Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00348711/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Produkcja i dostawa magnesów i zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamek Malbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starościńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55-647-08-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek.malbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Produkcja i dostawa magnesów i zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc3637b6-2198-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059984/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Produkcja i dostawa magnesów oraz zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2611.13.1.2024.mw
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105248,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wykonania (produkcja) i dostawa magnesów oraz zakładek magnetycznych (zwane „produktem”) w ilościach i rodzajach wskazanych w zestawieniu w OPZ tj. specyfikacji materiałowo – technicznej przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, I kategorii, pełnowartościowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pierwszym gatunku i spełniać co najmniej następujące wymagania:
1) musi być trwały tj. magnesy i zakładki magnetyczne nie ulegają trwałym zniekształceniom, pęknięciom, odbarwieniom (nie ulega zniszczeniu przy korzystaniu zgodnie z przeznaczeniem),
2) będzie się charakteryzował estetyką i precyzją (starannością) wykonania,
3) będzie funkcjonalny, tj. powinien spełniać swoje przeznaczenie, magnesy i zakładki mają zapewniać łatwe i bezproblemowe korzystanie z nich,
4) wykonywany nadruk na magnesach i nakładkach magnetycznych musi być wykonany trwale, techniką odpowiednią dla materiału na którym będzie dokonany nadruk,
5) musi być dopuszczony do obrotu na terenie UE,
6) musi spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1 do SWZ tj. projekcie umowy i w załączniku nr 1 do umowy tj. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej OPZ.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31630000-1 - Magnesy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:art. 255 pkt. 2) ustawy PZP – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”
art. 263 ustawy PZP – „Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie znosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania
i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 17.06.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy FOTOFABRYKA Marta Końko, ul. Ledóchowskiego 16/38, 71-004 Szczecin. W dniu 19.06.2024 r. zostało do Wykonawcy skierowane zaproszenie do zawarcia umowy z wyznaczonym terminem
i godziną oraz miejscem podpisania umowy cyt. „Zamawiający zaprasza na podpisanie umowy w dniu 27.06.2024 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego: ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork, Sekretariat”. Treść zaproszenia zawierała w sobie jeszcze obowiązki, które Wykonawca musiał wypełnić tj. podać niezbędne dane do prawidłowego przygotowania umowy
oraz wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy z jednoczesnym pouczeniem cyt. „Brak dokonania przekazania przed podpisaniem umowy dokumentów, o których mowa powyżej, a także zabezpieczenia należytego wykonania umowy będzie jednoznaczny z faktem, iż zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. Wykonawca w dniu 19.06.2024 r. złożył (przesłał za pomocą platformy) do Zamawiającego pismo
z szeregiem zastrzeżeń do umowy oraz żądań m.in. w zakresie zmiany OPZ. Treść pisma zawiera w sobie żądania wprowadzenia zmian do umowy i OPZ w zakresie w jakim żąda Wykonawca, ponownego uzgodnienia z nim treści umowy oraz zmiany terminu (po 07.07.2024 t.) i formy (miejsca) zawarcia umowy. Na pismo Wykonawcy Zamawiający w dniu 24.06.2024 r. udzielił odpowiedzi informując o:
-braku możliwości wprowadzania do umowy zmian i OPZ w tym zmian istotnych, które wpłynęłyby na uczciwą konkurencję i równe traktowanie Wykonawców,
-braku możliwości zmiany terminu zawarcia umowy dopiero po 07.07.2024 r. i w sposób narzucony przez Wykonawcę, gdzie Zamawiający wskazał w treści SWZ w Dziale XV ust. 2, że „Zamawiający informuje Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy”, co zostało w zaproszeniu uczynione,
- możliwości udzielenia pełnomocnictwa osobie, która w imieniu Wykonawcy mogłaby zawrzeć umowę, jeżeli Wykonawca nie może osobiście się wstawić na podpisaniu umowy w siedzibie Zamawiającego,
- konieczności podania przez Wykonawcę przed zawarciem umowy niezbędnych informacji potrzebnych Zamawiającemu do przygotowania umowy i wniesieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wykonawca odczytał treść pisma w dniu 24.06.2024 r. (6 minut po wysłaniu do Wykonawcy wiadomości) bez odpowiedzi. Ponadto Zamawiający w dniu 26.06.2024 r. przesłał do Wykonawcy ponowna prośbę o informację zwrotną związaną z zawarciem umowy tj. kto stawi się na podpisaniu umowy oraz o konieczności przesłania informacji niezbędnych do przygotowania umowy oraz wniesieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca odczytał treść pisma w dniu 26.06.2024 r. (niespełna 15 minut po wysłaniu do Wykonawcy wiadomości), bez odpowiedzi. Ponadto Wykonawca nie stawił się na podpisaniu umowy w wyznaczonym zaproszeniem terminie tj. 27.06.2024 godz. 10:00 siedziba Zamawiającego. Ponadto Zamawiający skontaktował się telefonicznie z Wykonawcą, który potwierdził, że nie podpisze umowy o tak skonstruowanej treści. W postępowaniu nie ma innych ofert, które nie podlegały odrzuceniu i które można byłoby ponownie ocenić i badać.
W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Nowa Wieś Malborska, ul. Kasztanowa
- Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z obiektów administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Koncepcja, przygotowanie i realizacja kreatywnej kampanii społeczno-informacyjnej promującej ideę zwycięskiego Powstania Wielkopolskiego oraz budowę nowej siedziby Muzeum Powstania Wielkopolskiego
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
więcej: Magnesy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.