Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345461/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej w Puławach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUŁAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pulawy.ezamawiajacy.pl/pn/pulawy/demand/160776/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej w Puławach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61a61b9d-1da5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039080/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej w Puławach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345461
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 678201,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: „Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi na piętrze budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Jaworowej 5 w Puławach”.Ogólny zakres robót do wykonania, objętych zamówieniem, dotyczy wybranych pomieszczeń na piętrze budynku szkoły:
a) Branża elektryczna i teletechniczna
- demontaż starej instalacji elektrycznej na piętrze budynku,
- demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego wraz z utylizacją,
- montaż instalacji elektrycznej gniazdowej i oświetleniowej,
- montaż instalacji teletechnicznej,
- wymiana opraw oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego,
- wymiana osprzętu elektrycznego,
- pomiary ochronne.
b) Branża budowlana (roboty towarzyszące)
- zaprawianie bruzd, przecierka, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów remontowanych pomieszczeń,
- malowanie farbą olejną grzejników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 285215,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: „Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi na parterze budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 32 w Puławach – III etap”.Ogólny zakres robót do wykonania, objętych zamówieniem, dotyczy wybranych pomieszczeń na parterze budynku szkoły (część sportowa):
a) Branża elektryczna i teletechniczna
- demontaż starej instalacji elektrycznej na parterze budynku,
- demontaż tablic rozdzielczych T18, T2”, T3”,
- demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego wraz z utylizacją,
- montaż nowych WLZ do zasilania tablic T18, T2”, T3”, T4”.
- montaż nowych tablic rozdzielczych T18, T2”, T3”,
- montaż instalacji elektrycznej gniazdowej i oświetleniowej,
- montaż instalacji teletechnicznej,
- wymiana opraw oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego,
- wymiana osprzętu elektrycznego,
- pomiary ochronne.
b) Branża budowlana (roboty towarzyszące)
- wykucie wnęk pod nową lokalizację tablic rozdzielczych na parterze budynku,
- zaprawianie bruzd, przecierka, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów remontowanych pomieszczeń,
- malowanie farbą olejną grzejników,
- skuwanie pasów zagrzybionych tynków (korytarz – piwnica),
- układanie nowych pasów tynków (korytarz – piwnica),
- układanie terakoty (korytarz – piwnica),
- wymiana drzwi zewnętrznych aluminiowych dwuskrzydłowych,
- naprawa pokrycia dachowego na starej i nowej sali gimnastycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 392986,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283685,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631076,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283685,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fiber Media Spółka Jawna Renata Kamola Aleksandra Wiącek-Kamola
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Instalacje Elektryczne Rafał Przywara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151948479
7.3.3) Ulica: Os. Słoneczne
7.3.4) Miejscowość: Annopol
7.3.5) Kod pocztowy: 23-235
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIBER MEDIA SPÓŁKA JAWNA RENATA KAMOLA ALEKSANDRA WIĄCEK-KAMOLA
jakie przetargi wygrała firma
FIBER MEDIA SPÓŁKA JAWNA RENATA KAMOLA ALEKSANDRA WIĄCEK-KAMOLA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283685,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528007,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 828999,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528007,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Cisło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632186906
7.3.3) Ulica: Chemiczna
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528007,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Świadczenie usługi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu Oprogramowania Aplikacyjnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach
- Udzielenie licencji na korzystanie z praw autorskich Licencjodawcy dotyczących użytkowania i rozmnażania 10 linii (genetyk) konopi innych niż włókniste z przeznaczeniem do uprawy na cele medyczne
- "Zakup i dostawa kompletnej zwijarki włókniny kompatybilnej z przerzucarką do kompostu"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony IUNG PIB Puławy na 2025 r
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.