Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308217/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
- 2023/BZP 00289698/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Urzędu Gminy w Jasieńcu celem zwiększenia funkcjonalności obiektu i dostosowania go do odpowiednich standardów - Program Inwestycji Strategicznych Polski Ład
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIENIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Jasieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-604
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 048 661 35 70
1.5.8.) Numer faksu: 048 661 35 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jasieniec@jasieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jasieniec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.jasieniec.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Urzędu Gminy w Jasieńcu celem zwiększenia funkcjonalności obiektu i dostosowania go do odpowiednich standardów - Program Inwestycji Strategicznych Polski Ład2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ea30d7-1e14-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021230/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa Urzędu Gminy w Jasieńcu celem zwiększenia funkcjonalności obiektu i dostosowania go do odpowiednich standardów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308217/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Inwestycja polegać będzie na opracowaniu dokumentacji projektowej i przebudowie Urzędu Gminy w Jasieńcu, przy ul. Wareckiej 42, celem likwidacji barier dostępności i dostosowaniu obiektu do: potrzeb osób niepełnosprawnych, wymogów przeciwpożarowych, aktualnych norm ochrony środowiska (w tym OZE). Planowany zakres inwestycji obejmuje przebudowę Urzędu (wraz z mieszczącymi się w nim innymi jednostkami organizacyjnymi Gminy Jasieniec). Obiekt zyska też dodatkowe piętro, co pozwoli rozwiązać problem ciasnoty, utrudniający obsługę mieszkańców zgodnie z wymogami RODO.
2. Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, rozbudowa i przebudowa Urzędu Gminy Jasieniec na działkach nr ewid. 119/1 i 119/3 obręb Jasieniec 2, jedn. ewid. 140606_2. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych) w branżach architektoniczno-budowlanej, konstrukcyjnej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2021 r. w prawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2021 poz. 462) i Prawa Budowlanego oraz wykonanie robót w oparciu o wykonane projekty. Realizacja zamówienia przewidziana jest w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy.
3. Należy wziąć pod uwagę konieczność funkcjonowania Urzędu w czasie trwania robót budowlanych.
4. Opis zapewnienia niezbędnych warunków do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, o których mowa w art. 1 Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzonej w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r., w tym osoby starsze: Istniejący obiekt w chwili obecnej jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych jedynie w parterze.
Zakres zamówienia obejmuje:
- Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o koncepcję PFU i uzyskanie akceptacji Inwestora,
- Uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień, badań, w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej,
- Opracowanie projektu budowlanego zatwierdzonego przez Zamawiającego, uzyskanie pozwolenia na budowę,
- Opracowanie i uzgodnienie z Inwestorem projektów technicznych oraz wykonawczych,
- Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlanych,
- Wyposażenie budynku i terenu w zakresie elementów stałych,
- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Oferta musi obejmować cały zakres prac niezbędnych do przygotowania inwestycji, jej wykonania oraz odbioru robót instalacyjnych, montażowych wraz z uruchomieniem obiektu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całego zakresu zamówienia i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45431200-9 - Kładzenie glazury
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45223821-7 - Elementy gotowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5100000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5100000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5100000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Korporacja Budowlana "DARCO" Dariusz Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481316588
7.3.3) Ulica: Garbarska 53
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
jakie przetargi wygrała firma
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510000000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.