu zagospodarowania terenu.
PODBUDOWA
Pod płytę skateparku i elementy lane na miejscu: WARSTWA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO, gr.20cm - FRAKCJE 0-31,5 mm, wskaźnik zagęszczenia Is=0,97, WARSTWA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO, gr. 20cm - FRAKCJE 31,5-63,0, wskaźnik zagęszczenia Is=0,97
Nośność podbudowy minimum 60 MPa
Nawierzchnia betonowa – wykonana jako posadzka przemysłowa o grubości minimum 15 cm z betonu C20/25, hydrotechnicznego W8, mrozoodporność F150, zbrojona dołem siatką Ř 8 mm (AIIIN) o oczkach
15x15cm. W płycie należy wykonać szczeliny dylatacyjne o wymiarach pola dylatacyjnego, max. 5 m × 5 m na głębokości 1/3 grubości płyty lub nacięcia przeciwskurczowe, po 30 dniach należy wykonać fazowanie krawędzi dylatacji, założyć sznury dylatacyjne oraz wypełnić dylatację masą poliuretanową.
Płyta musi posiadać spadki w przedziale 1 - 1,5%, jeżeli geometria skateparku na to pozwala spadki powinny być jednostronne.
Nawierzchnia powinna być: równa i gładka (dla osób poruszających się na deskorolce lub rolkach z kółkami o średnicy 44 – 59 mm nie może być żadnych odczuwalnych nierówności w nawierzchni jezdnej), odporna na punktowe uderzenia.
PRZESZKODY – URZĄDZENIA NA SKATEPARKU
Przeszkody projektuje się w formie elementów żelbetowych, płyt lub ścian, zbrojonych 2x siatką o oczkach 15x15cm, beton C30/37, recepturowy. W miejscach, gdzie wymaga tego specyfikacja przeszkody należy wbetonować profil stalowy, który ma za zadanie chronić ich krawędzie. Wszystkie elementy łukowe muszą zostać wykonane w technologii torkretowania na mokro – beton nakładany metodą natryskową przy użyciu mieszanki recepturowej. Maszynę do natrysku betonu, musi obsługiwać osoba specjalnie do tego przygotowana, przeszkolona i legitymująca się odpowiednim uprawnieniami. Wszystkie wzorniki, szalunki do elementów łukowych oraz ściągaczki muszą być wykonane na maszynach CNC dla uzyskania jak najmniejszych odchyleń od docelowych gabarytów elementów. Krawędzie narażone na uszkodzenia mechaniczne, na których projekt nie przewiduje zabezpieczenia ich
żadnym profilem stalowym powinny być fazowane. Poprawia to trwałość krawędzi elementów skateparku
oraz zwiększa poziom bezpieczeństwa jego użytkowników.
Uwaga !!!
Nie dopuszcza się malowania powierzchni płyty głównej skateparku, ani powierzchni jezdnej urządzeń, stanowi to zagrożenie dla użytkowników ponieważ powierzchnia pokryta farbą staje się bardzo śliska i zwiększa ryzyko upadku i kontuzji - farba może znajdować się tylko na bokach przeszkód.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
4.5.5.) Wartość części: 142704,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie skoczni w dal i rzutni do pchnięcia kulą.Należy wykonać:
- skocznię w dal wraz z rozbiegiem z nawierzchni poliuretanowej (bieżnia). Lokalizacja na północ od boiska do piłki nożnej. Skocznia do skoku w dal została zaprojektowana wg odrębnego opracowania
- rzutni do pchnięcia kulą zgodnie z załączona dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 30580,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie instalacji elektrycznej do punktu lampy L1 i P1.Należy wykonać: oświetlenie terenu, zasilanie kontenerów szatniowych, punkty zasilające na terenie. Przebieg instalacji elektrycznych pokazano na rysunku PZT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 88037,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamierzenia polegającego na zakupie i montażu kontenerów, zakupie i montaż trybun o konstrukcji stalowej na 20 miejsc, utwardzeniu terenu pod scenę tymczasową, kontenery, trybuny (ok.135 m²), wykonanie przyłącza wody, sanitarnego oraz kanalizacji deszczowej należy wykonać:NAWIERZCHNIE UTWARDZONE:
Nawierzchnia utwardzona pod kontenerami i obejście wokół nich z kostki brukowej betonowej oraz pod sceną tymczasową, a także nawierzchnia utwardzona pod trybunami.
NAWIERZCHNIA Z KOSTKI BETONOWEJ
Układ warstw:
Kostka betonowa 10x20x8cm, szara, częściowo czerwona
Podsypka piaskowa 3cm
Podbudowa z betonu B 10 grubości 20 cm
Piasek zagęszczany mechanicznie 20cm
Pod nawierzchniami usunąć warstwę humusu, gruntu organicznego, nasypów niekontrolowanych i inne nienośne warstwy aż do gruntu rodzimego, piaszczystego. Wybrany grunt zastąpić gruntem nasypowym budowlanym (pospółka, piasek) zagęszczanym mechanicznie.
Instalacje sanitarne: wykonanie przyłącza wody, sanitarnego oraz kanalizacji deszczowej.
1. Wymaga się stosowania przez wykonawców materiałów, urządzeń i wyrobów dopuszczonych do stosowania i spełniających wymogi wynikające z obowiązujących norm i przepisów (w tym również Ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r.).
2. Dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń innych niż przyjęte w dokumentacji pod warunkiem zamiany ich na równoważne lub lepsze.
3. Wszystkie prace należy wykonać pod stałym nadzorem technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami ze szczególnym uwzględnieniem wytycznych technologicznych i przepisów bhp oraz z zachowaniem sztuki budowlanej, przestrzegać warunków technicznych wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca będzie realizował niniejsze zadanie inwestycyjne zgodnie z projektem technicznym i ustaleniami z Inwestorem. Jeżeli będzie to potrzebne wykonawca przygotuje projekty wykonawcze we własnym zakresie.
5. Przed przystąpieniem do wykonywania obiektu Wykonawca powinien wszystkie wymiary sprawdzić na budowie i w razie konieczności dokonać korekty wymiarów.
6. Wszystkie roboty budowlane objęte zakresem rzeczowym projektem budowlanym należy wykonać ściśle według wymagań określonych w stosownych polskich normach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 738677,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części 1 zamówienia nie wpłynęły oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44907,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44907,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mardo Sport Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301789569
7.3.3) Ulica: Wydmowa 10
7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-041
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44907,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części 3 nie wpłynęły oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części 4 zamówienia nie wpłynęły oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.