Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00359871/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00367004/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa cystoskopów giętkich w ramach konkursu ofert na wybór realizatorów zadania Narodowej Strategii Onkologicznej pn: „Zakup sprzętu do diagnostyki nowotworów pęcherza moczowego „
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.suwalki.pl https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa cystoskopów giętkich w ramach konkursu ofert na wybór realizatorów zadania Narodowej Strategii Onkologicznej pn: „Zakup sprzętu do diagnostyki nowotworów pęcherza moczowego „2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28cb5ab6-3a55-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042426/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Zakup i dostawa cystoskopów giętkich w ramach konkursu ofert na wybór realizatorów zadania Narodowej Strategii Onkologicznej pn: „Zakup sprzętu do diagnostyki nowotworów pęcherza moczowego „
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359871/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/TP/WU/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa cystoskopów giętkich w ramach konkursu ofert na wybór realizatorów zadania Narodowej Strategii Onkologicznej pn: „Zakup sprzętu do diagnostyki nowotworów pęcherza moczowego „ dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w ilościach, asortymencie określonych w załączniku nr 4 do SWZ oraz o parametrach określonych w załączniku nr 5 do SWZ.
2 Wszystkie zaoferowane produkty muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 2022. poz. 974)
3 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, a nie wskazanie na konkretny wyrób danego producenta. Zgodnie art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje Zamawiający, tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w SWZ. Asortyment zaproponowany jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie aparatu zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp). Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na Wykonawcy, składającym ofertę równoważną.
4 Miejsce realizacji: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
5 Miejsce realizacji zamówienia: kod NUTS: PL 843.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194191,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563
7.3.3) Ulica: Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na I kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
- Wykonanie usługi utworzenia, prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK)
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Akcesoria do neuromonitoringu śródoperacyjnego, klipsy
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa napędu szybkoobrotowego z konsolą sterującą oraz młynka do kości na potrzeby Bloku Operacyjnego Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.