Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317762/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00340403/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze i Kłodzku, w trybie zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-390
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48746497254
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_walbrzych@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze i Kłodzku, w trybie zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f876276-0c5e-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00461424/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w w budynkach Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze i Kłodzku (zaprojektuj i wybuduj).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 430000.271.9.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2588757,35 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 351197,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w Inspektoracie ZUS w Kamiennej Górze. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:1. Opracowanie i zatwierdzenie przez Zamawiającego Projektu wykonawczego dla realizacji przedmiotowego zamierzenia.
2. Montaż w piwnicy budynku za wodomierzem inteligentnego systemu do monitorowania wody (automatyczny zawór odcinający dopływ wody do budynku, wyposażony w czujniki stale monitorujące ciśnienie i natężenie przepływu, odcinające natychmiast dopływ wody do budynku w przypadku wykrycia wycieku).
3. Wykonanie na terenie posesji, na istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, dwóch studzienek i montaż w każdej z nich zaworu przeciwzalewowego zapewniającego ochronę i odwadnianie kanalizacji w budynku przy przepływie zwrotnym. Zawór przeciwzalewowy musi być wyposażona w automatycznie włączającą się pompę o odpowiedniej wydajności, która pompuje „ścieki czarne” w kierunku przeciwnym do przepływu zwrotnego. Urządzenie musi posiadać sterownik zewnętrzny z systemem samodiagnozy, wyświetlaczem informujący o trybie pracy oraz możliwość podłączenia do zewnętrznej instalacji alarmowania.
4. Wymianę na leżaku istniejącej wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej 1 szt. uszkodzonego zaworu przeciwzalewowego podposadzkowego dwuklapowego.
5. Wyposażenie 23 pomieszczeń w czujniki alarmowania o zalaniu (piwnica –21 pomieszczeń, I piętro – 2 pomieszczenia).
6. Zintegrowanie ww. systemów z istniejącym systemem sygnalizacji włamania i napadu opartym o centralę SATEL INTEGRA 256 Plus zlokalizowaną na parterze budynku, w celu przesyłu sygnałów alarmowych do centrum monitoringu alarmowego.
7. Wykonanie budowlanych robót towarzyszących.
8. Wykonywanie w okresie gwarancji wszelkich przewidzianych prawem i zaleceniami producentów urządzeń przeglądów i konserwacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 255245,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w Inspektoracie ZUS w Kłodzku.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1. Opracowanie i zatwierdzenie przez Zamawiającego Projektu wykonawczego dla realizacji przedmiotowego zamierzenia.
2. Wykonanie w piwnicy budynku, na istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, jednej studzienki i montażu w niej zaworu przeciwzalewowego zapewniającego ochronę i odwadnianie kanalizacji w budynku przy przepływie zwrotnym. Zawór przeciwzalewowy musi być wyposażony w automatycznie włączającą się pompę o odpowiedniej wydajności, która pompuje „ścieki czarne” w kierunku przeciwnym do przepływu zwrotnego. Urządzenie musi posiadać sterownik zewnętrzny z systemem samodiagnozy, wyświetlaczem informujący o trybie pracy oraz możliwość podłączenia do zewnętrznej instalacji alarmowania wykonanie na terenie posesji, na istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, dwóch studzienek i montaż w każdej z nich zaworu przeciwzalewowego zapewniającego ochronę i odwadnianie kanalizacji w budynku przy przepływie zwrotnym. Zawór przeciwzalewowy musi być wyposażona w automatycznie włączającą się pompę, która pompuje „ścieki czarne” w kierunku przeciwnym do przepływu zwrotnego. Urządzenie musi posiadać sterownik zewnętrzny z systemem samodiagnozy, wyświetlaczem informujący o trybie pracy oraz możliwość podłączenia do zewnętrznej instalacji alarmowania.
3. Wyposażenie 12 pomieszczeń w czujniki alarmowania o zalaniu (piwnica 10 pomieszczeń, parter – 1 pomieszczenie, II piętro – 1 pomieszczenie).
4. Zintegrowanie ww. systemów z istniejącym systemem sygnalizacji włamania i napadu opartym o centralę SATEL INTEGRA 256 Plus zlokalizowaną w piwnicy, w celu przesyłu sygnałów alarmowych do centrum monitoringu alarmowego.
5. Wykonanie budowlanych robót towarzyszących.
6. Wykonywanie w okresie gwarancji wszelkich przewidzianych prawem i zaleceniami producentów urządzeń przeglądów i konserwacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 95952,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302833,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302833,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302833,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDEL Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452029923
7.3.3) Ulica: Grębałowska 59
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-764
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302833,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. 257 384,88 zł brutto w części II zamówienia na: „Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w Inspektoracie ZUS w Kłodzku”, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 118 020,96 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257384,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257384,88 PLN
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem
- Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku do zabiegów ortopedycznych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.