eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyWymiana instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej w Puławach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej w Puławach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pulawy.ezamawiajacy.pl/pn/pulawy/demand/160776/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej w Puławach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61a61b9d-1da5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039080/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej w Puławach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345461

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 678201,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: „Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi na piętrze budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Jaworowej 5 w Puławach”.
Ogólny zakres robót do wykonania, objętych zamówieniem, dotyczy wybranych pomieszczeń na piętrze budynku szkoły:
a) Branża elektryczna i teletechniczna
- demontaż starej instalacji elektrycznej na piętrze budynku,
- demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego wraz z utylizacją,
- montaż instalacji elektrycznej gniazdowej i oświetleniowej,
- montaż instalacji teletechnicznej,
- wymiana opraw oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego,
- wymiana osprzętu elektrycznego,
- pomiary ochronne.
b) Branża budowlana (roboty towarzyszące)
- zaprawianie bruzd, przecierka, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów remontowanych pomieszczeń,
- malowanie farbą olejną grzejników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 285215,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: „Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi na parterze budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 32 w Puławach – III etap”.
Ogólny zakres robót do wykonania, objętych zamówieniem, dotyczy wybranych pomieszczeń na parterze budynku szkoły (część sportowa):
a) Branża elektryczna i teletechniczna
- demontaż starej instalacji elektrycznej na parterze budynku,
- demontaż tablic rozdzielczych T18, T2”, T3”,
- demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego wraz z utylizacją,
- montaż nowych WLZ do zasilania tablic T18, T2”, T3”, T4”.
- montaż nowych tablic rozdzielczych T18, T2”, T3”,
- montaż instalacji elektrycznej gniazdowej i oświetleniowej,
- montaż instalacji teletechnicznej,
- wymiana opraw oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego,
- wymiana osprzętu elektrycznego,
- pomiary ochronne.

b) Branża budowlana (roboty towarzyszące)
- wykucie wnęk pod nową lokalizację tablic rozdzielczych na parterze budynku,
- zaprawianie bruzd, przecierka, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów remontowanych pomieszczeń,
- malowanie farbą olejną grzejników,
- skuwanie pasów zagrzybionych tynków (korytarz – piwnica),
- układanie nowych pasów tynków (korytarz – piwnica),
- układanie terakoty (korytarz – piwnica),
- wymiana drzwi zewnętrznych aluminiowych dwuskrzydłowych,
- naprawa pokrycia dachowego na starej i nowej sali gimnastycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 392986,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283685,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631076,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283685,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fiber Media Spółka Jawna Renata Kamola Aleksandra Wiącek-Kamola

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Instalacje Elektryczne Rafał Przywara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151948479

7.3.3) Ulica: Os. Słoneczne

7.3.4) Miejscowość: Annopol

7.3.5) Kod pocztowy: 23-235

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283685,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528007,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 828999,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528007,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Cisło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632186906

7.3.3) Ulica: Chemiczna

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528007,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.