Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00316227/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych poprzez utwardzenie i wykonanie nawierzchni bitumicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turobin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Turobin
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-465
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@turobin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turobin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych poprzez utwardzenie i wykonanie nawierzchni bitumicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fa3b0e4-20ce-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022796/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja dróg gminnych poprzez utwardzenie i wykonanie nawierzchni bitumicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316227/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Czernięcin Poduchowny4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 15445,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Elizówka4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 36167,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Gródki Pierwsze4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 42600,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Gródki Drugie4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 55898,69 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Guzówka Kolonia4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 83202,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Turobin, ul. Wałowa4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 22929,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Turobin, ul. Spółdzielcza4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 54446,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Załawcze4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 30477,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 19 000,00 zł brutto.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 44 486,52 zł brutto.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 52 401,34 zł brutto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 68 755,38 zł brutto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 102 338,46 zł brutto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 28 018,78 zł brutto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103566,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103790,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103790,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z O.O. W LUBLINIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120151231
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103790 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 37 500,00 zł brutto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOWRÓZEK ORAZ TURZNO W GMINIE ŁYSOMICE
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.