Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348377/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00362654/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Ilkowice i Bobrowniki Wielkie oraz sieci wodociągowej w m. Żabno, gm. Żabno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Żabno
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,402331,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Ilkowice i Bobrowniki Wielkie oraz sieci wodociągowej w m. Żabno, gm. Żabno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-754f4271-342b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060177/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Ilkowice i Bobrowniki Wielkie oraz sieci wodociągowej w m. Żabno, gm. Żabno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348377/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.44.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230506,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań:
a) Zadanie 1 - Rozbudowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacyjnej przy ul. Nowej w m. Ilkowice
b) Zadanie 2 - Rozbudowa odcinka sieci kanalizacyjnej przy ul. Dunajcowej w m. Bobrowniki Wielkie
c) Zadanie 3 - Rozbudowa odcinków sieci wodociągowej przy ul. Kilińskiego i ul. Sikorskiego w m. Żabno.
2) Zadanie 1 swoim zakresem obejmuje:
a) Rozbudowę odcinka sieci wodociągowej w m. Ilkowice polegającej na:
• wykonaniu robót ziemnych
• wykonaniu sieci wodociągowej z rur PE100SDR17 - DN 110 mm - 247,50 m
• montażu węzłów W1 Hp1, Hp2
• montażu hydrantów p-poż. DN 80mm
• wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej
b) Rozbudowę odcinka sieci kanalizacyjnej w m. Ilkowice polegającej na:
• wykonaniu robót ziemnych
• wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej - DN 200 mm o długości 129,5 m
• montażu studni kanalizacyjnych DN 425 mm
• wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej
3) Ponadto szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia dla zadania 1 określają:
Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 5.1 do SWZ,
STWiORB – Załącznik nr 6 do SWZ,
Przedmiary robót – Załącznik nr 4.1 do SWZ oraz
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ
4) Zadanie 2 swoim zakresem obejmuje:
a) Rozbudowę odcinka sieci kanalizacyjnej w m. Bobrowniki Wielkie polegającej na:
• wykonaniu robót ziemnych
• wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej - DN 200 mm o długości 134,10 m
• montażu studni kanalizacyjnych DN 425 mm
• wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej
5) Ponadto szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia dla zadania 2 określają:
Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 5.2 do SWZ,
STWiORB – Załącznik nr 6 do SWZ,
Przedmiary robót – Załącznik nr 4.2 do SWZ oraz
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ
6) Zadanie 3 swoim zakresem obejmuje:
a) Rozbudowę odcinka sieci wodociągowej przy ul. Kilińskiego w m. Żabno polegającej na:
• wykonaniu robót ziemnych
• wykonaniu sieci wodociągowej z rur PE100SDR17 - DN 110 mm - 280,20 m
• montażu węzłów W1 Hp1
• montażu hydrantów p-poż. DN 80mm
• wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej
b) Rozbudowę odcinka sieci wodociągowej przy ul. Sikorskiego w m. Żabno polegającej na:
• wykonaniu robót ziemnych
• wykonaniu sieci wodociągowej z rur PE100SDR17 - DN 90 mm - 100,20 m
• montażu węzłów W1 Hp1
• montażu hydrantów p-poż. DN 80mm
• wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej
7) Ponadto szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia dla zadania 3 określają:
Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 5.3 do SWZ,
STWiORB – Załącznik nr 6 do SWZ,
Przedmiary robót – Załącznik nr 4.3 do SWZ oraz
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ
8) W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót
9) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania cen za realizację całego przedmiotu zamówienia (zadania 1, 2 i 3), jako cen ryczałtowych, które obejmują wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. W celu ustalenia ceny za realizację zadania, Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia jego zakresu w oparciu o Dokumentację projektową.
10) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego dla każdego zadania osobno, w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę.
11) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia (w zakresie każdego zadania) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wystąpienia do zarządzających sieciami kolidującymi z zakresem robót o uzgodnienie zakresu prac w pasie drogowym i opłacenie nadzorów gestorów sieci uzbrojenia podziemnego i nadziemnego (jeżeli taka konieczność wystąpi),
b) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika budowy we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego,
Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,
– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,
– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
– Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności
– Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232712,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232712,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232712,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółka Komunalna Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730006924
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232712,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI ŻABNO
więcej: przetargi ŻABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Brama Wodna w Grudziądzu. Etap IV - prace konserwatorskie elewacji ceglanej, strona zachodnia
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.