Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239975/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00249410/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00255777/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa karetki sanitarnej oraz wyposażenia karetki na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390760852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kard. B. Kominka 7
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcuz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-203ec98e-fd50-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa karetki sanitarnej oraz wyposażenia karetki na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203ec98e-fd50-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021187/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 „Dostawa karetki sanitarnej oraz wyposażenia karetki na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-50/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 543000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej karetki sanitarnej oraz wyposażenia karetki na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Karetka sanitarna typu C – 1 szt. wraz z wyposażeniem karetki.
3. Oferowana karetka sanitarna:
1) Ma być zgodna z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. (Dz. U. z 2015 roku poz. 305 z późn. Zmianami);
2) Ma odpowiadać wymaganiom określonym w normie PN EN 1789+A2:2015-01 dla karetki i PN-EN 1865-1 2010 dla sprzętu medycznego oraz spełniać wszystkie warunki określone w Prawie o Ruchu Drogowym w zakresie odpowiednim do przedmiotu prowadzonego postępowania, a nie określonym w sposób odmienny w niniejszych wymaganiach
3) Ma spełniać wymagania dodatkowe określone w ust. 9 Załącznika nr 7 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga by oferowana karetka była fabrycznie nowa, nie eksploatowana, rok produkcji nie wcześniej niż 2022 r.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114100-0 - Pojazdy pogotowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646767,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 707999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646767,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GERATON AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389176246
7.3.3) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 137
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 646767,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego (deptak Miedziana) łączącego ul. Kolejową z ul. 3 Maja w Polkowicach
- PEŁNIENIE NADZORU nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU POLKOWICKIEGO POPRZEZ BUDOWĘ DOSTĘPNEGO BUDYNKU POPPPIDM
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 5 pakietów
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie"
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II postępowanie
- RZP-25/KS/2025 - Rozbudowa głównego źródła tlenu dla szpitalnej instalacji tlenu medycznego.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.