Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00328434/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie placu zabaw wraz ze sztuczną nawierzchnią przy Gminnym Przedszkolu w Kołczygłowach w ramach projektu „Przedszkole Równych Szans”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 56
1.5.2.) Miejscowość: Kołczygłowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598213909
1.5.8.) Numer faksu: 598213597
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolczyglowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5362da5-2c46-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie placu zabaw wraz ze sztuczną nawierzchnią przy Gminnym Przedszkolu w Kołczygłowach w ramach projektu „Przedszkole Równych Szans”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5362da5-2c46-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054437/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie placu zabaw ze sztuczną nawierzchnią przy Gminnym Przedszkolu w Kołczygłowach w ramach projektu "Przedszkole Równych Szans"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie: Umowy nr RPPM.03.01.00-22-0002/20-00 o dofinasowanie projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 z dnia 04.10.2021 r. tytuł projektu: „Przedszkole Równych Szans”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328434
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RII.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 347125,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu placu zabaw ze sztuczną nawierzchnią na działce oznaczonej nr 69/2 przy Gminnym Przedszkolu w miejscowości Kołczygłowy zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1 – Dokumentacja techniczna zawierająca dokumentację techniczną, Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Przedmiar robót.
2. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku – 538,67 m2,
4) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego – 538,67 m2,
5) ułożenie elastycznych obrzeży – 104 m,
6) wykonanie nawierzchni z płyt gumowych – 538,67 m2,
7) dostawa i montaż urządzeń zabawowych – 9 kpl., w tym: zestaw wieżowy z mostkami – 1 kpl., piaskownica duża – 1 kpl.,
tablica edukacyjna – alfabet Braille – 1 kpl., tablica edukacyjna – wyścig – 1 kpl., bujak podwójny – 1 kpl., piaskownica mała
– 1 kpl., huśtawka pojedyncza – 1 kpl., labirynt alfabet – 1 kpl., zestaw domek z mostkiem – 1 kpl,
8) demontaż i ponowny montaż istniejących urządzeń placu zbaw,
9) dostarczenie piasku do piaskownic z atestem PZH.
3. Wykonawca staraniem własnym lub na koszt własny dokona badań nośności i zagęszczenia poszczególnych warstw
podbudowy tj. warstwa odsączająca, warstwa podbudowy dolna, warstwa podbudowy górna, stanowiących konstrukcję pod
nawierzchnię sztuczną plac zabaw, w celu potwierdzenia ich zgodności z warunkami wskazanymi dla tego zakresu w
szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu deklaracje właściwości użytkowych (DWE) na planowane do wbudowania
materiały w zakresie konstrukcji nawierzchni pod plac zabaw, w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego na ich
zastosowanie.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do
SWZ – Dokumentacja techniczna zawierająca dokumentację techniczną, Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz Przedmiar robót.
6. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy
wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do
SWZ oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych
w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do
żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji technicznej lub STWiORB stanowiącej
Załącznik nr 1 do SWZ.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami
technicznymi, jak również potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części
zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Wskazane jest, aby roboty wykonywał jeden
Wykonawca ze względu na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję na wykonane roboty. Podział
zamówienia na części spowodowałby ryzyko, w którym unieważnienie jednej z części postępowania zagroziłoby
terminowemu rozliczeniu projektu, ponieważ nawet realizacja pozostałych części nie zapewniłaby osiągnięcia wskaźników
projektu określonych w jego dofinansowaniu.
8. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i
robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez
uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia znajdują
się w Rozdziale nr 19.
9. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Rozwiązania równoważne:
a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu,
Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych
lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania
równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania
równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących
się w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie
przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca
obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego
zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech
zastosowanych materiałów.
b) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
c) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego
rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących
osób wykonujących czynności w zamówieniu polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.): roboty ziemne, wykonanie prac
budowlanych związanych z przygotowaniem i układaniem nawierzchni, wykonanie robót wykończeniowych, prace porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45000000-7 - Roboty budowlane
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434797,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622651,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434797,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Hydro Sp.z o.o.S.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302783184
7.3.3) Ulica: Farbiarska 28
7.3.4) Miejscowość: Mosina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-050
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA HYDRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA HYDRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434797,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.